kerstcadeaus bestellen?
donderdag 18 december 2014 om 09:48
quote:Desperate_Housewive schreef op 18 december 2014 @ 09:32:
Lukt prima. Kerst is pas over een week, zo lang doet bol er niet over hoor en zo wel, krijg je iig een mooie bos bloemen van ze als het er niet op tijd is hebben wij ooit gehad haha!
Ik ben altijd erg tevreden over ze, goede serivce. Ook in drukke tijden.
In dat geval bol.com is een go dus!
Als ik toch al een topic heb: 2 van onze medekerstvierders gaan binnenkort op zichzelf wonen. Veel dingen (zoals borden, bestek, handdoeken etc) hebben ze al. Iemand nog een idee wat een leuk cadeau is? Max 20 euro pp.
Lukt prima. Kerst is pas over een week, zo lang doet bol er niet over hoor en zo wel, krijg je iig een mooie bos bloemen van ze als het er niet op tijd is hebben wij ooit gehad haha!
Ik ben altijd erg tevreden over ze, goede serivce. Ook in drukke tijden.
In dat geval bol.com is een go dus!
Als ik toch al een topic heb: 2 van onze medekerstvierders gaan binnenkort op zichzelf wonen. Veel dingen (zoals borden, bestek, handdoeken etc) hebben ze al. Iemand nog een idee wat een leuk cadeau is? Max 20 euro pp.
donderdag 18 december 2014 om 10:05
Ja, bij mij hebben ze ook altijd op tijd verzonden. Alleen PostNL deed er nu met de drukte twee keer een dag langer over.
Ehm..
- Tostiapparaat of een ander klein apparaat?
- Theepot voor verse thee met thee erbij? Of siroop voor in de koffie?
- Bakspullen: spatel, bakmat, bakblik e.d.
- Allerlei soorten kruiden/kruidenplantjes/olijfolie?
- Zo'n keramiekpan (hartstikke hip haha)
- Cadeauabonnement voor een krant/tijdschrift?
Ehm..
- Tostiapparaat of een ander klein apparaat?
- Theepot voor verse thee met thee erbij? Of siroop voor in de koffie?
- Bakspullen: spatel, bakmat, bakblik e.d.
- Allerlei soorten kruiden/kruidenplantjes/olijfolie?
- Zo'n keramiekpan (hartstikke hip haha)
- Cadeauabonnement voor een krant/tijdschrift?
donderdag 18 december 2014 om 10:11
Oew, oew, oew....ketelbinkie van de hema!! Is alleen net iets boven budget maar wel echt tof!
http://www.hema.nl/winkel ... ;fh_secondid=pnl_80007607
http://www.hema.nl/winkel ... ;fh_secondid=pnl_80007607
donderdag 18 december 2014 om 10:15
quote:Desperate_Housewive schreef op 18 december 2014 @ 10:11:
Oew, oew, oew....ketelbinkie van de hema!! Is alleen net iets boven budget maar wel echt tof!
http://www.hema.nl/winkel ... ;fh_secondid=pnl_80007607Sorry, ik vind hem echt heel lelijk
http://www.hema.nl/winkel ... ;fh_secondid=pnl_80007607Sorry, ik vind hem echt heel lelijk
donderdag 18 december 2014 om 11:02
donderdag 18 december 2014 om 11:16
quote:followthesun schreef op 18 december 2014 @ 11:02:
hema komt niet op tijd, ik heb namelyk 2 week op myn kerstboom gewacht
(en dat was ivm sint drukte dus zal nu niet anders zijn)
Bol.com & wehkamp wel, wehkamp gisteren namelijk besteld en kreeg net een sms dat het zo komt Hema heeft ook gewoon een winkel he bij hen ben je niet afhankelijk van de webshop natuurlijk. En je kan op de website zelfs de winkelvoorraad zien, grijp je ook niet mis in de winkel.
hema komt niet op tijd, ik heb namelyk 2 week op myn kerstboom gewacht
Bol.com & wehkamp wel, wehkamp gisteren namelijk besteld en kreeg net een sms dat het zo komt Hema heeft ook gewoon een winkel he bij hen ben je niet afhankelijk van de webshop natuurlijk. En je kan op de website zelfs de winkelvoorraad zien, grijp je ook niet mis in de winkel.
donderdag 18 december 2014 om 11:17
donderdag 18 december 2014 om 11:22
Aangezien bol.com heel groot 'kerstshoppen' op hun voorpagina heeft staan, zou ik er toch wel vanuit gaan dat het op tijd binnen is
Behalve als je iets bestelt met heel lange levertijd (staat bij de producten zelf)...
Wat kado betreft... Zolang je maar geen kaarsenhouders koopt is het prima denk ik
Ik zou denken aan: glazen bewaarpotten voor etenswaren, mooie kalender om op te hangen voor 2015, plaid vond ik ook een goede suggestie, pakket met veel wat luxer eten (bijvoorbeeld allemaal sushi benodigdheden als ze dat lekker vinden), of vraag ze gewoon wat ze nog missen. Dan krijgen ze ieder geval niet iets waar ze niet op zitten te wachten (of heel lelijk vinden ). Of een blokker kadobon, kunnen ze het zelf uitzoeken.
Wat kado betreft... Zolang je maar geen kaarsenhouders koopt is het prima denk ik
Ik zou denken aan: glazen bewaarpotten voor etenswaren, mooie kalender om op te hangen voor 2015, plaid vond ik ook een goede suggestie, pakket met veel wat luxer eten (bijvoorbeeld allemaal sushi benodigdheden als ze dat lekker vinden), of vraag ze gewoon wat ze nog missen. Dan krijgen ze ieder geval niet iets waar ze niet op zitten te wachten (of heel lelijk vinden ). Of een blokker kadobon, kunnen ze het zelf uitzoeken.
donderdag 18 december 2014 om 11:38
donderdag 18 december 2014 om 11:48