kan de kerst ook anders gevierd worden?

30-10-2008 18:42 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik vraag mij zo af , zijn er meer mensen die niet zoveel met de kerstdagen hebben.

En eigenlijk liever kerst op een andere manier willen vieren dan zoals het voorgeschreven is?

Ik hou van spontane acties wanneer het in je opkomt of wanneer het goed voor je voelt om te doen.

Tuurlijk zijn het dagen dat je je familiebanden weer eens aanhaalt.

En ieder moet doen wat hij/zij wilt maar ik merk dat het maar weinig anders kan.

Wat doen jullie met de kerst?

groet Helen.
Ik heb niet veel met de "traditionele" kerst..

Gisteren een hotel geboekt in Scheveningen met een vriendinnetje, we laten ons 4 dagen lekker verwennen, veel wandelen op het strand en tweede kerstdag naar Tarzan..

Nu al zin in..
quote:duet schreef op 31 oktober 2008 @ 09:58:

[...]

Hee, Zwieber, dan gaan wij jullie vast tegenkomen!

Ook wij hebben een huisje op een park met binnenspeeltuin. Leuk voor de kids en relaxed voor pa en ma.In overijssel toevallig???
Ik zit erover te denken om met mijn vriend een paar dagen in een huisje aan zee neer te strijken. Kan hij lekker windsurfen en kan ik lekker schrijven en naar de zee turen (en veel lezen!). En natuurlijk ook lekker samen koken, knuffelen etc.

Maar we moeten nog iets gaan boeken, dus ik hoop dat het nog lukt. Zo niet dan ga ik waarschijnlijk net als ieder jaar 1 dag werken en 1 dag naar familie.
quote:Moondancer schreef op 09 november 2008 @ 22:28:

Ik zit erover te denken om met mijn vriend een paar dagen in een huisje aan zee neer te strijken. Kan hij lekker windsurfen en kan ik lekker schrijven en naar de zee turen (en veel lezen!). En natuurlijk ook lekker samen koken, knuffelen etc.

Maar we moeten nog iets gaan boeken, dus ik hoop dat het nog lukt. Zo niet dan ga ik waarschijnlijk net als ieder jaar 1 dag werken en 1 dag naar familie.Is wel enorm koud hoor met die snijdende zeewind...
surfen kan geloof ik moelijk zonder wind ;)

sjaals, mutsen, truien mee... 's avonds voor de open haard... lijkt mij ook wel wat!
quote:Zwieber schreef op 04 november 2008 @ 19:40:

[...]

In overijssel toevallig???Nee, helaas. Wij zitten in zuid-limburg.
vandaag te horen gekregen dat ik met de kerst moet werken (zorg)... jippie!! is altijd helemaal leuk, lekker relaxed!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven