Kleine dingetjes waar je niet tegen kunt

15-09-2014 18:34 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn kleine dingetjes waar jullie niet tegen kunnen? Om te verduidelijken wat ik bedoel, trap ik af.

-Opengescheurde lege enveloppen op tafel (de rondslingerende inhoud vind ik niet erg, het gaat echt om de rafelige envelop)

-Een rol wc- of keukenpapier die bijna leeg is. Dat laatste velletje waar de rol al doorheen schemert:bah!

-Thuis oorbellen dragen. Heel gek: ik draag de hele dag door oorbellen zonder problemen, maar zodra ik thuis de dremprl kver ben, moeten ze af. Nu jullie!
't Is al met al een heel gedoe
Gordijnen die niet netjes hangen!



Ik zit lekker en dan ga ik dus echt staan om ze netjes te hangen!
Alle reacties Link kopieren
Een snoeppapiertje in mijn zak. MOET in de prullenbak.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Te hard rijden in woonwijken. Zo asociaal.
Ye ken.
quote:appelmoes123 schreef op 15 september 2014 @ 19:52:

[...]





+1000000



(Zelfs zo erg, dat ik t hoor in restaurants.. Aan tafeltjes verderop! Laat staan als het iemand van mijn eigen tafelgasten is!)



Verder: mensen die hun neus op halen ipv hun neus snuiten. Ik loop weg als ik het hoor!Sorry, maar je neus ophalen is minder ongezond, met snuiten snuit je het juist verder je holtes in. Bovendien kan ik vaak wel mijn neus ophalen, maar zit 'ie te dicht om er met snuiten iets uit te krijgen. Ik haal mijn neus dus zeg maar de hele dag door op en ik vind het vreselijk om te doen, ik schaam me er ook voor, maar ik heb chronische bijholteonsteking. Ik zou inmiddels zowat geen neus meer over hebben als ik iedere keer zou snuiten.
Wasgoed wat na 2 uur in de droger gezeten te hebben er alsnog klef uitkomt omdat het in 1 bal is gedraaid... Aaarghhhh!
Opgevouwen handdoeken die met de open kant naar voren in de kast liggen.

Was die op chaotische wijze is opgehangen (bij mij moet dat op grootte ).

Een afdruiprek dat niet deugdelijk is gevuld zodat de helft van de vaat ernaast moet staan.

Een zeiknat aanrecht.

Etensrestjes in het afvoerputje van de gootsteen.

Wc-papier dat met het papier tegen de muur hangt.

Bijna lege pakken sap in de koelkast.

Drijfnatte handdoeken in de badkamer omdat mijn huisgenoten bij voorkeur douchen met de cabinedeur wijd open.

Open kastdeuren.



Voor de rest ben ik best wel een relaxt persoon hoor
Alle reacties Link kopieren
Een pleister om m'n vinger.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Doperwt schreef op 15 september 2014 @ 19:57:

Wasgoed wat na 2 uur in de droger gezeten te hebben er alsnog klef uitkomt omdat het in 1 bal is gedraaid... Aaarghhhh!Jaaaa, dat gebeurt altijd bij beddengoed.
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
quote:pridenjoy schreef op 15 september 2014 @ 19:10:

Mensen die je plotseling in de zij knijpen of met een vinger prikken om leuk te doen!Oh, ik maakte daardoor weleens zo'n rare beweging, dat ik nog dagen last van m'n rug heb gehad (terwijl ik normaal nooit last van m'n rug heb). Schrok me de kolere.
You don't have to fit into the format
quote:GrannyWeatherwax schreef op 15 september 2014 @ 19:59:

[...]





Jaaaa, dat gebeurt altijd bij beddengoed.Bij mij komen de theedoeken en de sokken altijd op wonderbaarlijke wijze in de dekbedovertrekken terecht .
Alle reacties Link kopieren
- dat direct nadat ik het huis heb gestoft, ik gewoon ZIE hoe er nieuw stof op de meubels dwarrelt.... Grrrrr waar komt het vandaan?! Het is een onbegonnen werk....



- achter iemand lopen of rijden die net een fractie langzamer gaat dan jouw tempo



- mensen die liedjes neurien!!



- mensen die ochtond zeggen, zoals robbert ten brink. Let er maar eens op... Heeeeel ergerlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 15 september 2014 @ 19:49:

Ooooh ja... Bah! Ik begin steeds meer de charmes van de Japanse gewoonte in te zien, gewoon een lichte buiging naar elkaar en geen enkel lichaamscontact.+ 75
You don't have to fit into the format
quote:rosun schreef op 15 september 2014 @ 20:01:

- dat direct nadat ik het huis heb gestoft, ik gewoon ZIE hoe er nieuw stof op de meubels dwarrelt.... Grrrrr waar komt het vandaan?! Het is een onbegonnen werk....



- achter iemand lopen of rijden die net een fractie langzamer gaat dan jouw tempo



- mensen die liedjes neurien!!



- mensen die ochtond zeggen, zoals robbert ten brink. Let er maar eens op... Heeeeel ergerlijk



Of vanavUnd.. Peter R de vries doet dat.



En enigste.... er is geen overtreffende trap van enige..
Alle reacties Link kopieren
quote:rosun schreef op 15 september 2014 @ 20:01:

- mensen die ochtond zeggen, zoals robbert ten brink. Let er maar eens op... Heeeeel ergerlijk

Of avend, zoals Humberto Tan.

Samen zouden ze perfect Nederlands spreken
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Krullevaer schreef op maandag 15 september 2014 19:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="appelmoes123 in "Kleine dingetjes waar je niet tegen kunt"" class="messagelink">appelmoes123 schreef op 15 september 2014 @ 19:52</a>:</b>

[...]





+1000000



(Zelfs zo erg, dat ik t hoor in restaurants.. Aan tafeltjes verderop! Laat staan als het iemand van mijn eigen tafelgasten is!)



Verder: mensen die hun neus op halen ipv hun neus snuiten. Ik loop weg als ik het hoor!</div></blockquote>Sorry, maar je neus ophalen is minder ongezond, met snuiten snuit je het juist verder je holtes in. Bovendien kan ik vaak wel mijn neus ophalen, maar zit 'ie te dicht om er met snuiten iets uit te krijgen. Ik haal mijn neus dus zeg maar de hele dag door op en ik vind het vreselijk om te doen, ik schaam me er ook voor, maar ik heb chronische bijholteonsteking. Ik zou inmiddels zowat geen neus meer over hebben als ik iedere keer zou snuiten. Ja, ik weet dat het 'gezonder' is, maar ik blijf t zoooooooo vervelend vinden! Brrrrr! #sorry
Live your life to the max!
Alle reacties Link kopieren
Thuis een bh dragen, dat ding gaat gewoon niet samen met comfortabel op de bank hangen.

Het geluid van een elektrische tandenborstel die niet door mijzelf gebruikt wordt. Mijn vriend heeft er nogal een handje van om met dat ding aan ( rustig 5 minuten) in de woonkamer te komen staan; dat geluid gaat echt door merg en been.

Vriend die de boterhammen voor de dag erna zonodig moet smeren op het moment dat ik lekker rustig sta te koken en ontstressen na een lange werkdag.
Alle reacties Link kopieren
Vooral geluiden:

Stationair draaiende auto's in de straat

Kreunende duiven

Mijnvriend die aan zijn nagels knabbelt

Als jw iemands muziek door de oordopjes heen hoort

Iemand zien neuspeuteren



En veel herkenning in het feit dat mensen stilstaan op drukke plekken, vooral als ze net de trein uit stappen. Zoooo vervelend.



En wat ik niet kan (en waar mijn vriend dan weer niet tegen kan): ik drink nooit het laatste slokje uit mijn theeglas.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer mensen aankondigen dat ze gaan poepen/schijten/een drol draaien enz. Wáárom moet je zoiets mededelen?
Alle reacties Link kopieren
Grapjes met kunstgebitten

Snurken in reclame

Tandpasta uitspugen in reclame
"Me" als bezittelijk voornaamwoord. Om de fout mits/tenzij moet ik dan vaak weer lachen omdat er dan iets heel anders staat dan bedoelt.



Klamme handen, nou ja vooral als ik die moet aanraken dus want zelf heb ik dat gelukkig zelden.



Het gebruik van tandenstokers of flosdraad door andere zien verdraag ik nauwelijks. Als het even kan loop ik weg. Eigenlijk vind ik tandenpoetsen ook iets wat ik liever niet wil zien en vooral horen (ja ook van mijn man en kinderen maar dat verdraag ik dan net wel, tandenpoetsen dan, flossen en tandenstokers gebruiken hoef ik ook niet te zien ) . Hoe mensen het in hun hoofd halen met een tandenstoker in de bus te gaan zitten begrijp ik niet hoor en dan ook de hele rit gaan lopen frutten en doen. Aan kunstgebitten wil ik niet eens denken.. Zo erg.
Alle reacties Link kopieren
Gezoen met oud en nieuw, verjaardag etc. Sociaal geaccepteerde aanranding. Ik gruwel er van.
Ye ken.
quote:Frizz schreef op 15 september 2014 @ 20:07:

Wanneer mensen aankondigen dat ze gaan poepen/schijten/een drol draaien enz. Wáárom moet je zoiets mededelen?

Thuis kondigen we dat wel aan, zodat de anderen eventueel nog even snel kunnen gaan plassen voor de boel vergeven wordt van de stank.



Buitenshuis praat ik eigenlijk nooit over mijn lichamelijke verrichtingen, maar ik heb collega's die bij de koffie uitgebreid beschrijven wat ze zojuist op het toilet hebben uitgespookt. Ergeren doe ik me er niet aan, maar ik vind het wel opmerkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die geen richting aangeven wanneer ze de rotonde af gaan en ik dus voor niets sta te wachten.



Hardlopers op het fietspad terwijl er een prima stoep naast ligt.



Labeltjes van truien/shirts die bij de nek omhoog zitten bij andere mensen. Ik moet ze gewoon erin doen...
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 15 september 2014 @ 20:11:

Gezoen met oud en nieuw, verjaardag etc. Sociaal geaccepteerde aanranding. Ik gruwel er van.Ik vind dat ook vreselijk. Echt verschrikkelijk. Ik heb dan altijd de neiging om heel hard te gaan gillen: 'BLIJF VAN ME AF!!!!' maar ja, niet netjes en beleefd he... Dus ik onderga het maar gewoon lijdzaam.
quote:charlieb schreef op 15 september 2014 @ 20:07:

Vooral geluiden:



Kreunende duiven





En wat ik niet kan (en waar mijn vriend dan weer niet tegen kan): ik drink nooit het laatste slokje uit mijn theeglas.



Kreunende duiven?



Maar ik geef je vriend groot gelijk. Zo irritant want dan wil je dat even snel in de vaatwasser zetten en heb je dat niet door en dan valt er een plens thee uit eventueel over de vloer en je kleding.. Mijn man doet dat met koffie, hij weet zelf ook niet waarom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven