Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Mevrouw hier is weer eens op dieet hoor. Dus hebben we vanavond maar poffertjes gegeten . Ik baal!
Grump, ga je ook voor zo'n vintage kinderwagen??
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 20:25:

Mevrouw hier is weer eens op dieet hoor. Dus hebben we vanavond maar poffertjes gegeten . Ik baal!

Aah comfort food!

Heb jij echt een dieet nodig? Leek op de foto's niet zo .
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 20:22:

[...]

Nou wij hebben de trap die in de kamer uitkomt dus in een soort nis. Het loopt dus de hoek om dus muur, dan trap met trapkast dan van gipsplaat nog een stukje muur van 40 cm dan hoek om dan 15 cm muur, trappegat naar boven, 1 meter muur en dan gelijk de deur naar de gang.

Ik ben niet zo goed in dit soort dingen snappen......Maar zoiets?

quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 20:26:

quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 20:23:

[afbeelding]
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 20:28:

[...]

[afbeelding]
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 20:26:

Die heb ik al

Iemand ruimde zijn zolder op en vond hem inclusief alle toebehoren en ook al is ie jaren 70 ik ben er gek op.

quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 20:32:

[...]

Die heb ik al

Iemand ruimde zijn zolder op en vond hem inclusief alle toebehoren en ook al is ie jaren 70 ik ben er gek op.

[afbeelding] ik hou van die wagens!
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 20:27:

[...]

Ik ben niet zo goed in dit soort dingen snappen......Maar zoiets?

[afbeelding]Ja maar dat is open. Stel je voor dat bij ons dus overal gipsplaten tegenaan zitten en een trapkast eronder.
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 20:32:

[...]

ik hou van die wagens!Als ik dat vergelijk met wat je nu koopt (al zullen die dingen tig keer praktischer zijn in gebruik) dan vind ik die hedendaagse echt heel lelijk.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 20:33:

[...]

Als ik dat vergelijk met wat je nu koopt (al zullen die dingen tig keer praktischer zijn in gebruik) dan vind ik die hedendaagse echt heel lelijk.Een wagen voor thuis en eentje voor onderweg . Ach en deze is ook te demonteren.
Cool hoor! Super mooi.

En ja, was vorig jaar flink veel afgevallen, maar ben een jojomiep. Dus 85 dec 2013, 71 juni 2014, 77 nu .. Die foto van dat huwelijk zal ik 72 zijn geweest. En yes, ik ben idd een emooooosie eter.. Gaat wel steeds beter trouwens! Voor morgen voor lunch en ontbijt een Griekse salade maken met een halve zak verse bladspinazie, 100gr feta, tomaat, gegrilde aubergine, courgette en een eitje.

[...]

Die heb ik al

[afbeelding]

Wat een mazzel!

[...]

Ja maar dat is open. Stel je voor dat bij ons dus overal gipsplaten tegenaan zitten en een trapkast eronder.Ja oké. En dan wil je aan beide kanten panelen? Moet kunnen toch?
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 20:36:

Cool hoor! Super mooi.

En ja, was vorig jaar flink veel afgevallen, maar ben een jojomiep. Dus 85 dec 2013, 71 juni 2014, 77 nu .. Die foto van dat huwelijk zal ik 72 zijn geweest. En yes, ik ben idd een emooooosie eter.. Gaat wel steeds beter trouwens! Voor morgen voor lunch en ontbijt een Griekse salade maken met een halve zak verse bladspinazie, 100gr feta, tomaat, gegrilde aubergine, courgette en een eitje.

Ok en wat is je doel?

Volgens mij zijn de meeste vrouwen emotie eters .

Klinkt lekker hoor! Ik hou van salades bij de lunch. Ontbijten tja dat doe ik vaak niet. Meestal pas als ik aan mijn eerste bak koffie op werk zit eet ik iets. Dan ben ik meestal al een paar uur op.
Ik sla ontbijt meestal ook over. Daarom eet ik hetzelfde voor lunch en ontbijt. Dan kan ik in de ochtend 3-4 happen nemen van wat ik in de middag opeet. Ideaal zou ik terug naa de 65 vinden. Maar dat ben ik al 4 jaren niet meer geweest. Think that ship has sailed. Dus ik zou settlen voor 68. Heb nogal een verleden met eten dus ik doe het rustig aan. Zou voor mijn 26e verjaardag wel graag op 68, misschien zelfs 67 zitten. Ik heb nog 11.5 weken.

Ben jij ook zo'n koffiedrinkerT ? Ookal is het de gore aanlengprut van het ziekenhuis.. Als't gratis is, giet ik ht naar binnen.
Joh ik weeg 95 en bij 1.73 en als ik morgen 77 kilo weeg dan voel ik me het slankste wief op de wereld en ren ik 3 rondjes in bikini door mijn dorp van blijdschap.
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 20:39:

[...]

Ja oké. En dan wil je aan beide kanten panelen? Moet kunnen toch?Nee want dan krijg je allemaal korte rare stukjes. Ik denk dat het lastig uit te leggen is dus ik denk dat ik voor het lichtgrijze behang ga en de rest gewoon wit saus.
Ik moet niet zeiken, zeikerds zijn niet leuk, i know . Ik heb voor mezelf over het algemeen heul andere eisen dan dat ik reëel vind voor anderen. Das een puntje..
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 20:50:

[...]

Nee want dan krijg je allemaal korte rare stukjes. Ik denk dat het lastig uit te leggen is dus ik denk dat ik voor het lichtgrijze behang ga en de rest gewoon wit saus.Wordt vast prachtig Grump!
Ben je 25? Ik woog op mijn 25e zo rond de 68 kilo dus het zou een beter streven zijn om in ieder geval niet aan te komen in plaats van om krampachtig dunner te worden. 1 scheiding en hormonenrel in je lijf en hoppa de 100 kilo is een haartje weg.
En ik zeg niet dat je niet moet zeiken ik zeg dat je moet genieten van hoe je nu bent. Ik vond mezelf met 68 kilo dus ook veel te dik. Wilde weer in maat 36 passen ipv 38. Ik denk met weemoed terug aan die tijd want door al die hormoon toestanden is afvallen nu echt een lastig ding geworden. Had ik maar wat meer genoten van mijn prachtige lijf.
Maar het suffe is, dan baal ik van mijn huidige lijf en dan zie ik kandidaten van Obese die afvallen en dan nog zwaarder zijn als wat ik nu ben en dan zijn ze er giga giga blij mee en dan denk ik ook weer van fuck Grump alles is relatief
Yes, ik ben 25. Nog een paar maandjes. Heb mezelf een beetje laten gaan nadat vent en ik iets kregen :p . Niet aankomen is idd een mooi streven. Maar n stapje te ver voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven