Kapper veel te duur geworden?
donderdag 19 februari 2026 om 15:13
Nog niet zolang geleden kon je 10 euro geknipt worden (voor de corona), toen werd het 15 euro en ik dacht ok. Toen 20 euro en toen dacht ik dat is ook nog ok want alles wordt twee keer zo duur, inmiddels is het al van de 25 naar de 30 euro gegaan.
Dat is toch gekken werk? Ik ging om de twee weken want ik moet er wel altijd strak uitzien. Maar 30 euro voor een beetje bijknippen vind ik wel bizar. Ik vind dat bijknippen een aparte prijs moet krijgen en niet de volle mep want dat is gewoon bizar.
Naar mij gaan ze niet luisteren natuurlijk dus ik heb het hef in eigen hand genomen en gewoon zelf een trimmer gekocht om de zijkanten te scheren. Dan hoef ik maar 1 keer per maand voor de bovenkant. Wel net zo fijn. Ik vind wel dat sommige bedrijven wel misbruik maken van inflatie om de klanten uit te kleden en een oor aan te naaien want ze willen wel net zoveel verdienen terwijl iedereen achteruit gaat.
Dat is toch gekken werk? Ik ging om de twee weken want ik moet er wel altijd strak uitzien. Maar 30 euro voor een beetje bijknippen vind ik wel bizar. Ik vind dat bijknippen een aparte prijs moet krijgen en niet de volle mep want dat is gewoon bizar.
Naar mij gaan ze niet luisteren natuurlijk dus ik heb het hef in eigen hand genomen en gewoon zelf een trimmer gekocht om de zijkanten te scheren. Dan hoef ik maar 1 keer per maand voor de bovenkant. Wel net zo fijn. Ik vind wel dat sommige bedrijven wel misbruik maken van inflatie om de klanten uit te kleden en een oor aan te naaien want ze willen wel net zoveel verdienen terwijl iedereen achteruit gaat.
donderdag 19 februari 2026 om 18:45
Nooit aan kleuren begonnen, en ik begon 25 jaar geleden al grijs te worden. Ik ken mezelf, zou altijd met veel uitgroei lopen. En bovendien vind ik het bij veel oudere vrouwen niet mooi. Te harde kleur bij hun huid
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 19 februari 2026 om 19:23
Knippen is elke keer andere prijs, ik ga altijd ergens anders. Ben nooit echt helemaal tevreden. Er zit een krullenkapper die wel echt goed knipt, maar die rekent inmiddels al 90 euro voor wassen/knippen föhnen/stylen.
Verven doe ik om de 3-4 maanden ongeveer. Dan doe ik vaak iets van uitgroei, rest van haar bijkleuren en bijv nog highlights of balayage ofzo. Dan ben ik rond de 100 euro kwijt
Verven doe ik om de 3-4 maanden ongeveer. Dan doe ik vaak iets van uitgroei, rest van haar bijkleuren en bijv nog highlights of balayage ofzo. Dan ben ik rond de 100 euro kwijt
donderdag 19 februari 2026 om 19:26
donderdag 19 februari 2026 om 19:35
Wij mogen sparen zodat we later alimentatie kunnen betalenBeeDifferent schreef: ↑19-02-2026 19:32Ik ken ook geen vervende 50 plussers.
Weer iets waar jullie op besparen![]()
donderdag 19 februari 2026 om 19:36
donderdag 19 februari 2026 om 19:38
donderdag 19 februari 2026 om 19:43
Haha, die bewaar ik!
donderdag 19 februari 2026 om 19:47
donderdag 19 februari 2026 om 19:48
donderdag 19 februari 2026 om 19:50
donderdag 19 februari 2026 om 19:51
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
donderdag 19 februari 2026 om 19:53
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in