Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
zaterdag 15 augustus 2015 om 01:23
quote:Enora schreef op 15 augustus 2015 @ 01:20:
Ik post-eetbui
[afbeelding]
Lol ik onthield het woord voor de achterste oogkamer (camera posterior) altijd door te denken aan postnatale depressie oftewel post is na of achter. Raakte altijd in de war met anterior en posterior haha gotta love latin!
Over latijn gesproken, ik onthield dat 'portare' dragen betekende omdat je een portable CD speler ook kan dragen.
EN
NEE
BEGIN
NIET
OVER
DRAAGDOEKEN!!!!
Ik post-eetbui
[afbeelding]
Lol ik onthield het woord voor de achterste oogkamer (camera posterior) altijd door te denken aan postnatale depressie oftewel post is na of achter. Raakte altijd in de war met anterior en posterior haha gotta love latin!
Over latijn gesproken, ik onthield dat 'portare' dragen betekende omdat je een portable CD speler ook kan dragen.
EN
NEE
BEGIN
NIET
OVER
DRAAGDOEKEN!!!!
zaterdag 15 augustus 2015 om 01:28
quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 01:23:
[...]
EN
NEE
BEGIN
NIET
OVER
DRAAGDOEKEN!!!!
Sorry! Kan het niet laten .
[...]
EN
NEE
BEGIN
NIET
OVER
DRAAGDOEKEN!!!!
Sorry! Kan het niet laten .