Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Alle reacties Link kopieren
Ho ho ho! Merry Christmas!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:KiaOraHoi schreef op 08 augustus 2015 @ 23:33:

[afbeelding]

Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
*wrijft slaap uit ogen*

Had niet in de gaten dat we al op pagina 3 waren

Lovestar en Tardarsauce

Hoezo duckface?
dubbel
Goedemorgen nieuwkomers en Kitlers van de "oude" garde.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:roan2013 schreef op 09 augustus 2015 @ 09:31:

[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Even een ergernis spuien hoor. Gisteren bbqfeest gehad. Vraagt er iemand aan mij heb je al een vriendje? Vriendje???? NEE ik ben dan wel niet zo groot, maar geen dwerg of 10 jaar dus aan een vriendje heb ik geen behoefte. Verkleinwoorden . En toen zei iemand anders later ook nog ik ken een leuke jongen voor jou. Nee bedankt ik ben de 40 al gepasseerd dus als ik behoefte heb aan een relatie wil ik een MAN en geen JONGEN

Waarom wil men als je single bent je toch altijd koppelen aan een potentiële kandidaat? Alsof je niet gelukkig kunt zijn als je alleen bent
quote:roan2013 schreef op 09 augustus 2015 @ 09:31:

[afbeelding]Oooo I love ❤ Forrest Gump!!!
Zoooo herkenbaar! Men wil mij ook voortdurend koppelen.

Ik heb daar geen behoefte aan. Wat zeg jij tegen die mensen Charlotte?
Brr Charlotte, wat irritant. Volgende keer dit meenemen in je handtasje. Niet alleen effectief tegen bemoeizuchtige mensen, maar ook tegen te grijpgrage jongetjes (oh sorry, jongens).

quote:Tjuptjup schreef op 09 augustus 2015 @ 04:27:

Waarschijnlijk een heeele domme vraag...maar wat is kitleren?😳Ons vorige topic heette 'Kitlers' n.a.v. een plaatje van een kat die op Hitler leek.
Of dit schrikt ook vast af... snappen ze gelijk waarom het beter is voor je vriendJE om geen verkering met je te hebben

Ja maaaar, als je single bent dan moet je toch minstens smachten naar een nieuwe partner?

Zo fijn die algemene opvattingen.

Bij mij word steeds gevraagd of het niet eens tijd is voor een tweede.

De reacties als ze horen dat het antwoord 'nee' is.
quote:pinkelot80 schreef op 09 augustus 2015 @ 11:10:

Zoooo herkenbaar! Men wil mij ook voortdurend koppelen.

Ik heb daar geen behoefte aan. Wat zeg jij tegen die mensen Charlotte?Dat ik daar geen behoefte aan heb maar ik kan net zo goed tegen een muur praten. Wat zeg jij tegen mensen die jou willen koppelen?
quote:pussywillow schreef op 09 augustus 2015 @ 11:11:

Brr Charlotte, wat irritant. Volgende keer dit meenemen in je handtasje. Niet alleen effectief tegen bemoeizuchtige mensen, maar ook tegen te grijpgrage jongetjes (oh sorry, jongens).

[afbeelding]
quote:pussywillow schreef op 09 augustus 2015 @ 11:14:

Of dit schrikt ook vast af... snappen ze gelijk waarom het beter is voor je vriendJE om geen verkering met je te hebben

[afbeelding]
quote:roan2013 schreef op 09 augustus 2015 @ 11:15:

Ja maaaar, als je single bent dan moet je toch minstens smachten naar een nieuwe partner?

Zo fijn die algemene opvattingen.

Bij mij word steeds gevraagd of het niet eens tijd is voor een tweede.

De reacties als ze horen dat het antwoord 'nee' is. Ja dat dus
Irritant Charlotte. Mensen......double facepalm.

Ook leuk gister een man "ja ik snap dat je cola drinkt" wijzend naar m'n vetrol. "verderop verkopen ze metal shirtjes voor babies zo leuk"

ik ben ook weer van de partij en heb gelijk mijn tvptje
quote:charlottew88 schreef op 09 augustus 2015 @ 10:45:

Even een ergernis spuien hoor. Gisteren bbqfeest gehad. Vraagt er iemand aan mij heb je al een vriendje? Vriendje???? NEE ik ben dan wel niet zo groot, maar geen dwerg of 10 jaar dus aan een vriendje heb ik geen behoefte. Verkleinwoorden . En toen zei iemand anders later ook nog ik ken een leuke jongen voor jou. Nee bedankt ik ben de 40 al gepasseerd dus als ik behoefte heb aan een relatie wil ik een MAN en geen JONGEN

Waarom wil men als je single bent je toch altijd koppelen aan een potentiële kandidaat? Alsof je niet gelukkig kunt zijn als je alleen bent Ik ken anders nog wel een leuk vriendje voor je. Jullie zouden zo goed bij elkaar passen!
quote:TardarSauce schreef op 09 augustus 2015 @ 11:20:

Ook leuk gister een man "ja ik snap dat je cola drinkt" wijzend naar m'n vetrol. "verderop verkopen ze metal shirtjes voor babies zo leuk"

En bedankt hè...
quote:TardarSauce schreef op 09 augustus 2015 @ 11:20:

Irritant Charlotte. Mensen......double facepalm.

Meneer Parker bedoelde dat niet slecht. Hij wilde net een heel babyshower voor je organiseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven