Klaagtopic voor de winter/ herfst types!
vrijdag 27 juli 2018 om 18:55
Het is nu momenteel 35 graden in mijn woonkamer, bijna 40 op mijn slaapkamer. Ben echt zo klaar met deze warmte. Zal ook wel even duren tot de warmte uit mijn huis is!
Vraag me ook af of het normaal is dat het in mijn huis zo warm is, op internet lees ik bij de meesten zo’n 25-30 graden in huis, hoe zit dat bij jullie?
Vannacht wordt het ook niet slapen ben ik bang dus heb besloten op te blijven en orange is the new black marathon te houden en veel ijsjes eten daarbij.
Hoop echt dat het vanaf morgen koeler is, dit weer is zo niet aan mij besteed!
Ik heb nu vakantie en had allerlei plannen, maar alles is gewoon te warm, heb nu een week van mijn vakantie ‘verspild’ aan niks doen.
Kan nog zo nog wel even doorklagen, wie klaagt er met mij mee!
Vraag me ook af of het normaal is dat het in mijn huis zo warm is, op internet lees ik bij de meesten zo’n 25-30 graden in huis, hoe zit dat bij jullie?
Vannacht wordt het ook niet slapen ben ik bang dus heb besloten op te blijven en orange is the new black marathon te houden en veel ijsjes eten daarbij.
Hoop echt dat het vanaf morgen koeler is, dit weer is zo niet aan mij besteed!
Ik heb nu vakantie en had allerlei plannen, maar alles is gewoon te warm, heb nu een week van mijn vakantie ‘verspild’ aan niks doen.
Kan nog zo nog wel even doorklagen, wie klaagt er met mij mee!
vrijdag 27 juli 2018 om 18:59
Zoiets als dit topic? psyche/wintervreugd-voor-de-zomermopper ... ges/397166
vrijdag 27 juli 2018 om 19:03
Ja! Precies, had niet door dat er al zo’n topic was!Celaena_Aelin schreef: ↑27-07-2018 18:59Zoiets als dit topic? psyche/wintervreugd-voor-de-zomermopper ... ges/397166
vrijdag 27 juli 2018 om 19:16
Wat voor huis heb je? Het is op zich bijzonder dat het binnen warmer kan worden dan buiten waar je ook nog direct zonlicht hebt.Wishlist schreef: ↑27-07-2018 18:55Het is nu momenteel 35 graden in mijn woonkamer, bijna 40 op mijn slaapkamer. Ben echt zo klaar met deze warmte. Zal ook wel even duren tot de warmte uit mijn huis is!
vrijdag 27 juli 2018 om 19:17
vrijdag 27 juli 2018 om 19:25
Zo bijzonder is dat niet. Bij mij wordt het binnen ook zo'n 8-10 graden warmer dan buiten. Komt doordat de zon op de ramen en het platte dak schijnt. Dat icm weinig wind, zorgt voor een warmere temperatuur binnen dan buiten.
vrijdag 27 juli 2018 om 19:33
Dit dus, ik heb een hoekwoning met voor en achter ramen waar vrijwel de hele dag zon op staat plus geen airco en en niks aan de buitenkant wat de warmte tegen houdt, wel gordijnen en zo dicht maar warmte komt daarmee toch wel binnen.
vrijdag 27 juli 2018 om 20:05
Hier hetzelfde, hoekwoning met veel ramen, staat de hele dag in de zon. Slecht geïsoleerd 36.5 in de woonkamer en 39.5 in de slaapkamers. Mobiele airco krijgt het met moeite 1 a 3 graden koeler na 2 uur aanstaan. Gelukkig gaan we verhuizen over 3 maanden dit was een tussenwoning. Maar misschien is het een idee om rolluiken of een echte airco aan te schaffen vooral als je er nog enkele jaren wilt blijven wonen.
Waarschijnlijk word het voor mij ook een orange is the new black avond voor 2 ventilators en een koud voetenbadje.
Waarschijnlijk word het voor mij ook een orange is the new black avond voor 2 ventilators en een koud voetenbadje.
vrijdag 27 juli 2018 om 21:13
Airco op de zaak winkelpand van 60m2 kost zo'n 2 euro per dag als hij op 22 graden staat . Kosten vallen dus wel mee. Gemiddeld genomen staat de airco 50 dagen per jaar aan dat is nog geen 100 euro.