Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
vrijdag 14 augustus 2015 om 14:25
vrijdag 14 augustus 2015 om 14:29
quote:OlympeMaxime schreef op 14 augustus 2015 @ 13:58:
Waahh naakt voor de glazenwasser Nou heb ik wel een killerbody (als in 'als ik op iemand ga zitten is hij dood ) maar ik zou echt binnen 0,01 seconde de kamer uit zijn.
quote:TardarSauce schreef op 14 augustus 2015 @ 13:59:
Aso dat die man niet gelijk klopt. Dat zou de laatste keer zijn dat die gozer mijn ramen wast. Beetje toe gaan staan kijken dikke no noWas wel vrij snel hoor dat hij klopte ik denk dat hij verbaasd was in eerste instantie. En tja wordt door de vve geregeld dus ik heb er weinig over te zeggen.
Waahh naakt voor de glazenwasser Nou heb ik wel een killerbody (als in 'als ik op iemand ga zitten is hij dood ) maar ik zou echt binnen 0,01 seconde de kamer uit zijn.
quote:TardarSauce schreef op 14 augustus 2015 @ 13:59:
Aso dat die man niet gelijk klopt. Dat zou de laatste keer zijn dat die gozer mijn ramen wast. Beetje toe gaan staan kijken dikke no noWas wel vrij snel hoor dat hij klopte ik denk dat hij verbaasd was in eerste instantie. En tja wordt door de vve geregeld dus ik heb er weinig over te zeggen.
vrijdag 14 augustus 2015 om 16:02
vrijdag 14 augustus 2015 om 16:10
Ik heb gereageerd in het topic Heel ongewenst zwanger ik ga geen namen noemen want dat mag niet van de Mods maar als jullie daar lezen, begrijpen jullie vast wie ik wil slaan .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.