kerstcadeaus bestellen?

18-12-2014 09:23 25 berichten
Zou dat nog op tijd binnen komen van bol.com? Als ik vanavond nog cadeaus bestel? Ze zeggen wel zo leuk vandaag besteld morgen in huis, maar in het verleden is al gebleken dat dat niet altijd waar is

Of toch maar morgenmiddag het shopgeweld in?
Mijn ervaring met Bol is dat het dan echt wel op tijd binnen is, ook in deze tijd. Ik heb een hekel aan shopgeweld, dus ik bestel lekker alles online.
Ik bestel regelmatig bij Bol.com. Het is altijd op tijd binnen. Alleen producten via een andere leverancier duren vaak langer (maar dat staat erbij).
Lukt prima. Kerst is pas over een week, zo lang doet bol er niet over hoor en zo wel, krijg je iig een mooie bos bloemen van ze als het er niet op tijd is hebben wij ooit gehad haha!

Ik ben altijd erg tevreden over ze, goede serivce. Ook in drukke tijden.
quote:Desperate_Housewive schreef op 18 december 2014 @ 09:32:

Lukt prima. Kerst is pas over een week, zo lang doet bol er niet over hoor en zo wel, krijg je iig een mooie bos bloemen van ze als het er niet op tijd is hebben wij ooit gehad haha!

Ik ben altijd erg tevreden over ze, goede serivce. Ook in drukke tijden.

In dat geval bol.com is een go dus!

Als ik toch al een topic heb: 2 van onze medekerstvierders gaan binnenkort op zichzelf wonen. Veel dingen (zoals borden, bestek, handdoeken etc) hebben ze al. Iemand nog een idee wat een leuk cadeau is? Max 20 euro pp.
Man of vrouw?

Iets van een woonaccessoire? Een mooie plaid, opbergdozen, schaal met kaarsen, een scentchip-brander, gourmetborden (met van die vakjes), messenblok, kerstversiering, opbergpoef, leuke dvd, goed boek, braadpan (die mis ik zelf nog 1 haha!).
Of anders een leuk gezelschapsspel?
Ja, bij mij hebben ze ook altijd op tijd verzonden. Alleen PostNL deed er nu met de drukte twee keer een dag langer over.

Ehm..

- Tostiapparaat of een ander klein apparaat?

- Theepot voor verse thee met thee erbij? Of siroop voor in de koffie?

- Bakspullen: spatel, bakmat, bakblik e.d.

- Allerlei soorten kruiden/kruidenplantjes/olijfolie?

- Zo'n keramiekpan (hartstikke hip haha)

- Cadeauabonnement voor een krant/tijdschrift?
Man en vrouw, gaan los van elkaar uit huis trouwens dus gaan niet samenwonen oid
Oew, oew, oew....ketelbinkie van de hema!! Is alleen net iets boven budget maar wel echt tof!

http://www.hema.nl/winkel ... ;fh_secondid=pnl_80007607
quote:Desperate_Housewive schreef op 18 december 2014 @ 10:11:

Oew, oew, oew....ketelbinkie van de hema!! Is alleen net iets boven budget maar wel echt tof!

http://www.hema.nl/winkel ... ;fh_secondid=pnl_80007607Sorry, ik vind hem echt heel lelijk
quote:matroesjka_ schreef op 18 december 2014 @ 10:15:

[...]

Sorry, ik vind hem echt heel lelijk

Ow

Maar de mensen voor wie hij is misschien niet
quote:Desperate_Housewive schreef op 18 december 2014 @ 10:16:

[...]

Ow

Maar de mensen voor wie hij is misschien niet Heb je aandelen?
quote:matroesjka_ schreef op 18 december 2014 @ 10:17:

[...]

Heb je aandelen? gewoon pure enthousiasme! Ik wil hem voor onze nieuwe keuken haha!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is op tijd binnen. Eergisterenavond heb ik nog wat besteld. Is nu al binnen. Ondanks levertijd 3-6 dagen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik zou het bestellen en ander maandag of dinsdag als het dan nog niet binnen is het geweld in gaan.
hema komt niet op tijd, ik heb namelyk 2 week op myn kerstboom gewacht :P (en dat was ivm sint drukte dus zal nu niet anders zijn)

Bol.com & wehkamp wel, wehkamp gisteren namelijk besteld en kreeg net een sms dat het zo komt
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
wat vind je van cotton ball lights?
quote:followthesun schreef op 18 december 2014 @ 11:02:

hema komt niet op tijd, ik heb namelyk 2 week op myn kerstboom gewacht :P (en dat was ivm sint drukte dus zal nu niet anders zijn)

Bol.com & wehkamp wel, wehkamp gisteren namelijk besteld en kreeg net een sms dat het zo komt Hema heeft ook gewoon een winkel he bij hen ben je niet afhankelijk van de webshop natuurlijk. En je kan op de website zelfs de winkelvoorraad zien, grijp je ook niet mis in de winkel.
@desperate_housewive: klopt maar er was toen 20% korting en de fotos voor mijn instant camera verkopen ze alleen online. Ik had alleen die levertijd niet verwacht, ze zeiden oorspronkelijk 3 dagen. Oeps
Aangezien bol.com heel groot 'kerstshoppen' op hun voorpagina heeft staan, zou ik er toch wel vanuit gaan dat het op tijd binnen is ;) Behalve als je iets bestelt met heel lange levertijd (staat bij de producten zelf)...

Wat kado betreft... Zolang je maar geen kaarsenhouders koopt is het prima denk ik :P

Ik zou denken aan: glazen bewaarpotten voor etenswaren, mooie kalender om op te hangen voor 2015, plaid vond ik ook een goede suggestie, pakket met veel wat luxer eten (bijvoorbeeld allemaal sushi benodigdheden als ze dat lekker vinden), of vraag ze gewoon wat ze nog missen. Dan krijgen ze ieder geval niet iets waar ze niet op zitten te wachten (of heel lelijk vinden ). Of een blokker kadobon, kunnen ze het zelf uitzoeken.
Owja, pakketje van oil en vinegar! Heb ik ook voor iemand
Bol.com is 9 van de 10 keer op tijd. Ik bestel er ook veel en ook nog altijd tevreden.

Heb een keer gehad dat een kerstcadeau voor mij pas in maart het jaar daarna kwam. Was een populair spel :p. En ook besteld via Bol.com :p.
Carpe Diem!
Ik denk dat het voor de twee uithuisgaaners een nuttig cadeau wordt wat ze nog niet hebben (daar heb ik gelukkig aardig wat inzicht in). Zoals een broodrooster ofzo. Voor vriend ondertussen een knoflookpers gescoord.

En dan nu bedenken wat ik zelf wil voor kerst :p
Jullie hadden gelijk hoor! Gisteravond besteld, vanochtend om 5h al mail dat de bestelling overgedragen is aan de bezorger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven