Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
quote:pussywillow schreef op 14 augustus 2015 @ 23:08:

Dit topic voelt als een warm badje

[afbeelding]Dat is fijn om te horen .
Ik wilde een leuk weltruste plaatje plaatsen, maar kwam deze tegen. Sorry

quote:pussywillow schreef op 14 augustus 2015 @ 23:13:

Ik wilde een leuk weltruste plaatje plaatsen, maar kwam deze tegen. Sorry

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 14 augustus 2015 @ 23:08:

Hoe gaat het met Leo?Alles goed. Heerlijk gezellig een avond met vrienden doorgebracht. Was leuk.

Hoe gaat het met jou?
Power to the people
Zo hee had vandaag echt een giga off-day en zat om om 18:00 nog in pyjama. Man komt thuis dikke knuf en die duwde me ferm richting douche want we zouden ff snel naar de McDrek gaan dan hoefde ik niet te koken. Dus ik kom beneden zo van 'ga jij maar ik smeer wel een boterham' nee en ik moest en zou mee.

Dus ik zuchtend en steunend in de auto en ineens 'hee we rijden verkeerd.'

Had ie van zijn laatste centjes een leuk restaurantje gereserveerd toen ik aan het douchen was. Dus ik met mijn emo hoofd begin dus keihard te janken hahahahaha lol ik spoor niet.
quote:TardarSauce schreef op 14 augustus 2015 @ 23:18:

Zo hee had vandaag echt een giga off-day en zat om om 18:00 nog in pyjama. Man komt thuis dikke knuf en die duwde me ferm richting douche want we zouden ff snel naar de McDrek gaan dan hoefde ik niet te koken. Dus ik kom beneden zo van 'ga jij maar ik smeer wel een boterham' nee en ik moest en zou mee.

Dus ik zuchtend en steunend in de auto en ineens 'hee we rijden verkeerd.'

Had ie van zijn laatste centjes een leuk restaurantje gereserveerd toen ik aan het douchen was. Dus ik met mijn emo hoofd begin dus keihard te janken hahahahaha lol ik spoor niet.Ach wat een schatje is Saucyman ook zeg !
quote:KiaOraHoi schreef op 14 augustus 2015 @ 23:20:

[...]

Ach wat een schatje is Saucyman ook zeg !

Hahha dat personeel snapte er geen zak meer van. Sta ik daar midden in de toko te grienen en iets van "ik dacht dat we naar de mcDonalds zouden gaahaaan" te stamelen. maar tijdens die off-days van mij liggen de emoties nogal aan de oppervlakte en dan krijg je dit dus.

Maar ja ik had weereens een heel erg 'daarom ben ik dus met jou getrouwd want jij bent geweldig' momentje.
Al heb k nu als ik het teruglees ook zoiets van 'hoezo offday' in het kader van Grob en wat Olympe net vertelde maar ik weet zeker dat Grob me wil schoppen om die opmerking dus ja toch maar gepost.
quote:Galileo schreef op 14 augustus 2015 @ 23:17:

[...]

Alles goed. Heerlijk gezellig een avond met vrienden doorgebracht. Was leuk.

Hoe gaat het met jou?

Wat fijn dat je weer een gezellige avond hebt gehad .

Ik heb een rustig dagje gehad en vond het wel prima even .

Ik moet je nog steeds terug schrijven, komt er zo aan .
quote:TardarSauce schreef op 14 augustus 2015 @ 23:23:

Al heb k nu als ik het teruglees ook zoiets van 'hoezo offday' in het kader van Grob en wat Olympe net vertelde maar ik weet zeker dat Grob me wil schoppen om die opmerking dus ja toch maar gepost.Ja, Grobbie gaat je dan schoppen .
quote:KiaOraHoi schreef op 14 augustus 2015 @ 23:24:

[...]

Ik heb een rustig dagje gehad en vond het wel prima even .

Fijn dat je even lekker rust hebt gehad.

Power to the people
quote:KiaOraHoi schreef op 14 augustus 2015 @ 23:29:

[...]

Ja, Grobbie gaat je dan schoppen .
Ah Taudar, wat een schattepetattebout, die man van jou. Maar ik snap wel dat als je erop rekent bij de Mac te zitten dat het een beetje raar overkomt op het personeel van een 'normaal' restaurant als je daar in vol ornaat binnenwandelt.

Hahahah ik liep in mijn legging met een sloom shirt erop, nat haar en zero makeup want k dacht IK WIL NIET MEEEE
quote:Enora schreef op 14 augustus 2015 @ 23:42:

[afbeelding]Aah lief .
Aaaaa dat kitten!
Staring contest!
Power to the people
Leo !

quote:Galileo schreef op 15 augustus 2015 @ 00:14:

[afbeelding]HAHAHHA te mooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven