kleine ergernissen van de dag

30-06-2010 21:48 68 berichten
Ik neem aan dat de titel van dit onderwerp duidelijk is.Het gaat om

kleine dagelijkse dingen in het leven waaraan een mens zich kan ergeren.

Vandaag ben ik b.v. in een kauwgom getrapt die iemand gewoon op de grond had gespuugd wat ik nogal asociaal vind en die bleef mooi onder mijn schoen plakken.Thuis heb ik de schoen in de hitte onder heet water en met zeep schoon staan maken en baalde daarvan omdat dit zo lang duurde en ik wel beters te doen had dan dit en het was gewoon smeerig.Achteraf erom gelachen

en mijn schoen is uiteindelijk ook schoon geworden.

Er zijn beslisst ergere dingen in het leven dan dit,daarom heet het

ook kleine ergernissen en wil ik het verder gewoon luchtig houden.

En kleine ergernissen horen er af en toe ook bij anders heb je niets meer om lekker over te roddelen,toch?

Nu zijn jullie aan de beurt.Hebben jullie vandaag te maken gehad met vervelende dingen zoals een onvriendelijke klant of heeft iemand aan de kassa voorgepiept of hebben mensen je niet uit laten stappen voordat je uit de tram kwam...?

Er zijn misschien spel-en taalfouten in mijn topic.

Nederlands is niet mijn moedertaal maar ik heb mijn best gedaan

wie immer!!!
Sorry,daar was ik weer te snel.Zag net dat er al zo een topic

bestaat?Mijn excuses daarvoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik pak net een zak borrelnootjes uit de la, en natuurlijk pak ik hem aan de verkeerde kant zodat alles eruit rolt..
@siesta - had ik vandaag met nectarines. helemaal beurs
Mijn hele kamer gestofzuigd.. Heb ruw tapijt dus dat was een karwei.. Daarna lekker de ventilator aan.. Stond ie gericht op mijn hamsterkooi...

Ik kon overnieuw beginnen..
Waarom valt een boterham met pindakaas, jam, salade of welk smeerbaar beleg dan ook nou ALTIJD met de verkeerde kant op de grond??!!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
quote:littlemissvixen schreef op 30 juni 2010 @ 22:01:

@siesta - had ik vandaag met nectarines. helemaal beurs Dat had ik vandaag met tomaten. Net gekocht
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
quote:SweetSummer schreef op 30 juni 2010 @ 22:01:

Mijn hele kamer gestofzuigd.. Heb ruw tapijt dus dat was een karwei.. Daarna lekker de ventilator aan.. Stond ie gericht op mijn hamsterkooi...

Ik kon overnieuw beginnen..
'k heb mieren in huis
ik heb luis in mijn mooie clematis...
En die bijten nog ook...
Ik was poeder voor melk voor de baby in een fles aan het doen, sla ik met het schepje tegen de rand van het aanrecht.

Die ranzige plaktroep over de hele vloer...
De mieren dus...
quote:raarmaarwaar schreef op 30 juni 2010 @ 22:11:

ik heb luis in mijn mooie clematis...

Klote-insecten.

Ik heb rupsen in de perenboom.
Ik zit home alone op de bank... Vriend is weg (euh voor de duidelijkheid: vanavond )
Heej Jorina, ook even ander topic aangedaan in de reclame Over 5 minuten weer overschakelen he
ik zit home alone achter de pc
Ik zat eerst naast een heel iritant fluitende meneer in de trein. Toen ben ik ergens anders gaan zitten maar trof daar luid kauwgom kauwende puber en appel etende bejaarde. Dus wederom opgestaan en nieuw plekje gezocht. In de trein wil ik RUST! Normaal heb ik dat ook met mn iPod maar die was ik vergeten op te laden. Over ergenis gesproken
Mieren, die toen ik thuis kwam van een dag werken in kolonnes, (waar een militair nog jaloers op zou zijn) over mijn aanrecht en IN mijn keukenkastjes liepen....

Boosdoener was een honingpot met een "druiper"... :S
quote:Liondevil76 schreef op 30 juni 2010 @ 22:14:

Ik zat eerst naast een heel iritant fluitende meneer in de trein. Toen ben ik ergens anders gaan zitten maar trof daar luid kauwgom kauwende puber en appel etende bejaarde. Dus wederom opgestaan en nieuw plekje gezocht. In de trein wil ik RUST! Normaal heb ik dat ook met mn iPod maar die was ik vergeten op te laden. Over ergenis gesproken 'k Zat vanmorgen in de metro naast iemand die de hele tijd aan haar spa-flesje zat te lurken. Met telkens zo'n *plop* als ze de fles van haar mond haalde als ze een slok genomen had om dan 2 seconden later weer een slok te nemen, enz. Had gelukkig wel m'n opgeladen mp3-speler bij me om nog een beetje af te kunnen sluiten.
Muggen bestaan.
In een heel moeilijke positie probeer ik de eerste schroef door een aantal planken te krijgen. Zitten ze net allemaal precies goed op elkaar, ijzertje erover, schroef in de aanslag, grijp ik naar de schroevendraaier en dan ligt die ver buiten bereik. Alles loslaten, schroevedraaier pakken, kan ik weer opnieuw stapelen. Daarna blijkt de schroevendraaier niet te passen.
al 2 avonden gaan de onderburen NA 22.00 klussen, op dit moment is t boren dus weer aan de gang

WTF ???
once upon a time called.....right now
M'n vriend heeft nachtdienst. Maar 2 nachtjes per maand, maar vindt het toch ongezellig... Soms een klein ergernisje:P
De puppie van de buren heeft sinds kort een piepbeest, en loopt iedere avond urenlang op dat ding te kauwen. Maar lek gaan ho maar!

Het is nog irritanter dan een vuvuzela
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven