Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
donderdag 23 juli 2015 om 17:35
De stroom ligt eruit in de hele wijk. Alleen laatste restje mobiel doet het nog. De hele buurt staat buiten tegen elkaar te tetteren. Manlief staat echter gewoon in de keuken alsof er niks loos is.
Ik "waarom staat iedereen buiten"
Man "geen idee maar das mooi want als er wel wat aan de hand is dan zijn die types als eerste dood." -gaat rustig verder met boontjes breken-
Man "geen idee maar das mooi want als er wel wat aan de hand is dan zijn die types als eerste dood." -gaat rustig verder met boontjes breken-
donderdag 23 juli 2015 om 17:47
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 17:35:
De stroom ligt eruit in de hele wijk. Alleen laatste restje mobiel doet het nog. De hele buurt staat buiten tegen elkaar te tetteren. Manlief staat echter gewoon in de keuken alsof er niks loos is.
Man "geen idee maar das mooi want als er wel wat aan de hand is dan zijn die types als eerste dood." -gaat rustig verder met boontjes breken-Hahaha!
Man "geen idee maar das mooi want als er wel wat aan de hand is dan zijn die types als eerste dood." -gaat rustig verder met boontjes breken-Hahaha!
donderdag 23 juli 2015 om 17:51
quote:GrumpyCat2 schreef op 23 juli 2015 @ 17:43:
Wat met dit forum razend snel gaat
Tegen die tijd dat je een dynamo gevonden hebt die je met de hand kan opwinden om zo een beetje stroom voor je mobiel op te wekken zitten we in topic 7, ben ik gepromoveerd, Eno een tweeling, IV een Ikealaaf gevonden, Kia is dan CEO van KIA, Charlotte alle plaatjes geplakt die er zijn, Mel haar huis eindelijk opgeruimd, Dot heeft eindelijk het kaarsvet van haar meubels kunnen afkrabben, Roos, geen idee, want die schrijft niet, en wie niet schrijft=onbekend en Grob leest nog steeds deel 1 van Kitler bij.
Wat met dit forum razend snel gaat
Tegen die tijd dat je een dynamo gevonden hebt die je met de hand kan opwinden om zo een beetje stroom voor je mobiel op te wekken zitten we in topic 7, ben ik gepromoveerd, Eno een tweeling, IV een Ikealaaf gevonden, Kia is dan CEO van KIA, Charlotte alle plaatjes geplakt die er zijn, Mel haar huis eindelijk opgeruimd, Dot heeft eindelijk het kaarsvet van haar meubels kunnen afkrabben, Roos, geen idee, want die schrijft niet, en wie niet schrijft=onbekend en Grob leest nog steeds deel 1 van Kitler bij.
- Heb jij ook geen stroom?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
o Nee, jij ook niet?
- Nee, jij ook niet?
quote:Lovestar schreef op 23 juli 2015 @ 17:51:
[...]
[...]