Kado voor m'n vriend...
maandag 10 december 2007 om 16:20
Dilemma! Over een maand is m'n vriend jarig (hij wordt 40) en ik weet absoluut niet wat ik hem kan geven! We zijn nog maar een paar maandjes samen, dus is dit de eerste keer dat we samen zijn verjaardag vieren. Kunnen jullie me helpen met leuke ideeen?
Hij houdt van duiken, leest af en toe wat, is gek op reizen, fotografeert graag.... Tja, vind het zo lastig!!
x Pien
Hij houdt van duiken, leest af en toe wat, is gek op reizen, fotografeert graag.... Tja, vind het zo lastig!!
x Pien

maandag 10 december 2007 om 20:37
quote:summerbreeze21 schreef op 10 december 2007 @ 18:11:
[...]
Welke zou jij kiezen?
Ik denk dat die laatste wat te ambitieus is voor mijn moppie, bovendien moet je hem langzaam laten wennen, nietwaar? Ik zou hem die blauwe geven: spannend en toch dat mannelijke tintje
Ik denk dat wij een boeiende kerst tegemoet gaan!
[...]
Welke zou jij kiezen?
Ik denk dat die laatste wat te ambitieus is voor mijn moppie, bovendien moet je hem langzaam laten wennen, nietwaar? Ik zou hem die blauwe geven: spannend en toch dat mannelijke tintje

maandag 10 december 2007 om 20:38
quote:fleurtje schreef op 10 december 2007 @ 20:32:
't Is hier niet het ooooooooosten blote locaties westnederland
blote locaties oostnederland
Voor een veel dunner bevolkt gebied zijn er relatief meer blote locaties in het oosten dan in het westen.
Bron: www.nfn.nl
't Is hier niet het ooooooooosten blote locaties westnederland
blote locaties oostnederland
Voor een veel dunner bevolkt gebied zijn er relatief meer blote locaties in het oosten dan in het westen.
Bron: www.nfn.nl
maandag 10 december 2007 om 21:23
quote:Onderdezon schreef op 10 december 2007 @ 20:37:
[...]
Uitstekende keuze!
Je kan altijd een stapje hoger gaan he? Langzaam opbouwen.
[...]
Uitstekende keuze!
Je kan altijd een stapje hoger gaan he? Langzaam opbouwen.