Kerst doorgeefbox

17-10-2015 14:55 151 berichten
Een tijd geleden is er meerdere keren een doorgeefbox geweest met keukenbenodigdheden. Ik dacht ik kijk eens of er interesse is voor een kerst doorgeefbox.

Het principe is simpel, ik maak een doos met allerlei kerst/winter dingen die ik niet meer nodig heb. De volgende pakt eruit wat hij/zij leuk vind en vult de doos weer aan met spullen die hij/zij over heeft hierbij is het wel de bedoeling dat het een beetje in verhouding is zodat de volgende ook wat te kiezen heeft.

De enige kosten die je hieraan hebt zijn de verzendkosten, de box moet wel onder de 10 kilo zijn zodat het bedrag rond de 7 euro blijft. Als je hieraan mee doet is het wel van belang dat je dit geld hebt. Het is voor niemand leuk als de box ergens lang blijft hangen omdat het loon/uitkering/toeslagen moment nog niet daar is.

Je kan alleen meedoen als je ook daadwerkelijk op dit forum schrijft, meelezers zonder nick kunnen dus niet meedoen. Mailen hierover heeft geen zin.

Ikzelf dacht eraan om maximaal 10 mensen deel te laten nemen zodat de box weer ruim voor de kerst bij mij is. Wat mij betreft mag alles erin wat met kerst/winter te maken heeft. Groot of klein, duur of goedkoop. Ook een kookboek met kerstrecepten of knutselspullen zijn leuk. Leef je maar lekker uit.

Als je spullen uit de doos haalt is het leuk om een foto te plaatsen (kan je ook naar mij mailen wanneer je geen plakrechten hebt dan plaats ik hem namens jou) maar niet van de dingen die nog in de doos zitten dan is de verrassing groter voor de anderen.

Alleen ik krijg je adres plus degene die de box jouw kant op stuurt, ik geef dan ook door wie de doos naar wie stuurt.

Verzenden naar het buitenland is niet mogelijk ivm. kosten maar ook omdat het vaak langer duurt en dan stagneert de box en dat is jammer.

Het is nogal wat informatie en het staat misschien wat star maar uit het verleden is gebleken dat sommige dingen, die vanzelfsprekend lijken, toch goed benoemt moeten worden om de box een succes te laten zijn.

Ik hoop dat er leuke reacties komen. Meld je aan via dit topic en stuur dan een mail naar. Wie er meedoen gaan op volgorde van aanmelding dus twijfel niet te lang, vol is ook echt vol.
Is de box binnen Suse?
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic en een leuk initiatief!

Jammer dat ik het zo laat zie, had graag meegedaan.
Ja, de box is vandaag bij mijn buuf gebracht. Ik ben al de hele avond aan het uitpakken, wat zit er veel in!

(Helaas ook een aantal dingen gesneuveld). Nu nog kiezen....
Fijn dat die binnen is, jammer van de gesneuvelde dingen zeg!

Ik heb je het adres van neweve door gemaild.
Wat een gezellig topic.
Leukleukleuk

*gaat voor de deur klaarzitten tot de pakketjesman komt (hopelijk die leuke met krulletjes haar )*
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ahhh ik had ook graag mee gedaan, maar zie nu pas dit topic. Heel leuk initiatief en leuke spulletjes op de foto's!
quote:neweve schreef op 18 november 2015 @ 13:50:

Leukleukleuk

*gaat voor de deur klaarzitten tot de pakketjesman komt (hopelijk die leuke met krulletjes haar )*

Dubbel feest! Leuk pakketje en een leuke pakketjes man ;-)!

Fijn dat je de box binnen hebt Suse!
Neweve de box komt vrijdag jouw kant op dan heb ik de auto. Ik durf met dit weer niet met box op de fiets. Dan komt hij zaterdag of dinsdag aan hopelijk met de leuke pakjesman
Wat heb je er uit gehaald Suse?

Verder ben ik overigens niet nieuwsgierig hoor
Ik ben wel nieuwsgierig haha. Vind het ook leuk om te zien wat er bij is gekomen, nadat ik de box heb gehad.
Ik beken: ben ook hartstikke nieuwsgierig

Wel jammer dat er eea gesneuveld is ondanks mijn nauwkeurige inpakkerij.

Neweve, jij alvast veel plezier met doos en pakjesmeneer!
De box is door naar Neweve. Ik heb gekozen een maak je eigen kerstpop set, een super leuk waxinelichthuisje en een kerstboomhanger. De foto heb ik net naar IBI gestuurd dus coming soon
En hier de foto van Suse!

Mensen, de doos gaat alweer bijna terug naar mij. Als alles goed loopt heb ik hem ruim voor de kerst terug. Top hoe soepel het tot nu toe verloopt, erg fijn.
leuk Suze ! leuke dingen
Suse, leuke spulletjes/foto!
Leuke spulletjes suus!

Hier de pakketjesman gemist toen ik naar de markt was voor boodschappen. Maandag heb ik het pakketje hopelijk binnen en afhankelijk van hoe laat kan ik hem ook gelijk weer versturen.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 20 november 2015 @ 19:13:

Mensen, de doos gaat alweer bijna terug naar mij. Als alles goed loopt heb ik hem ruim voor de kerst terug. Top hoe soepel het tot nu toe verloopt, erg fijn.

Nog maar een rondje dan haha!

Leuke spullen Suse!
Leuk Suze!
Wat een leuk idee zeg!
De box is binnen! Pakketjesman (een oude grappige grijze niet die met krulletjes) kwam precies aan toen ik weg wilde gaan voor boodschappen.

Ik ben gestart met uitpakken
Zo meer dan een uur bezig geweest met uitpakken en uitkiezen en weer inpakken (de dingen voor in de doos stonden al klaar).

Erg leuk dat ieder krantenpropje een verrassing (kan) bevat(ten)

Hierbij wat ik eruit heb gehaald:

Het theekopje bevat vogelvoer, toevallig is mijn oma morgen jarig. Normaal koopt ze eens per jaar van haar magere pensioen zoveel mogelijk vogelvoer zodat ze de hele winter kan genieten van de vogels. Dit is een kleine bijdrage in het grotere cadeau maar alle beetjes helpen.

Het klokje is een kaars, die gaat vanavond al aan.

Ik heb morgen al tijd om de doos weer op de post te doen. Ibi, zou je mij een nieuw adres kunnen mailen?
Wat een leuke dingen neweve! Heel veel plezier ermee!
Dankje, uitpakken was echt een feestje en inpakken een ingewikkelde puzzel, wat zit er veel in de box!
Ja, vond ik ook zo leuk! Allemaal cadeautjes, werd er gewoon blij van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven