Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:21
Thanks MamaShar! Dat opschrijven dacht ik dus nooit aan want ik kon de dromen heel goed onthouden. Ik kan ze nu nog letterlijk voor me halen, iets wat ik met 'normale' dromen niet heb. In een normale droom lijkt alles heel logisch maar is het totale random bullshit als je weer wakker bent. Deze dromen zijn anders. Er zit echt een verhaal en een kop en een staart aan.
Overdag lukt huilen me nauwelijks. In mijn dromen ga ik op het hysterische af compleet los, laat ik me op de grond vallen en heb ik het gevoel alsof ik in een donker zwart gat van verdriet word opgezogen. Ik heb ook last van paniek aanvallen vlak voor het inslapen dan denk ik dat ik nooit meer wakker word. Gisteravond verkrampte mijn hele gezicht zo erg dat het gewoon begon te trillen onder mijn ogen super vaag. Mijn man had echt zoiets van 'wat heb jij nou'.
Ik hou me er net zoals jij zegt aan vast dat de ruwe randjes er vanaf gaan. Lijkt me echt een van de grootste nachtmerries om je partner te verliezen.
Overdag lukt huilen me nauwelijks. In mijn dromen ga ik op het hysterische af compleet los, laat ik me op de grond vallen en heb ik het gevoel alsof ik in een donker zwart gat van verdriet word opgezogen. Ik heb ook last van paniek aanvallen vlak voor het inslapen dan denk ik dat ik nooit meer wakker word. Gisteravond verkrampte mijn hele gezicht zo erg dat het gewoon begon te trillen onder mijn ogen super vaag. Mijn man had echt zoiets van 'wat heb jij nou'.
Ik hou me er net zoals jij zegt aan vast dat de ruwe randjes er vanaf gaan. Lijkt me echt een van de grootste nachtmerries om je partner te verliezen.
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:23
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 00:54:
Lieve schatjes ik kom er weer bij.
Mijn reactie was een beetje overtrokken misschien, ik voelde me gewoon een beetje klote.
Wil vooral Kia en Corona even bedanken. Jullie lieve berichtjes deden me ontzettend goed!
Sletjes, het spijt me. Het had niet zo mogen gaan.Niet meer weg gaan hoor! Ik heb plaatjes-gate niet meegekregen, maar ik kan mij niet voorstellen dat het ZO erg was dat we je weg gejaagd hebben.
Lieve schatjes ik kom er weer bij.
Mijn reactie was een beetje overtrokken misschien, ik voelde me gewoon een beetje klote.
Wil vooral Kia en Corona even bedanken. Jullie lieve berichtjes deden me ontzettend goed!
Sletjes, het spijt me. Het had niet zo mogen gaan.Niet meer weg gaan hoor! Ik heb plaatjes-gate niet meegekregen, maar ik kan mij niet voorstellen dat het ZO erg was dat we je weg gejaagd hebben.
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:25
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 01:06:
Brave yourselves.
Ik moet de 200 posts halen. Zijn jullie net van de onzin feiten af van Hooch. Komt deze dwarsbongel ook nog even aanzetten.
Wat is dat toch dat hier iedereen de plaatjesplakkenontmaagding moet halen Straks staan we er bekend om
(straf)abc!
Brave yourselves.
Ik moet de 200 posts halen. Zijn jullie net van de onzin feiten af van Hooch. Komt deze dwarsbongel ook nog even aanzetten.
Wat is dat toch dat hier iedereen de plaatjesplakkenontmaagding moet halen Straks staan we er bekend om
(straf)abc!
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:28
Ik vind het nog steeds stom dat die regel geldt. Waarom je de mods niet kan mailen en zeggen ik was eerst Pietje en mijn email adres was Pietjeheeftgeentietje@gmail.com en nu heb ik Rietje geregistreerd dan moeten ze toch kunnen zien daaraan dat jij dezelfde bent? Het gaat er toch om dat trollen niet vanaf dag 1 kunnen spammen? Nog beter, als je gewoon bij anonimisering alsog je huidige email adres kunt houden anders blijf je constant vage email adressen aanmaken speciaal voor dit forum wat sowieso al irritant is. Ah well....
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:28
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 01:42:
Wist u dat?
- Als uw cavia verschillende keren op en neer springt, dat hij dan gelukkig is? Dit doen cavia’s vaak als u bijvoorbeeld iets liefs voor hen hebt gedaan.
Ja mijn cavia's lijken op vissen met epilepsie als ze blij zijn.
- Cavia’s dol op muziek zijn? Probeer erachter te komen van welke muziek hij houdt, dan kunt u hem hiermee verwennen maar zorg dat de muziek niet te hard staat.
Mijn hufter en terror cavia houden van black metal, nee geen idee joh. Het zijn schijtlijsters die bij elk geluidje denken dat het een bomaanslag is.
- Cavia moeders haar kleintjes gehoorzaamt door aan de haren achteraan de nek te trekken? Dus als uw cavia iets stouts heeft gedaan, kunt u dit gedrag nabootsen.
Mijn cavia's zijn niet stout, ze schooien, schijten alles onder en maken van alles een rommeltje. Stout? Meh!
- Een cavia ook last van vlooien kan hebben. Cavia’s zijn gevoelige beestjes dus bestrijd de vlooien met gezonde vlooienbestrijders.
Je bent zelf een vlooi.
- Cavia’s uit Zuid-Amerika komen? Voornamelijk uit Peru, Argentinië en Colombia.
Mijn cavia's komen uit een caviabaarmoeder...
Ik dacht een beetje commentaar leukt het op.
Wist u dat?
- Als uw cavia verschillende keren op en neer springt, dat hij dan gelukkig is? Dit doen cavia’s vaak als u bijvoorbeeld iets liefs voor hen hebt gedaan.
Ja mijn cavia's lijken op vissen met epilepsie als ze blij zijn.
- Cavia’s dol op muziek zijn? Probeer erachter te komen van welke muziek hij houdt, dan kunt u hem hiermee verwennen maar zorg dat de muziek niet te hard staat.
Mijn hufter en terror cavia houden van black metal, nee geen idee joh. Het zijn schijtlijsters die bij elk geluidje denken dat het een bomaanslag is.
- Cavia moeders haar kleintjes gehoorzaamt door aan de haren achteraan de nek te trekken? Dus als uw cavia iets stouts heeft gedaan, kunt u dit gedrag nabootsen.
Mijn cavia's zijn niet stout, ze schooien, schijten alles onder en maken van alles een rommeltje. Stout? Meh!
- Een cavia ook last van vlooien kan hebben. Cavia’s zijn gevoelige beestjes dus bestrijd de vlooien met gezonde vlooienbestrijders.
Je bent zelf een vlooi.
- Cavia’s uit Zuid-Amerika komen? Voornamelijk uit Peru, Argentinië en Colombia.
Mijn cavia's komen uit een caviabaarmoeder...
Ik dacht een beetje commentaar leukt het op.
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:30
Ik kon ze ook heel goed herinneren. Schrijven vond ik fijn. En mijn vriend heeft ook veel gelezen in mijn dromenboek. Het maakte mijn angst bij hem ook duidelijker. Geschreven woorden hebben soms een heftigere lading dan gesproken woorden.
Een geliefde verliezen is een trauma, het is nu bijna 4,5 jaar geleden en er gaat geen dag voorbij wanneer ik niet aan hem denk.
Pijn is er soms nog wel, maar die is zijn scherpte kwijt.
Als ik droom dat lijkt het alsof ik alle remmen kwijt ben. Ik huil meestal ook mijn hoofdkussen nat. Nauwelijks overdag. Komt denk ik omdat je in bed weinig tot geen prikkels hebt, je gaat piekeren en verliest jezelf daar in.
Een geliefde verliezen is een trauma, het is nu bijna 4,5 jaar geleden en er gaat geen dag voorbij wanneer ik niet aan hem denk.
Pijn is er soms nog wel, maar die is zijn scherpte kwijt.
Als ik droom dat lijkt het alsof ik alle remmen kwijt ben. Ik huil meestal ook mijn hoofdkussen nat. Nauwelijks overdag. Komt denk ik omdat je in bed weinig tot geen prikkels hebt, je gaat piekeren en verliest jezelf daar in.
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:32
quote:Lovestar schreef op 09 oktober 2015 @ 22:23:
[...]
Niet meer weg gaan hoor! Ik heb plaatjes-gate niet meegekregen, maar ik kan mij niet voorstellen dat het ZO erg was dat we je weg gejaagd hebben.
Nee, het lag aan mij hoor. Ik zit zo in de stress. Gisteren had mijn menstruatie moeten komen en die is er nog niet. Ik durf niet te testen want ik ben zo bang dat het weer een teleurstelling is. En dit is de laatste cyclus dat we het 'zelf' doen. Is het weer negatief dan gaan we de mmm in.
Ik zit in een achtbaan van emoties momenteel.
[...]
Niet meer weg gaan hoor! Ik heb plaatjes-gate niet meegekregen, maar ik kan mij niet voorstellen dat het ZO erg was dat we je weg gejaagd hebben.
Nee, het lag aan mij hoor. Ik zit zo in de stress. Gisteren had mijn menstruatie moeten komen en die is er nog niet. Ik durf niet te testen want ik ben zo bang dat het weer een teleurstelling is. En dit is de laatste cyclus dat we het 'zelf' doen. Is het weer negatief dan gaan we de mmm in.
Ik zit in een achtbaan van emoties momenteel.
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:34
New Kids daar lach ik me dus weer wel de barsten om. Ik vind het bij Popoz stom dat er de hele tijd die stemmen tussendoor komen ZE KOMEN JE HALE DE PAUPAUUUWWZZZZZ wtf hee hou je bek denk ik dan.
@ shar wat jij beschrijft over snachts je remmen kwijt zijn dat zou heel goed kunnen zijn waarom ik in mijn dromen ook los ga. Herkenbaar.
@ shar wat jij beschrijft over snachts je remmen kwijt zijn dat zou heel goed kunnen zijn waarom ik in mijn dromen ook los ga. Herkenbaar.
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:37
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:39
quote:Miss_Bean schreef op 09 oktober 2015 @ 22:36:
Al ben ik wel n tester. Ik kan echt niet zo lang wachten.
Ik normaal ook hoor. Ik heb miljoenen testjes weg gepist. Maar omdat het nu toch het moment is van onderzoeken of niet vind ik het toch wel heel erg eng.
En dan ben ik ook nog alleen. Mijn vriend komt pas over 2 weken thuis en het word steeds zwaarder wanneer je dan ongesteld wordt.
Al ben ik wel n tester. Ik kan echt niet zo lang wachten.
Ik normaal ook hoor. Ik heb miljoenen testjes weg gepist. Maar omdat het nu toch het moment is van onderzoeken of niet vind ik het toch wel heel erg eng.
En dan ben ik ook nog alleen. Mijn vriend komt pas over 2 weken thuis en het word steeds zwaarder wanneer je dan ongesteld wordt.
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:43
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 22:39:
[...]
Ik duim voor je!
[...]
Ik duim voor je!
vrijdag 9 oktober 2015 om 22:43
quote:MamaEmeritus schreef op 09 oktober 2015 @ 22:32:
[...]
Ik zit in een achtbaan van emoties momenteel. Ik duim voor jullie!
[...]
Ik zit in een achtbaan van emoties momenteel. Ik duim voor jullie!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow