Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
Helden! Ik kan niet wachten tot ik weer plaatjes kan plakken. Hier inmiddels weer terug van de expeditie naar de naaiwinkel en weer veelte veel troep gehaald voor mijn kostuum dus beter lukt het zoals ik in mijn hoofd heb

Jullie plaatjes zijn wel weer super briljant hoor!
Blijft leuk hè Rosanne! Kan echt stuk gaan om sommige.
Dat wordt flink posten Saus, jij hebt ook altijd van die hilarische.
Alle reacties Link kopieren
Hey Saus!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Nog maar 150 posts te gaan
Heb je een thema voor je outfit?
Steampunk meets jaren 50 wordt het Grob
In principe mag alles op een fantasy festival van middeleeuws tot games tot tja eh ik zag vorig jaar een man in een sneeuwwitje pak. Maar omdat ik steampunk wel gaaf vind en geen zin heb in mijn corset dacht ik als ik nou een mix maak tussen jaren 50 (circelrok, jaren 50 bril en kapsel) en steampunk dan is het wel origineel want dat heb ik nog nooit gezien.
Oh god ik vind die faal dingen op schapkaartjes altijd geniaal. Kennen jullie die Taalvoutjes pagina? Hi-la-risch!
Wauw, dat lijkt me wel gaaf worden, en origineel idd. Ben heul benieuwd!
quote:TardarSauce schreef op 29 juli 2015 @ 17:18:

Oh god ik vind die faal dingen op schapkaartjes altijd geniaal. Kennen jullie die Taalvoutjes pagina? Hi-la-risch!Die heb ik geliked op fb, mooie dingen soms.
quote:TardarSauce schreef op 29 juli 2015 @ 17:18:

Oh god ik vind die faal dingen op schapkaartjes altijd geniaal. Kennen jullie die Taalvoutjes pagina? Hi-la-risch!

Ja

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Whahahaa Hollandse Bospenis
quote:TardarSauce schreef op 29 juli 2015 @ 17:24:

Whahahaa Hollandse Bospenis
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 29 juli 2015 @ 17:26:

[afbeelding]
quote:Grobbekuiken schreef op 29 juli 2015 @ 17:28:

[afbeelding]

Die wil ik, die wil ik, die wil ik, die wil ik!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven