kleine ergernissen van de dag
woensdag 30 juni 2010 om 21:48
Ik neem aan dat de titel van dit onderwerp duidelijk is.Het gaat om
kleine dagelijkse dingen in het leven waaraan een mens zich kan ergeren.
Vandaag ben ik b.v. in een kauwgom getrapt die iemand gewoon op de grond had gespuugd wat ik nogal asociaal vind en die bleef mooi onder mijn schoen plakken.Thuis heb ik de schoen in de hitte onder heet water en met zeep schoon staan maken en baalde daarvan omdat dit zo lang duurde en ik wel beters te doen had dan dit en het was gewoon smeerig.Achteraf erom gelachen
en mijn schoen is uiteindelijk ook schoon geworden.
Er zijn beslisst ergere dingen in het leven dan dit,daarom heet het
ook kleine ergernissen en wil ik het verder gewoon luchtig houden.
En kleine ergernissen horen er af en toe ook bij anders heb je niets meer om lekker over te roddelen,toch?
Nu zijn jullie aan de beurt.Hebben jullie vandaag te maken gehad met vervelende dingen zoals een onvriendelijke klant of heeft iemand aan de kassa voorgepiept of hebben mensen je niet uit laten stappen voordat je uit de tram kwam...?
Er zijn misschien spel-en taalfouten in mijn topic.
Nederlands is niet mijn moedertaal maar ik heb mijn best gedaan
wie immer!!!
kleine dagelijkse dingen in het leven waaraan een mens zich kan ergeren.
Vandaag ben ik b.v. in een kauwgom getrapt die iemand gewoon op de grond had gespuugd wat ik nogal asociaal vind en die bleef mooi onder mijn schoen plakken.Thuis heb ik de schoen in de hitte onder heet water en met zeep schoon staan maken en baalde daarvan omdat dit zo lang duurde en ik wel beters te doen had dan dit en het was gewoon smeerig.Achteraf erom gelachen
en mijn schoen is uiteindelijk ook schoon geworden.
Er zijn beslisst ergere dingen in het leven dan dit,daarom heet het
ook kleine ergernissen en wil ik het verder gewoon luchtig houden.
En kleine ergernissen horen er af en toe ook bij anders heb je niets meer om lekker over te roddelen,toch?
Nu zijn jullie aan de beurt.Hebben jullie vandaag te maken gehad met vervelende dingen zoals een onvriendelijke klant of heeft iemand aan de kassa voorgepiept of hebben mensen je niet uit laten stappen voordat je uit de tram kwam...?
Er zijn misschien spel-en taalfouten in mijn topic.
Nederlands is niet mijn moedertaal maar ik heb mijn best gedaan
wie immer!!!
woensdag 30 juni 2010 om 22:14
Ik zat eerst naast een heel iritant fluitende meneer in de trein. Toen ben ik ergens anders gaan zitten maar trof daar luid kauwgom kauwende puber en appel etende bejaarde. Dus wederom opgestaan en nieuw plekje gezocht. In de trein wil ik RUST! Normaal heb ik dat ook met mn iPod maar die was ik vergeten op te laden. Over ergenis gesproken
woensdag 30 juni 2010 om 22:20
quote:Liondevil76 schreef op 30 juni 2010 @ 22:14:
Ik zat eerst naast een heel iritant fluitende meneer in de trein. Toen ben ik ergens anders gaan zitten maar trof daar luid kauwgom kauwende puber en appel etende bejaarde. Dus wederom opgestaan en nieuw plekje gezocht. In de trein wil ik RUST! Normaal heb ik dat ook met mn iPod maar die was ik vergeten op te laden. Over ergenis gesproken 'k Zat vanmorgen in de metro naast iemand die de hele tijd aan haar spa-flesje zat te lurken. Met telkens zo'n *plop* als ze de fles van haar mond haalde als ze een slok genomen had om dan 2 seconden later weer een slok te nemen, enz. Had gelukkig wel m'n opgeladen mp3-speler bij me om nog een beetje af te kunnen sluiten.
Ik zat eerst naast een heel iritant fluitende meneer in de trein. Toen ben ik ergens anders gaan zitten maar trof daar luid kauwgom kauwende puber en appel etende bejaarde. Dus wederom opgestaan en nieuw plekje gezocht. In de trein wil ik RUST! Normaal heb ik dat ook met mn iPod maar die was ik vergeten op te laden. Over ergenis gesproken 'k Zat vanmorgen in de metro naast iemand die de hele tijd aan haar spa-flesje zat te lurken. Met telkens zo'n *plop* als ze de fles van haar mond haalde als ze een slok genomen had om dan 2 seconden later weer een slok te nemen, enz. Had gelukkig wel m'n opgeladen mp3-speler bij me om nog een beetje af te kunnen sluiten.
woensdag 30 juni 2010 om 22:21
In een heel moeilijke positie probeer ik de eerste schroef door een aantal planken te krijgen. Zitten ze net allemaal precies goed op elkaar, ijzertje erover, schroef in de aanslag, grijp ik naar de schroevendraaier en dan ligt die ver buiten bereik. Alles loslaten, schroevedraaier pakken, kan ik weer opnieuw stapelen. Daarna blijkt de schroevendraaier niet te passen.
woensdag 30 juni 2010 om 22:22