Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Oh man. Ik ben kapot. Kan echt niet tegen vroege diensten. Morgen de late in, hiephoi!!
quote:kleincadeautje schreef op 19 juli 2015 @ 23:02:

Oh man. Ik ben kapot. Kan echt niet tegen vroege diensten. Morgen de late in, hiephoi!!Hoe laat beginnen jouw vroege diensten normaal dan?
Om 7.00 uur.
quote:kleincadeautje schreef op 19 juli 2015 @ 23:11:

Om 7.00 uur. Dan zit ik altijd al in de auto op weg naar werk.
Ik kan echt niet tegen vroeg opstaan. Daar word ik nog grumpier van dan ik van nature al ben.
Oh echt?? Respect voor jou! *voelt zich nu een zeur*
GrumpCat
Wat vinden jullie van filmpjes waar mensen vallen/pijn lijden?

Vriend is er gek ok (hij is nu alweer naar ridiculousness aan het kijken). Ik zie de humor er niet van in.
Ligt er een beetje aan hoe ernstig het is zeg maar...
Krijg dan de neiging om te helpen, ofzo.
quote:kleincadeautje schreef op 19 juli 2015 @ 23:14:

Oh echt?? Respect voor jou! *voelt zich nu een zeur*

Maar ik heb nu makkelijk praten hè .

Ik ben echt geen ochtendmens! Ik zorg altijd dat ik ruim op tijd ben zodat ik er nog een goede bak koffie in kan gooien. En daarnaast eigen schuld dikke bult, ik woon op (ruim) een uur rijden van mijn werk.
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 23:15:

Vriend is er gek ok (hij is nu alweer naar ridiculousness aan het kijken). Ik zie de humor er niet van in.Vind ik ook niet zo grappig.
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 23:15:

Vriend is er gek ok (hij is nu alweer naar ridiculousness aan het kijken). Ik zie de humor er niet van in.Ik heb een te goed inlevingsvermogen en zit dus mee te lijden als ik het zie.
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 23:20:

[...]

Ik heb een te goed inlevingsvermogen en zit dus mee te lijden als ik het zie.

Heb ik dus ook!

Vriend vindt het raar, dat ik er nooit naar kan kijken omdat ik wel een gemene/sadistische humor heb
quote:KiaOraHoi schreef op 19 juli 2015 @ 23:19:

[...]

Maar ik heb nu makkelijk praten hè .

Ik ben echt geen ochtendmens! Ik zorg altijd dat ik ruim op tijd ben zodat ik er nog een goede bak koffie in kan gooien. En daarnaast eigen schuld dikke bult, ik woon op (ruim) een uur rijden van mijn werk.Ik heb de mazzel dat ik op 6 autominuten van mijn werk woon. Koffie is bij mij ook zeer welkom tijdens ochtenddienst. Wel jammer dat daar door bezuinigingen steeds minder tijd voor is...
quote:DorothyParker schreef op 19 juli 2015 @ 23:26:

[...]

Heb ik dus ook!

Vriend vindt het raar, dat ik er nooit naar kan kijken omdat ik wel een gemene/sadistische humor hebHet is gewoon een andere soort humor denk ik.
quote:kleincadeautje schreef op 19 juli 2015 @ 23:26:

[...]

Ik heb de mazzel dat ik op 6 autominuten van mijn werk woon. Koffie is bij mij ook zeer welkom tijdens ochtenddienst. Wel jammer dat daar door bezuinigingen steeds minder tijd voor is...Je hebt toch gewoon recht op pauze.
quote:KiaOraHoi schreef op 19 juli 2015 @ 23:30:

[...]

Je hebt toch gewoon recht op pauze.

Recht op pauze heeft iedereen. Ook daadwerkelijk pauze krijgen is een tweede. Ik heb bij een optiekzaak gewerkt waar ik met boterham en al de winkel weer in werd gestuurd als het druk werd. Tijdens mijn niet doorbetaalde pauze van een half uur. Op gegeven moment dacht ik 'prima dan ga ik wel een kwartier eerder weg, dan haal ik de spitstrein nog waardoor ik half uur eerder thuis ben omdat ik anders aansluiting mis' maar dat mocht dus niet kreeg ik voor mijn voeten tijdens mijn functioneringsgesprek. Terwijl mijn collega het no problem vond om af te sluiten want dat kan je makkelijk in je eentje.

Vanaf dat moment ben ik elke keer maar mijn boterham buiten de zaak, buiten op een bankje gaan eten. Werd mij verweten oncollegiaal te zijn.
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 23:34:

[...]

Recht op pauze heeft iedereen. Ook daadwerkelijk pauze krijgen is een tweede. Ik heb bij een optiekzaak gewerkt waar ik met boterham en al de winkel weer in werd gestuurd als het druk werd. Tijdens mijn niet doorbetaalde pauze van een half uur. Op gegeven moment dacht ik 'prima dan ga ik wel een kwartier eerder weg, dan haal ik de spitstrein nog waardoor ik half uur eerder thuis ben omdat ik anders aansluiting mis' maar dat mocht dus niet kreeg ik voor mijn voeten tijdens mijn functioneringsgesprek. Terwijl mijn collega het no problem vond om af te sluiten want dat kan je makkelijk in je eentje.

Vanaf dat moment ben ik elke keer maar mijn boterham buiten de zaak, buiten op een bankje gaan eten. Werd mij verweten oncollegiaal te zijn.

Ja ik weet dat recht hebben op en het daadwerkelijk krijgen anders is. Leuke situatie die van jou... Beetje lopen zeuren om alles, krijg je het niet betaald dan ga ik weg en groot gelijk heb je.

Ik werk ook wel door in mijn pauzes maar ik kan gewoon achter mijn bureau zitten en eten. Deur dicht en zeggen dat ik niet "bereikbaar" ben, dat scheelt natuurlijk wel. Maar in veel situaties kan dat dus niet en dat is dan weer jammer. Gratis werknemer voor een paar uur per week. Belachelijk!
Nou, dat is wel een dingetje idd. Ik werk dus in de thuiszorg als verpleegkundige, routes worden ingekort, inclusief reistijd. Dus die pauze.... Die schiet er dan bij in. En op de een of andere manier escaleren situaties altijd in het weekend. Dus tja. Leuk man, verantwoordelijk verpleegkundige.

Nee serieus, ik hou van mijn werk. Maar soms is het wel stressen om alle zorg rond te krijgen.
Maar hey, dit weekend heb ik het gered!!
Good for you Kleincadeautje! Altijd die weekenden he (ben VZ-C).. Ik kwam gisterenochtend binnen bij cliënte nr 1.. Bij binnenkomst had ik al door dat er iets niet goed zat, dik delirant .. Nou, hele route uitgelopen en bij 3 cliënten op mn donder want "wat ben je laat" . Zo frustrerend soms .
quote:GrumpyCat2 schreef op 19 juli 2015 @ 23:34:

[...]

Vanaf dat moment ben ik elke keer maar mijn boterham buiten de zaak, buiten op een bankje gaan eten. Werd mij verweten oncollegiaal te zijn. Ach jee! Pfff...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven