Kitlers & friends part 4

17-08-2015 15:28 3006 berichten
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3

Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.

We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
% gewijzigd
Zulke weken zijn niet leuk. Na een tijdje ga je echt zitten wachten op wat er nu dan weer gaat komen.
Klopt. Ik ben deze week echt in huilie modus. Maar dat komt gewoon omdat ik een adempauze wil. Waarin ik mijn incasseringsvermogen weer even aan kan laten sterken. Het gedoe met mijn lijf is namelijk te herleiden aan wat er op mijn 15e is gebeurd. Toen zijn ook de klachten begonnen. Ik schrok er gewoon van toen ik terug ging zitten rekenen en huisartsen me dus al 17 jaar de ene kuur na de andere geven zonder dat er een lampje ging branden. Nee het zat altijd maar tussen mijn oren weetjewel. Ik ben dolblij dat er niks ernstigs aan de hand is laat dat even duidelijk wezen. Maar heb in korte tijd even wat flinke tikjes gehad (PCOS diagnose, blaas gedoe, EMDR en ben mijn misbruiker tegengekomen) dus nee ik zit even absoluut niet lekker in mijn velletje. Gisteravond heeft mijn lieve man me even helemaal rotgeknuffeld. En dan komt vandaag die brief dat hij naar de rechtbank moet. Dan denk je gewoon even !##!%$!^^!#@@ laat mijn vent met rust. Die boete is nog nieteens het ergste van het verhaal. Bedoel ja het is rot maar 300 euro overleven we wel.
Dat zijn behoorlijk wat tikjes, ja. Incasseren gaat prima als je af en toe maar even met rust gelaten wordt. Je kan niet continu grensoverschrijdend bezig blijven. Hopelijk kun je dit weekend een beetje bijkomen. Moet je man eigenlijk werken in het weekend?
Nee gelukkig niet, we gaan lekker barbecuen bij zijn ouders dat is altijd super gezellig.
Mooi zo!

Ach lieve Saucy .

Ik hoop echt dat de mooie tijd er voor jullie nu aan gaat komen!

Ben je al een beetje bekomen van de schrik van vanmiddag? En heb je jouw heerlijke vent goed geknuffeld vanavond, dat geeft denk ik ook wel wat rust nu hij thuis is.

Je bent geen huilie, want het is heel begrijpelijk dat jij je nu zo voelt. Het blijft zich maar opstapelen en opstapelen en dan komt de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen. En dat is helemaal niet vreemd gezien de ellende van de afgelopen tijd.

Daarom mag je ook gewoon boos en verdrietig zijn, je voelt je zo machteloos op zo'n moment...

Gun jezelf wel even de tijd om hier weer van te bekomen.

Thanks Kia. Ik mag niet boos zijn in mijn eigen topic. Dan ben ik verongelijkt haha dus ik ga maar gewoon de komende tijd in Kitlers wonen. De rest van het forum laat ik maar even voor wat het is. Veiliger voor mij denk ik. Want ik ben niet zo opgewassen tegen de buitenwereld geloof ik. Huilie de luxe.
Met huilie komt de emotie eruit, dus dat is alleen maar goed. Hopelijk lucht het ook een beetje op.
Lieve Sauce, je bent geen huilie. Je bent een schat van een mens die heel veel te verduren heeft gekregen in haar leven. Een mens kan maar zó veel hebben, en op een gegeven moment is de grens bereikt. Daar moet je je niet schuldig, en al zeker niet een huilie om voelen. Het is gewoon zwaar kut. En dan zo'n stomme brief kan net de druppel zijn. Het tast je veiligheid aan, en dat heb je nu juist zo nodig.

Ik kan je wel vertellen dat je je er niet zo druk om moet maken, dat het linksom of rechtsom heus wel goed gaat komen, maar volgens mij wéét je dat ook wel. Alleen voel je het niet zo. Weten en voelen gaan helaas niet altijd hand in hand.

Ik hoop dat je het weekend even tot rust kan komen, misschien kunnen de ouders van je man het wel lekker relativeren (als het Westfriezen zijn kunnen ze álles wegrelativeren ).

En als je man je niet zelf weer even in een berenknuffel neemt, pak hem dan zelf gewoon lekker beet. Zeg maar dat je knuffeltherapie nodig hebt. Op voorschrift van ons. Zo. Is dat ook weer geregeld
Alle reacties Link kopieren
quote:OlympeMaxime schreef op 20 augustus 2015 @ 22:09:

Lieve Sauce, je bent geen huilie. Je bent een schat van een mens die heel veel te verduren heeft gekregen in haar leven. Een mens kan maar zó veel hebben, en op een gegeven moment is de grens bereikt. Daar moet je je niet schuldig, en al zeker niet een huilie om voelen. Het is gewoon zwaar kut. En dan zo'n stomme brief kan net de druppel zijn. Het tast je veiligheid aan, en dat heb je nu juist zo nodig.

Ik kan je wel vertellen dat je je er niet zo druk om moet maken, dat het linksom of rechtsom heus wel goed gaat komen, maar volgens mij wéét je dat ook wel. Alleen voel je het niet zo. Weten en voelen gaan helaas niet altijd hand in hand.

Ik hoop dat je het weekend even tot rust kan komen, misschien kunnen de ouders van je man het wel lekker relativeren (als het Westfriezen zijn kunnen ze álles wegrelativeren ).

En als je man je niet zelf weer even in een berenknuffel neemt, pak hem dan zelf gewoon lekker beet. Zeg maar dat je knuffeltherapie nodig hebt. Op voorschrift van ons. Zo. Is dat ook weer geregeld

Dit! Je bent geen huilie!

En bij ons mag je wel boos zijn en balen
We hebben allemaal weleens een moment waarop het even teveel is denk ik.

En dan zou je dat huilie kunnen noemen, maar ik noem het menselijk.

En ik kan het weten, ik ben een emotioneel incontinent wrak.
En hullie benne gewoon stom
quote:OlympeMaxime schreef op 20 augustus 2015 @ 22:17:

En hullie benne gewoon stom Uiteraard! Dat staat buiten kijf
En in dit topic is het leuk!
Ik ga je maar niet vertellen dat ik je een sterke vrouw vindt

quote:OlympeMaxime schreef op 20 augustus 2015 @ 22:17:

En hullie benne gewoon stom En niet liehiehief .
quote:OlympeMaxime schreef op 20 augustus 2015 @ 22:22:

Ik ga je maar niet vertellen dat ik je een sterke vrouw vindt

[afbeelding]
Super bedankt jullie zijn liehieeef Ik was gewoon een beetje oenig met dat topic openen want ik had kunnen verwachten dat er dan mensen nog een schepje bovenop gaan doen. Dat was te verwachten.

Olympe wat je zegt klopt helemaal. Ik weet rationeel dat het goed gaat komen. Maar omdat ik emo ben haal ik er vanalles bij. Zo ben ik nu bang dat als hij in het ongelijk wordt gesteld, hij ook voor de rechtbank kosten moet opdraaien. Dat soort dingen. Plus het raakt me omdat hij zo'n gouden vent is. Mijn gouden vent. En ja dan wordt ik een soort poema.
Je kunt weinig anders doen op dit moment dan afwachten. En dat is zo de pest, want dat voelt machteloos.
Nou het voelt gewoon onrechtvaardig dat er zoveel gevolgen zitten aan een paaltje. En zo weinig aan ~laten we even een zijstraat nemen~ iemand misbruiken. Kan ik ook een schade formuliertje invullen omdat er het een en ander stuk is? Nope. Maar goed. Ik ga even op zoek naar een paar grappige plaatjes nu.
Het leven is niet eerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven