Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
Alle reacties Link kopieren
Vooral jij hé, Ikea.

Geef maar toe, je doet alles wat ik zeg...
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:KiaOraHoi schreef op 26 juli 2015 @ 01:38:

[...]

+ 1, ik heb ook een bericht naar de mods gestuurd! Ik ben het ondertussen ook wel zat dat je ons gezellige topic steeds komt verzieken!Zo benieuwd wat de mods er van vinden. Mits op jullie hand dan wordt ik geband (voor wat eigenlijk, eerlijk zijn?), mits het er eerlijk aan toegaat dan niet. Power!
Ik geef het toe, ik doe alles wat je zegt.
Black kitler

quote:tattou schreef op 26 juli 2015 @ 01:44:

[...]

Zo benieuwd wat de mods er van vinden. Mits op jullie hand dan wordt ik geband (voor wat eigenlijk, eerlijk zijn?), mits het er eerlijk aan toegaat dan niet. Power!

Hoezo op ons hand? Heb ik je geen kansen genoeg gegeven om het uit te leggen? Geen kansen genoeg gegeven om jouw mening duidelijk te maken?

Wat wil je nu nog? Dat mensen jouw kant zien? Na drie avonden verzoenpogingen die jij telkens afwees? Serieus?
Ja dat heb je DP en daar ga ik niet meer op in. Ik heb mijn excuses al aangeboden vorige week, dat blijf ik niet doen.
Dat zeg je. En ik heb speciaal gekeken. Maar ik zie ze niet.

Ik zie wel dat je laatste post ging over "waarom wij de ene troll beschermen maar de andere niet aanvaarden".
Echt, ik zou het fantastisch vinden als je gezellig mee post. Maar ik kan je niet dwingen.

(Oh, en je laatste post vertelde ook dat je niet meer in dit topic ging langskomen. )
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 02:06:

Echt, ik zou het fantastisch vinden als je gezellig mee post. Maar ik kan je niet dwingen.

(Oh, en je laatste post vertelde ook dat je niet meer in dit topic ging langskomen. )Jij bent nog scherp!
De jouwe ook Kai ^^.
Ik heb je drie kansen gegeven, dus nu gaan doen alsof ik onredelijk ben is echt idioot. Iedereen met drie hersencellen kan dat vergrootglas aanduiden en alles zelf lezen.

Ik begrijp niet waarom je je op deze manier gedraagt. Ik zal het nooit begrijpen. Maar zeg niet dat ik niet geprobeerd heb. Mensen kunnen lezen.
Kia, what's in a name ;)
quote:tattou schreef op 26 juli 2015 @ 02:10:

De jouwe ook Kai ^^.Het is Kia en ???
Klopt DP ik kan lezen en ik lees dingen die jij dan waarschijnlijk niet leest.
En ik haat dit gezeik. De meelezers zullen nu wek bang zijn. Gezellig hoor
quote:tattou schreef op 26 juli 2015 @ 02:12:

Klopt DP ik kan lezen en ik lees dingen die jij dan waarschijnlijk niet leest. Geloofwaardig!
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 02:12:

En ik haat dit gezeik. De meelezers zullen nu wek bang zijn. Gezellig hoor Nee hoor, die kunnen zelf ook wel lezen .
Maar goed, have fun deze nacht en mocht ik niet meer terugkomen (ban ofzo) dan nouja, so be it. Raar maar iig "waar".
Ik ga het nu ook maar negeren. Volgens mij hebben mijn schoenveters nog meer hersencellen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 26 juli 2015 @ 02:15:

[afbeelding]
Plaatje werkt niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven