Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 12:06:

[...]

Maar anders had je nu niks te doen. Nu kun je lekker rondklooien zoeken!

Ik heb een beetje werk, daarna beetje huishouden (was en poetsen) en dan lekker netflixen. Eens kijken of dat leuk is. O ja, en iemand terugmailen. Ik heb eindelijk een paar nachten achter elkaar goed geslapen en ik merk dat ik ook wat fitter ben overdag.

Forummen is ook een belangrijke bezigheid!

Werk post is behoorlijk vermoeiend om door te lezen maar goed. Echt ik snap niet waarom het niet opengemaakt is. Delen van dossiers die belangrijk zijn die dus weken onaangetast in mijn postvak liggen .

Fijn dat je nu goed hebt doorgeslapen , kun je er weer tegenaan! Netflix is leuk! Alleen weigert mijn tablet dienst dus ik heb de radio maar aangezet.
Dus nu krijg je met allemaal mensen te maken die boos zijn omdat ze nog geen reactie hebben gekregen?
Kia ik vind je de plaatjes koningin. Net tijdens het weghalen van mijn youtube linkjes kwam ik nog veel meer cools van je tegen waar ik me ziek om heb gelachen.
Ondertussen zit de haarverf op mijn kop. Ben benieuwd. Ik ga van fluorescent rood naar beschaafd donkerbruin. In het kader van ik moet toch een keer accepteren dat ik geen 15 meer ben.
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 13:03:

Dus nu krijg je met allemaal mensen te maken die boos zijn omdat ze nog geen reactie hebben gekregen?

Ik niet maar ze krijgen het wel even te horen want het slaat nergens op. Sommige informatie is van groot belang om iemand te kunnen helpen ivm behandelplannen enz. Ik neem alles door en als ik weer mijn kamertje mag verlaten dan loop ik er wel even heen. Genoeg werk gezeur, ik hoef nu helemaal niet te werken!

Al gaan netflixen?
Nee, nog halfslachtig met werk bezig. De wasmachine is bijna klaar.

Geef ze maar goed op hun kopje.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 13:18:

Kia ik vind je de plaatjes koningin. Net tijdens het weghalen van mijn youtube linkjes kwam ik nog veel meer cools van je tegen waar ik me ziek om heb gelachen.

Zit je nu op mijn fb te neuzen .

Maar dankjewel nederige onderdaan .

Ik heb er nog meer staan maar twijfel een beetje of die niet te ver gaan .
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 13:22:

Nee, nog halfslachtig met werk bezig. De wasmachine is bijna klaar.

Geef ze maar goed op hun kopje.Wassen altijd fijn heb nu een wasmiddel dat zooooo lekker ruik! Mijn hele huis ruikt dan echt dagen heerlijk
Nee gister was ik zo druk met dat plaatje zoeken van mijn ingezwachtelde Siam dat ik een deel van je posts heb gemist. Die kwam ik met teruglezen tegen.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 13:26:

[...]

Wassen altijd fijn heb nu een wasmiddel dat zooooo lekker ruik! Mijn hele huis ruikt dan echt dagen heerlijk Ik heb Neutral dus ik ruik heerlijk niks.
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 13:26:

Nee gister was ik zo druk met dat plaatje zoeken van mijn ingezwachtelde Siam dat ik een deel van je posts heb gemist. Die kwam ik met teruglezen tegen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 21 juli 2015 @ 13:28:

[...]

Ik heb Neutral dus ik ruik heerlijk niks. Ja dat is jammer van neutral.

Puur toeval, niet op gezocht maar kon het niet laten .
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 13:24:

[...]

Ik heb er nog meer staan maar twijfel een beetje of die niet te ver gaan .Ik snap ineens waarom mij een enorm Ego wordt verweten .
Hahaha die kop van die perzische kat! En die bronies haaahaha

Toch blijf ik erbij dat die docu me aan het denken heeft gezet.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 13:37:

[...]

Ik snap ineens waarom mij een enorm Ego wordt verweten .

NEEE

écht????
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 13:39:

[...]

NEEE

écht????Alleen hier dan, buiten het forum nog nooit gehoord. Maar waarschijnlijk durven ze dat niet .
quote:KiaOraHoi schreef op 21 juli 2015 @ 13:24:

[...]

Ik heb er nog meer staan maar twijfel een beetje of die niet te ver gaan .

ik ben voor!

zelfde probleem hier, al valt het wél onder zwartgallig geklooi en is dus geheel ontopic.

maar ik denk dat als ik het hier post ik een ban heb..

het staat op facebook op openbaar en het is beledigend voor alle soorten geloven zo'n beetje.
Enora heb je al een telefoontje gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven