Jouw onzinnigste talent.

13-04-2014 22:17 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat kan alleen jij heel goed en verder (bijna) niemand die je kent?

Ik heb er twee: ik kan mijn neus dichthouden zonder mijn handen, dus van binnenuit. Daarnaast kan ik met mijn tong de 'five crinkled tongue' nadoen. (Je tong zo vouwen dat hij allemaal golfjes heeft)

Super nutteloos maar wel grappig. En jullie?

Edit: ik kan ook nog het bovenste kootje van mijn pinken helemaal naar achter klappen. Leuk als je in de bediening werkt.
Ik was de enige moeder op de bso die nog kon steltlopen.
Ik kan mijn arm draaien terwijl mijn hand in voortdurend stil blijft (dus draai alleen het stuk tussen pols en schouder heen en weer)
Your ego is not your amigo!
Als ik 's nachts wakker word, dan weet ik altijd zonder op mijn telefoon te kijken hoe laat het is. Zit er zelden meer dan 5 minuten naast.
wat een leuk topic!

Mijn onzinnigste talent is dat ik het dekbed altijd een kwartslag verkeerd in het dekbedovertrek prop.
Ik ben heel lenig.
Ik kon altijd zo hard ejaculeren dat mijn bedpartners wel eens een nat gezicht hadden. Maar ik ben dat talent kwijt.
DTEEZ!
kan mijn benen in mijn nek leggen.
Ik kan gedachten lezen.
Ik kan uitzonderlijk hard boeren. Ik heb nog nooit een boer wedstrijd verloren. Ook niet in een kroeg vol dikke oude mannen.
Ik zie kleuren bij nummers. (synesthesie)

Het helpt bij het onthouden van telefoonnummers.
Ongelofelijk lompe domme acties uitvoeren zonder er een schrammetje aan over te houden
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
6 battembergs achter elkaar eten zonder misselijk te worden!
En dan wel de grote ;)
ik kan mezelf een hand op mijn rug geven. En ik kan met gestrekte knieën mijn handen plat op de vloer leggen. ook kan ik in kleermakerszit mijn knieën op de vloer leggen.

Maw: ik ben erg lenig. Of het nut heeft weet ik niet, maar het is leuk om af en toe te showen. En met aikido kon ik me altijd uit houdgrepen draaien.
quote:danivo schreef op 13 april 2014 @ 22:25:

Ik zie kleuren bij nummers. (synesthesie)

Het helpt bij het onthouden van telefoonnummers.Oeh, hoe werkt dat!? Alsin, welke kleur hoort dan waarbij bij jou?
Ik kan met mijn tong het puntje van mijn neus raken en ik kan mijn duim zover terug buigen dat ik 'm plat tegen mijn pols kan leggen.
Ik kan hele lange nummer reeksen onthouden.

Ik kan mijn tenen zo ver naar achter buigen, dat ik de vreef van mijn voet aan kan raken.
Wat een grappig topic!

Ik kan in spiegelbeeld schrijven.
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Ik kan heel goed gezichten onthouden en bv linken aan een ander persoon die er op lijkt.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:maze schreef op 13 april 2014 @ 22:20:

Als ik 's nachts wakker word, dan weet ik altijd zonder op mijn telefoon te kijken hoe laat het is. Zit er zelden meer dan 5 minuten naast.Oh dat is echt heel handig! Ik heb meestal wel een idee maar zit er dan soms ook compleet naast.
Mijn wenkbrauwen kunnen dansen

Zoals dit meisje het doet: http://m.youtube.com/watch?v=uNCjUnxrcps

Oren laten bewegen.

Met 1 oog scheel kijken

Erg sexy allemaal
Ik kan met mijn tong het puntje van mijn neus aanraken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Ephina schreef op 13 april 2014 @ 22:27:

[...]

Oeh, hoe werkt dat!?

Synesthesie is een vermenging van zintuigen. Kan van alles zijn. Geuren bij muziek bv. Google it....

Kleuren bij nummers komt het vaakst voor.

Ik zag laatst mijn huisarts lopen en toen zag ik ineens bruin-groen-blauw-rood-blauw-blauw als een soort kleurflitsen.

En dat is inderdaad zijn telefoonnummer.

Mijn zusje heeft het ook, maar ziet andere kleuren bij de nummers.
quote:betjebig schreef op 13 april 2014 @ 22:18:

Ik was de enige moeder op de bso die nog kon steltlopen.Oh dat kan ik ook, maar dat leerden wij ook echt op school.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven