Jouw onzinnigste talent.
zondag 13 april 2014 om 22:17
Wat kan alleen jij heel goed en verder (bijna) niemand die je kent?
Ik heb er twee: ik kan mijn neus dichthouden zonder mijn handen, dus van binnenuit. Daarnaast kan ik met mijn tong de 'five crinkled tongue' nadoen. (Je tong zo vouwen dat hij allemaal golfjes heeft)
Super nutteloos maar wel grappig. En jullie?
Edit: ik kan ook nog het bovenste kootje van mijn pinken helemaal naar achter klappen. Leuk als je in de bediening werkt.
Ik heb er twee: ik kan mijn neus dichthouden zonder mijn handen, dus van binnenuit. Daarnaast kan ik met mijn tong de 'five crinkled tongue' nadoen. (Je tong zo vouwen dat hij allemaal golfjes heeft)
Super nutteloos maar wel grappig. En jullie?
Edit: ik kan ook nog het bovenste kootje van mijn pinken helemaal naar achter klappen. Leuk als je in de bediening werkt.
zondag 13 april 2014 om 22:26
ik kan mezelf een hand op mijn rug geven. En ik kan met gestrekte knieën mijn handen plat op de vloer leggen. ook kan ik in kleermakerszit mijn knieën op de vloer leggen.
Maw: ik ben erg lenig. Of het nut heeft weet ik niet, maar het is leuk om af en toe te showen. En met aikido kon ik me altijd uit houdgrepen draaien.
Maw: ik ben erg lenig. Of het nut heeft weet ik niet, maar het is leuk om af en toe te showen. En met aikido kon ik me altijd uit houdgrepen draaien.
zondag 13 april 2014 om 22:30
zondag 13 april 2014 om 22:30
Mijn wenkbrauwen kunnen dansen
Zoals dit meisje het doet: http://m.youtube.com/watch?v=uNCjUnxrcps
Oren laten bewegen.
Met 1 oog scheel kijken
Erg sexy allemaal
Zoals dit meisje het doet: http://m.youtube.com/watch?v=uNCjUnxrcps
Oren laten bewegen.
Met 1 oog scheel kijken
Erg sexy allemaal
zondag 13 april 2014 om 22:31
quote:Ephina schreef op 13 april 2014 @ 22:27:
[...]
Oeh, hoe werkt dat!?
Synesthesie is een vermenging van zintuigen. Kan van alles zijn. Geuren bij muziek bv. Google it....
Kleuren bij nummers komt het vaakst voor.
Ik zag laatst mijn huisarts lopen en toen zag ik ineens bruin-groen-blauw-rood-blauw-blauw als een soort kleurflitsen.
En dat is inderdaad zijn telefoonnummer.
Mijn zusje heeft het ook, maar ziet andere kleuren bij de nummers.
[...]
Oeh, hoe werkt dat!?
Synesthesie is een vermenging van zintuigen. Kan van alles zijn. Geuren bij muziek bv. Google it....
Kleuren bij nummers komt het vaakst voor.
Ik zag laatst mijn huisarts lopen en toen zag ik ineens bruin-groen-blauw-rood-blauw-blauw als een soort kleurflitsen.
En dat is inderdaad zijn telefoonnummer.
Mijn zusje heeft het ook, maar ziet andere kleuren bij de nummers.