Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Alle reacties Link kopieren
quote:TardarSauce schreef op 09 augustus 2015 @ 11:20:

Irritant Charlotte. Mensen......double facepalm.

Ook leuk gister een man "ja ik snap dat je cola drinkt" wijzend naar m'n vetrol. "verderop verkopen ze metal shirtjes voor babies zo leuk"

Wat een eikel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:DorothyParker schreef op 09 augustus 2015 @ 11:23:

[...]

Ik ken anders nog wel een leuk vriendje voor je. Jullie zouden zo goed bij elkaar passen!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:chinchilla schreef op 09 augustus 2015 @ 11:21:

ik ben ook weer van de partij en heb gelijk mijn tvptje
quote:TardarSauce schreef op 09 augustus 2015 @ 11:20:

Irritant Charlotte. Mensen......double facepalm.

Ook leuk gister een man "ja ik snap dat je cola drinkt" wijzend naar m'n vetrol. "verderop verkopen ze metal shirtjes voor babies zo leuk"

Wat zei je? Bevallen van een vetrol kan wel een leven lang duren

Being single is great!

quote:charlottew88 schreef op 09 augustus 2015 @ 11:27:

[...]

Wat een eikel Ik zei "jaaaa ik ben zwanger van Ben én Jerry" en zijn boerse half dronken ikkenietbegrijpen blik was geweldig. "oh" mompelde hij "anders doe je een test. Met DNA"
Er waren daar echt mega veel mensen straal en straal bezopen.
quote:charlottew88 schreef op 09 augustus 2015 @ 11:28:

[...]

Mja, je wordt er ook niet jonger op. Zou maar snel een man aan de haak slaan. Voor je het weet eindig je alleen met 7 katten. Eenzaam en alleen.

En dan sterf je.

En dan heeft niemand door dat je dood bent.

En dan word je 6 maanden later teruggevonden in je huis. Helemaal opgegeten door je katten (wat wil je, die beesten hebben ook honger!).

Dus hup hup. Een man zoeken, hoor!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:TardarSauce schreef op 09 augustus 2015 @ 11:31:

[...]

Ik zei "jaaaa ik ben zwanger van Ben én Jerry" en zijn boerse half dronken ikkenietbegrijpen blik was geweldig. "oh" mompelde hij "anders doe je een test. Met DNA" ben & Jerry, kun je je daarna bij het Linda Magazine namenlijstje aansluiten voor de award van ouder met de meest originele naam voor je spruitjes. Maar Ben & Jerry zijn denk ik toch iets te goed uitspreekbaar en ook foutloos te schrijven, hmm?

[...]

Ik zei "jaaaa ik ben zwanger van Ben én Jerry" en zijn boerse half dronken ikkenietbegrijpen blik was geweldig. "oh" mompelde hij "anders doe je een test. Met DNA"
quote:charlottew88 schreef op 09 augustus 2015 @ 11:16:

[...]

Dat ik daar geen behoefte aan heb maar ik kan net zo goed tegen een muur praten. Wat zeg jij tegen mensen die jou willen koppelen?

Dat ik me wil richten op mijn dochter en mijzelf. En dat ik het belangrijk vind dat wij samen gelukkig zijn.

Dat helpt ook totaal niet. Men zegt het te begrijpen, maar blijft het toch proberen.

[...]

Ik zei "jaaaa ik ben zwanger van Ben én Jerry" en zijn boerse half dronken ikkenietbegrijpen blik was geweldig. "oh" mompelde hij "anders doe je een test. Met DNA"
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:DorothyParker schreef op 09 augustus 2015 @ 11:32:

[...]

Mja, je wordt er ook niet jonger op. Zou maar snel een man aan de haak slaan. Voor je het weet eindig je alleen met 7 katten. Eenzaam en alleen.

En dan sterf je.

En dan word je 6 maanden later teruggevonden in je huis. Helemaal opgegeten door je katten (wat wil je, die beesten hebben ook honger!).

quote:DorothyParker schreef op 09 augustus 2015 @ 11:32:

[...]

En dan sterf je.

Hahahaa

quote:pinkelot80 schreef op 09 augustus 2015 @ 11:35:

[...]

Dat ik me wil richten op mijn dochter en mijzelf. En dat ik het belangrijk vind dat wij samen gelukkig zijn.

Dat helpt ook totaal niet. Men zegt het te begrijpen, maar blijft het toch proberen.Erg he. En het zijn altijd mensen met een partner die niet kunnen begrijpen dat je als single ook gelukkig kunt zijn.
quote:pussywillow schreef op 09 augustus 2015 @ 11:37:

[...]

Hahahaa

[afbeelding]
Haha ja je zou toch op een dag wakker worden en er staat een horde katten voor je deur

Daar kun je er toch niet genoeg van hebben?

quote:pussywillow schreef op 09 augustus 2015 @ 11:37:

[...]

Hahahaa

[afbeelding]Ik ben 35 en gescheiden. Moet ik me nu zorgen maken over een katteninvasie?
quote:charlottew88 schreef op 09 augustus 2015 @ 11:36:

[...]

Ik maak me soms ook schuldig aan koppelen. Dat is niet omdat ik die desbetreffende vrouw zielig vind, maar meer omdat ik zo'n leuke vrijgezelle vriend heb die geen leuke vrouw tegenkomt. Dus ja, soms ben ik ook zo irritant

Heb een "lange" relatie, dus ben eigenlijk ergens ook altijd jaloers op vrijgezelle personen. Hoe vaak per week ik wel niet denk "als ik nu vrijgezel was, was ik op dit ogenblik een wijntje aan het drinken met mijn vriendinnen ipv vuile sokken van de grond op te rapen, OOK AL HEB IK AL 100 KEER GEVRAAGD DIE VIEZE DINGEN IN DE WASMAND TE GOOIEN!".

Het is dat ik van hem houd, anders zou ik hem in de kliko steken.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:pinkelot80 schreef op 09 augustus 2015 @ 11:42:

[...]

Ik ben 35 en gescheiden. Moet ik me nu zorgen maken over een katteninvasie?

Ik stuur hem vast naar je op!

Die is leuk, Roan, hebben ze die ook in hondenversie?
quote:pussywillow schreef op 09 augustus 2015 @ 11:41:

Haha ja je zou toch op een dag wakker worden en er staat een horde katten voor je deur

Daar kun je er toch niet genoeg van hebben?

[afbeelding]Lief
quote:pussywillow schreef op 09 augustus 2015 @ 11:48:

[...]

Ik stuur hem vast naar je op!

[afbeelding]Dank je! Met die 2 van mij erbij wordt dat echt een dolle boel.
Ik kan er een opbergmeubel bij doen als je wilt?

Of liever op kleur?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven