Kan iemand mij even opvrolijken?

17-11-2009 21:33 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik mezelf heel gedisciplineerd naar de pilatesles gesleept waar ik vanwege mijn bekkeninstabiliteit toch echt wekelijks heen moet, krijg ik een oefening, wil ik niet onderdoen voor de rest, de vorige keren kon ik hem ook al niet...et voilá, ik kan me niet meer bewegen. En precies heute is Donny niet thuis, dus ik moet mezelf nu met veel pijn en in slakkentempo door het huis helpen. Ik wil even warm douchen maar heb nog geen idee hoe ik me ga uitkleden want ik kan niet bij mijn voeten.

Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Heb ik mezelf heel gedisciplineerd naar de pilatesles gesleept waar ik vanwege mijn bekkeninstabiliteit toch echt wekelijks heen moet, krijg ik een oefening, wil ik niet onderdoen voor de rest, de vorige keren kon ik hem ook al niet...et voilá, ik kan me niet meer bewegen. En precies heute is Donny niet thuis, dus ik moet mezelf nu met veel pijn en in slakkentempo door het huis helpen. Ik wil even warm douchen maar heb nog geen idee hoe ik me ga uitkleden want ik kan niet bij mijn voeten.

Sokken gewoon uittrappelen, doe ik (hoogzwanger) ook.

En daarna pantoffels aan die te groot zijn.

Maarre.. Wel kut voor je!

Waarom doe je dan ook zo eigenwijs?
Aaaahhhh Bonny toch!

Zo kwam ik ook eens bij fysiofitness vandaan, moest van die oelewapper op het stepapparaat!!!

Wacht even met die douche, doe eerst even wat terug-in-model-breng-oefeningen en kijk daarna nog eens of je je broek uit krijgt.
Echt ongelofelijk hoe mensen als ze half dood, half overstroomd, met een baby er half uit, of half verlamd, nog steeds op hun PC geplekt blijven.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik voel me zo'n kneus als ik het niet kan en de dames van 60 naast me wel. Dom he
He Bonny wat naar. Ik bedenk me net dat als je niet bij je voeten kunt, je je voeten dus ook niet kunt afdrogen. Dat is ook niks he.

Ik zou vooral niet teveel moeite doen, je kunt ook een kruikje maken en dan lekker in je bed gaan liggen.
Cum non tum age
Tja VC, typen is dan nog zo'n beetje het enige dat lukt, en hier heb ik tenminste wat te lachen
Heb je m nou twee keer geopend? Met je vingervlugheid is nog steeds weinig mis he
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja zeg, moet ik nu twee keer een meelevend tekstje typen?

1x was al moeilijk voor me, ben het totaal niet gewend

Zie andere topic!
Huh?
Ok, ik ga een stappenplan voor je sokken maken, wacht even.
Ik vind t eigenlijk wel heel knap dat je toch geweest bent, ondanks je tegenzin.

Complimenten... zou voor mij voelen als een flinke overwinning op mezelf!

En dat je nu met de gebakken peren zit is best wel balen... wees lief voor jezelf. Pak een pot thee, een kruik, een pak koekjes en je favouriete film en laat de boel de boel!
Komt 'ie,

Je gaat met je sokken over tapijt of een matje, van voor naar achter.

Dan komt er een flapje voor.

Daar ga je om en om op staan en zo krijg je je sokken wel uit.

Afdrogen is ook makkelijk, je gooit je handoek op de grond en met je tenen pak je een stukje handdoek en droog je om en om je voeten af.

Zooi gewoon laten liggen, dat ruimt je vriend/ man wel op!
Heb nog overwogen om langs de AH te rijden voor M&M's, maar ik was al blij dat ik thuis kwam en ik voelde me nog dommer als ik in mijn sportkleren met alleen een zakje M&M's bij de kassa zou komen aangestrompeld. Dus geen koekjes whatsoever hier. Woont er iemand met een voorraad in Eindhoven?
Mischa, je bent een held. Hebben alleen geen tapijt. Deurmat proberen. Of gewoon op mn tenen trappen tot er een flapje komt?
.
BAGGER DE BAGGER Bonny!
Tenen trappen kan ook!

En informeer dan morgen bij de thuiszorgwinkel even naar zo'n grijpertje, kun je dingetjes oprapen zonder te bukken.
quote:mischa04 schreef op 17 november 2009 @ 21:45:

Komt 'ie,

Je gaat met je sokken over tapijt of een matje, van voor naar achter.

Dan komt er een flapje voor.

Daar ga je om en om op staan en zo krijg je je sokken wel uit.

Afdrogen is ook makkelijk, je gooit je handoek op de grond en met je tenen pak je een stukje handdoek en droog je om en om je voeten af.

Zooi gewoon laten liggen, dat ruimt je vriend/ man wel op! JA precies zo zat ik ook al te denken (met die sokken doe ik het ook zo als ik een blessure heb) En afdrogen lukt ook wel als je de verwarming lekker aanzet. Door de warme lucht droog je ook wel op. Of je blijft lekker even voor je verwarming staan. Dat vinden je spieren ook wel fijn.
Sokken zijn uit

En Q, ben op aanraden van mijn fysiotherapeut aan de pilates, gaat ook altijd wel goed, en de docente houdt me goed in de gaten, maar ik moet natuurlijk zelf ook voelen wat ik kan. Dus de laatste oefeningen heb ik heel wijs niet meer meegedaan.

Want dat kon niet
En toch maar even navraag gaan doen welke oefeningen jij uit je hoofd moet laten. Lijkt me niet gezond om zo elke week na de les thuis te komen.
Nee valt normaal gesproken ook wel mee, maar dan ben ik niet zo eigenwijs geweest. Maar vandaag lag er een vrouw van over de 60 naast me, die de uitspraken van de docente dat er lucht kan ontsnappen als je je ingewanden feitelijk masseert met je buikspieren heul letterlijk nam. De hele les. Dus ik vond dat ik in ieder geval moest kunnen wat zij kon.
Ik probeer me hier een beeld bij te vormen maar het lukt niet echt Bonny. Misschien wil ik het ook niet voor me zien. hahaha

Bonny, jij mankeert wat! Die vrouw van 60 misschien niet of heeft iets wat haar minder belemmerd na de les. Maling aan wat oudere mensen doen! Jij bent jij en jij bent er maar een he.
Sufferd!

Volgende keer dus niet meer zo gek doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven