Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Hahahaaaa goedemorgen catladies. Leuk dat verhaal over die catlady in progress Max. En die smeltende hond

Is dit je dochter Max?

Alle reacties Link kopieren
quote:pussywillow schreef op 13 augustus 2015 @ 10:50:

[afbeelding]Vind het niet leuk dat jij zomaar even privé foto's van me post.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
En nu ga ik even verder werken
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 09:42:

Ze is nog niet eens een puber Negen going on eighty, het monster. Ik vrees met grote vreze hoe ze als puber zal zijn. En mijn moeder vertelt me steeds maar hoe ze op mij lijkt, en ik weet hoe ik was tijdens de puberteit, en DAT WIL IK NIET MET MIJN DOCHTER!!

Hebben we in Nederland trouwens nog van die mooie internaten zoals ze in Engeland hebben? Ze wil wel heel graag naar Hogwarts, maar ik kan de inschrijvingspapieren nergens downloaden. Een heks is ze al, die toverkunsten leert ze er zó bij
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:DorothyParker schreef op 13 augustus 2015 @ 11:02:

[afbeelding]
Ik ga me zo in de hitte naar de trein begeven voor een middagje ergens op een kleedje hangen in Amsterdam. Ik hoop dat de zonnebrand het houdt want meestal met dit soort dagen zoek ik met mijn logge lijf de schaduw op.
quote:pussywillow schreef op 13 augustus 2015 @ 10:50:

[afbeelding]Cool dus dít kan ik doen met mijn fifties kinderstoel mocht ik kinderloos blijven. Ik zal de dikke vast inlichten dan kan hij zichzelf alvast op Marktplaats zetten indien hij het er niet mee eens is.
Hang 't kleedje onder een boom

Sterkte vooral met de trein.
Ja ik heb er hartstikke zin in, met een (forum) vriendin afgesproken maar ik heb echt een gruwelijke huid die al verbrand van 10 minuutjes zon al smeer ik met factor 50. Vandaar dat ik nooit op strandvakantie ga en altijd in de schaduw blijf wegens het heel erg haten om te verbranden.
quote:roan2013 schreef op 13 augustus 2015 @ 11:25:

Hang 't kleedje onder een boom

Sterkte vooral met de trein.Ja heb stille hints laten vallen om lekker met een rosétje hier in de tuin te chillen maar ik woon zo ver weg dat ze dan iets van 2 uur terug mag treinen vanavond lol en dat doet niemand voor haar plezier. Dus Amsterdam it is! Leuke stad hoor daar niet van. Ik ben gewoon kampioen miepen als t warm is.
Ik heb altijd last van dit.

Maar als ik er dan eenmaal ben is het vaak super leuk!
quote:TardarSauce schreef op 13 augustus 2015 @ 11:26:

Ja ik heb er hartstikke zin in, met een (forum) vriendin afgesproken maar ik heb echt een gruwelijke huid die al verbrand van 10 minuutjes zon al smeer ik met factor 50. Vandaar dat ik nooit op strandvakantie ga en altijd in de schaduw blijf wegens het heel erg haten om te verbranden.Dat kan ik me wel indenken, balen zeg!
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 20:53:

[...]

Ik snap hem! Moet elke ochtend zelf rectaal temperaturen en ben dat na 2 weken al helemaal zat whahahahhij ook, waarschijnlijk
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 08:36:

[...]

Voet tegen achterste plaatsen, flinke duw, man stort om: "Ja, een vallende ster!"

http://0.static.upcoming. ... ngesproken__list-noup.jpg
http://www.quickmeme.com/ ... 9828afe2b1177059676ba.jpg
Grob, niet vervelend bedoelt hoor, maar als jij lijkt op je avatar, he... dan maakt het niet zo heel veel verschil met dochterlief. Bovendien ben ik toch aan haar gehecht geraakt in de loop der tijd. En als ze niet eigenwijs of zuur is, is ze hartstikke lief. Minuutje of 5 per dag toch zeker , soms wel zes!
wat een lieve foto roan! Ik hou van katten, ik wil later een heleboel katten hebben

http://dobrador.com/wp-co ... ady128573310310454936.jpg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven