Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
quote:KiaOraHoi schreef op 15 augustus 2015 @ 01:28:

[...]

Sorry! Kan het niet laten .

[afbeelding]Wat een heerlijke natuurlijke MAMMA!

quote:Enora schreef op 15 augustus 2015 @ 01:36:

[afbeelding]
En eentje om het voor nu af te leren!

quote:TardarSauce schreef op 15 augustus 2015 @ 01:08:

[...]

Hey girl,

We decide that for ourselves and we think memes are fun. So ....

[afbeelding]

De laatste dan:

Das ook dark humor toch?
Alle reacties Link kopieren

Jullie vrolijken me op, thanks! #emotionele bui#
quote:TardarSauce schreef op 14 augustus 2015 @ 23:23:

Al heb k nu als ik het teruglees ook zoiets van 'hoezo offday' in het kader van Grob en wat Olympe net vertelde maar ik weet zeker dat Grob me wil schoppen om die opmerking dus ja toch maar gepost.

Hé!! Kappen dame! Dat kan toch helemaal niet! Zei het van de week ook al een keer, het kan niet zo zijn dat er iemand wat ernstigers mankeert, en de rest ineens geen giga klote dag meer kan hebben zeg! Nee hoor, gewoon posten als je je kut voelt (oké, da's misschien wat veel info ).....ehm...je rot voelt

Bovendien, qua schoppen zit je veilig, volgende week zullen m'n voeten niet eens willen schoppen, én weet je wel hoe hard ik ga zweten van inspanning?! Ik peins er niet over!

En hier nog een verlate voor gisteren.

Wat een lieverd is die Mr. Sauce toch, van zo'n spontane 'let's end an off day with a lot of love' wordt toch iedereen helemaal week
quote:Enora schreef op 14 augustus 2015 @ 23:42:

[afbeelding]

Er is hier in Nederland momenteel ook zo'n verhaal. Een kitten die langs de snelweg uit een auto is gesmeten (hmpf, stoom komt alweer uit m'n oren ), zwaargewond in een opvang is terecht gekomen en verzorgd wordt door een Whippet. Zo lief!

Katje heet Drechtje geloof ik.
quote:Enora schreef op 15 augustus 2015 @ 01:03:

[afbeelding] geweldig!!
quote:KiaOraHoi schreef op 14 augustus 2015 @ 23:06:

[afbeelding]!!!!!!!!!! Dat gaan we vandaag hier écht uitproberen! Zoon gaat flippen!!
quote:KiaOraHoi schreef op 14 augustus 2015 @ 23:20:

[...]

Ach wat een schatje is Saucyman ook zeg !

Mazzel dat je niet je Grumpycatonesie aangetrokken had omdat je dacht toch alleen maar door de McDrive te gaan

Toch?

Of had je die wel aan

Lijkt me hilarisch, in zo'n pak een restaurant binnenstappen, en dan vooral mensen aankijken alsof zíj er bijzonder bijlopen.
quote:TardarSauce schreef op 14 augustus 2015 @ 23:23:

Al heb k nu als ik het teruglees ook zoiets van 'hoezo offday' in het kader van Grob en wat Olympe net vertelde maar ik weet zeker dat Grob me wil schoppen om die opmerking dus ja toch maar gepost.En van mij een pets op je ei er achteraan. Be warned
quote:Enora schreef op 15 augustus 2015 @ 01:03:

[afbeelding]

Groot deel is gewoon precies wat ik tegen mijn kinderen wel eens zeg! Eng...
Goeiemorgen trouwens. Jullie hebben lekker doorgehaald maar heerlijk leesvoer zo op de vroege ochtend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven