Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
donderdag 13 augustus 2015 om 01:01
quote:TardarSauce schreef op 13 augustus 2015 @ 00:52:
[...]
Man ligt te ronken en ik registreer klaarwakker elk kriebeltje.
Jullie nog een vallende ster gezien? Ik hier niet. Teveel straatlantaarns. Net wel gelachen hoor.... Vent trekt broek naar benee en bukt. Ik HUH hij 'ja hier heb je je ster. Wens maar.'.
[...]
Man ligt te ronken en ik registreer klaarwakker elk kriebeltje.
Jullie nog een vallende ster gezien? Ik hier niet. Teveel straatlantaarns. Net wel gelachen hoor.... Vent trekt broek naar benee en bukt. Ik HUH hij 'ja hier heb je je ster. Wens maar.'.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
donderdag 13 augustus 2015 om 01:25
donderdag 13 augustus 2015 om 08:22
donderdag 13 augustus 2015 om 09:31
En dan moeten we vandaag naar de kapper met zoon (één grote, lange NEE-sessie tot hij het afsluitende snoepje krijgt die de hele missie het waard maakt voor hem), spullen voor school kopen voor dochter (een nog langere NEE-sessie, alleen alles wat te duur is is goed genoeg, zuur hoofd als ze goedkopere alternatieven moet uitkiezen, op de suggestie dat ze spaargeld bijlegt om tóch de duurdere alternatieven te kopen me voor de voeten gooien dat zíj niet naar school wil, en als ze daar spullen voor moet hebben ze ze zéér zeker niet van haar eigen geld gaat kopen, en dan nog even heel eigenwijs dat ik zelf kinderen wilde. 'Maar niet zo'n monster als jij bent' 'Nou zeg, kan ik het helpen dat ik op je lijk' Sta je weer met je mond vol tanden. Heerlijk, als ze mondig worden ), en er komt een vriendinnetje van dochter vanavond logeren (vreselijk takkenkind, maargoed, ik vind op mijn eigen kinderen na alle kinderen takkenkinderen, en zelfs mijn eigen gebroed komt er soms niet onderuit ).