Kitlers
maandag 20 juli 2015 om 21:58
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 21:53:
[...]
Zeg even of je al een cadeau heb voor meneer Parker
Heb eens lief geknipperd naar meneer Parker, en we hebben afgesproken dat we dit jaar elkaar geen cadeau gingen geven.
Ipv daarvan zijn we een dagje naar de Ardennen geweest. Heerlijk gegeten ook .
[...]
Zeg even of je al een cadeau heb voor meneer Parker
Heb eens lief geknipperd naar meneer Parker, en we hebben afgesproken dat we dit jaar elkaar geen cadeau gingen geven.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 20 juli 2015 om 21:59
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 21:55:
T'is idd stil aan het Rosa front. Niet zo gek, gezien de omstandigheden, maar toch. Ik maak me trouwens wel echt zorgen om Livingthelife van het Kitten/Puppy topic ..Oh ff samenvatting? Het laatste wat ik heb gezien is al even geleden met die leuke filmpjes van haar beesten. Ik was daar een meelezer.
T'is idd stil aan het Rosa front. Niet zo gek, gezien de omstandigheden, maar toch. Ik maak me trouwens wel echt zorgen om Livingthelife van het Kitten/Puppy topic ..Oh ff samenvatting? Het laatste wat ik heb gezien is al even geleden met die leuke filmpjes van haar beesten. Ik was daar een meelezer.
maandag 20 juli 2015 om 22:08
quote:DorothyParker schreef op 20 juli 2015 @ 21:58:
[...]
Oh wacht, vandaag toch???
Gefeliciteerd
Leuk om te horen dat jullie een geweldige dag hebben gehad
[...]
Oh wacht, vandaag toch???
Gefeliciteerd
Leuk om te horen dat jullie een geweldige dag hebben gehad
maandag 20 juli 2015 om 22:18
Meneer Parker herkent viva-trollen al zonder op het forum te lezen
Ik zit hier hard te gniffelen om een topic, en tegen mijn beeldscherm te praten ("ja hoor, dat denk jij!"), kijkt Meneer Parker me serieus aan en zegt: Mijn lieve Bush Kangeroo, da's een troll!
Ik zit hier hard te gniffelen om een topic, en tegen mijn beeldscherm te praten ("ja hoor, dat denk jij!"), kijkt Meneer Parker me serieus aan en zegt: Mijn lieve Bush Kangeroo, da's een troll!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.