Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 16:36:

ff offtopic maar JAMMIE net ff boterhammetje met jam gegeten en zo godsgruwelijk lekker. Mijn man heeft die jam zelfgemaakt gisteravond (aardbeien/bramen) en het is gewoon vies lekker
Haaahahah waar tover je die geniale smiley nu weer vandaan?
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 16:36:

ff offtopic maar JAMMIE net ff boterhammetje met jam gegeten en zo godsgruwelijk lekker. Mijn man heeft die jam zelfgemaakt gisteravond (aardbeien/bramen) en het is gewoon vies lekkerLekker
Kia
Niet normaal dit.....Ik moet gewoon 2 topics van ons volgens
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 16:48:

Haaahahah waar tover je die geniale smiley nu weer vandaan?Typ maar eens : - 9 aan elkaar dan heb jij hem ook .
Ik doe alleen dit topic volgen, hoor. Inmiddels schiet ik lekker op met werk gelukkig.
quote:Lovestar schreef op 23 juli 2015 @ 16:52:

Niet normaal dit.....Ik moet gewoon 2 topics van ons volgens

2?

Edit laat maar
Hé, iemand die ik zelf al geperma'd had, is geperma'd.

quote:ikeaverslaafde schreef op 23 juli 2015 @ 17:07:

[afbeelding]Fijn he
quote:ikeaverslaafde schreef op 23 juli 2015 @ 17:07:

[afbeelding]Huh? Dat snap ik niet.
quote:Lovestar schreef op 23 juli 2015 @ 17:09:

[...]

Huh? Dat snap ik niet.Ik denk dat ze iemand onder de negeer had gezet en deze heeft nu een permaban gekregen. Klopt dat ikea?
Dat klopt, Kia.
Ik snap deze niet, maar ik vind hem wel grappig. Ik hoor meteen die stem van die muppet!

De stroom ligt eruit in de hele wijk. Alleen laatste restje mobiel doet het nog. De hele buurt staat buiten tegen elkaar te tetteren. Manlief staat echter gewoon in de keuken alsof er niks loos is.

Ik "waarom staat iedereen buiten"

Man "geen idee maar das mooi want als er wel wat aan de hand is dan zijn die types als eerste dood." -gaat rustig verder met boontjes breken-
Alle reacties Link kopieren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Dus zodra mobiel leeg is... Rust voor jullie
Rust voor jou.

Wij gaan nog wel over door
Wat met dit forum razend snel gaat
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 17:35:

De stroom ligt eruit in de hele wijk. Alleen laatste restje mobiel doet het nog. De hele buurt staat buiten tegen elkaar te tetteren. Manlief staat echter gewoon in de keuken alsof er niks loos is.

Ik "waarom staat iedereen buiten"

Man "geen idee maar das mooi want als er wel wat aan de hand is dan zijn die types als eerste dood." -gaat rustig verder met boontjes breken-Hahaha!
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 17:43:

Wat met dit forum razend snel gaat

Tegen die tijd dat je een dynamo gevonden hebt die je met de hand kan opwinden om zo een beetje stroom voor je mobiel op te wekken zitten we in topic 7, ben ik gepromoveerd, Eno een tweeling, IV een Ikealaaf gevonden, Kia is dan CEO van KIA, Charlotte alle plaatjes geplakt die er zijn, Mel haar huis eindelijk opgeruimd, Dot heeft eindelijk het kaarsvet van haar meubels kunnen afkrabben, Roos, geen idee, want die schrijft niet, en wie niet schrijft=onbekend en Grob leest nog steeds deel 1 van Kitler bij.

- Heb jij ook geen stroom?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?

o Nee, jij ook niet?

- Nee, jij ook niet?
quote:Lovestar schreef op 23 juli 2015 @ 17:51:

[...]

Tegen die tijd dat je een dynamo gevonden hebt die je met de hand kan opwinden om zo een beetje stroom voor je mobiel op te wekken zitten we in topic 7, ben ik gepromoveerd, Eno een tweeling, IV een Ikealaaf gevonden, Kia is dan CEO van KIA, Charlotte alle plaatjes geplakt die er zijn, Mel haar huis eindelijk opgeruimd, Dot heeft eindelijk het kaarsvet van haar meubels kunnen afkrabben, Roos, geen idee, want die schrijft niet, en wie niet schrijft=onbekend en Grob leest nog steeds deel 1 van Kitler bij.

Grump, ben dat topic van Farmville2 aan het lezen.

Lach me dood

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven