Jouw onzinnigste talent.
zondag 13 april 2014 om 22:17
Wat kan alleen jij heel goed en verder (bijna) niemand die je kent?
Ik heb er twee: ik kan mijn neus dichthouden zonder mijn handen, dus van binnenuit. Daarnaast kan ik met mijn tong de 'five crinkled tongue' nadoen. (Je tong zo vouwen dat hij allemaal golfjes heeft)
Super nutteloos maar wel grappig. En jullie?
Edit: ik kan ook nog het bovenste kootje van mijn pinken helemaal naar achter klappen. Leuk als je in de bediening werkt.
Ik heb er twee: ik kan mijn neus dichthouden zonder mijn handen, dus van binnenuit. Daarnaast kan ik met mijn tong de 'five crinkled tongue' nadoen. (Je tong zo vouwen dat hij allemaal golfjes heeft)
Super nutteloos maar wel grappig. En jullie?
Edit: ik kan ook nog het bovenste kootje van mijn pinken helemaal naar achter klappen. Leuk als je in de bediening werkt.
vrijdag 18 april 2014 om 09:00
quote:warmewollensjaal schreef op maandag 14 april 2014 07:18 Ik kan m'n vingers helemaal recht houden, endan alleen het bovenste kootje buigen. Ooit geleerd van een vriendinnetje, maar nog nooit weer iemand getroffen die dit ook kon (zonder met de andere hand de vinger in deze 'stand' te zetten)
Verder ben ik behoorlijk talentloos, vergeleken met wat hier allemaal voorbij komt
Haha mijn man en dochter kunnen dat, worden ze altijd raar aangekeken als ze het voordoen.
Verder ben ik behoorlijk talentloos, vergeleken met wat hier allemaal voorbij komt