Klets mee met Lé
dinsdag 11 augustus 2009 om 10:50
quote:loomii schreef op 11 augustus 2009 @ 10:36:
Op een trekörgel zitten toetsen, dat lijkt me ITerig genoeg.
Bríljant!
quote:Dushi's band lijkt me ook wel gaaf. Die van de foowtoow dan hè, niet die van het filmpje. Kunnen we leuk mirar ciclomotores (hebben we eigenlijk een open huwelijk, of zijn we met zijn allen monogaam?)Ik wil best met iedereen wirwar sikkelesores hoor maar de kosten he.....Het is crisis en ik weet precies hoe dat gaat, dan moet er beknibbeld worden op de huwelijksreis en dan krijgen we lange gezichten. Daar pas ik voor.
Op een trekörgel zitten toetsen, dat lijkt me ITerig genoeg.
Bríljant!
quote:Dushi's band lijkt me ook wel gaaf. Die van de foowtoow dan hè, niet die van het filmpje. Kunnen we leuk mirar ciclomotores (hebben we eigenlijk een open huwelijk, of zijn we met zijn allen monogaam?)Ik wil best met iedereen wirwar sikkelesores hoor maar de kosten he.....Het is crisis en ik weet precies hoe dat gaat, dan moet er beknibbeld worden op de huwelijksreis en dan krijgen we lange gezichten. Daar pas ik voor.
dinsdag 11 augustus 2009 om 10:55
O, dus je hebt nog meer jurken nodig Leo. Wat ééénig! En gelukkig maar, er is hier al zoveel moois voorbij gekomen, daar kun je onmogelijk een keuze uit maken.
Hier is alles prima, braaf an die Arbeit (zoiets dan ) in de airco momenteel. Hebben jullie ook zo'n regendag? Schijnt in het oosten helaas het langste aan te houden...
Hier is alles prima, braaf an die Arbeit (zoiets dan ) in de airco momenteel. Hebben jullie ook zo'n regendag? Schijnt in het oosten helaas het langste aan te houden...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
dinsdag 11 augustus 2009 om 17:35
dinsdag 11 augustus 2009 om 20:26
Leuke kattenposeerverhalen MV. Ik heb al eens gelezen over de Ziggo-reclame, van kat over toetsenbord? Doe me denken aan die Amerikaan die vandaag in het nieuws was. Die had vieze illegale foto's op zijn pc staan en zei: neuh, niet van mij hoor! Dat heeft mijn kat gedaan toen ik de pc 's nachts aan had laten staan om onschuldige bestandjes te downloaden. Sure...
Die foto's zeg. Die foto's. Mijn maag is al licht overstuur door het kattenkotsextravaganza hier zojuist, die naakte bruid maakt het er niet beter op.
"Klets mee met Lé" is inderdaad briljant, Oliemun. Nu nog iets doen aan die koe in de OP.
Die foto's zeg. Die foto's. Mijn maag is al licht overstuur door het kattenkotsextravaganza hier zojuist, die naakte bruid maakt het er niet beter op.
"Klets mee met Lé" is inderdaad briljant, Oliemun. Nu nog iets doen aan die koe in de OP.
dinsdag 11 augustus 2009 om 20:29
dinsdag 11 augustus 2009 om 21:41
quote:Ann Liv schreef op 11 augustus 2009 @ 20:26:
Die foto's zeg. Die foto's. Mijn maag is al licht overstuur door het kattenkotsextravaganza hier zojuist, die naakte bruid maakt het er niet beter op.
Goh, jammer dat je me er niet aantrekkelijk uit vindt zien op die foto. Ik probeerde nog we zo sexy mogelijk te kijken.
Is het mijn vetschort wat je dwarszit? Daar kweek ik anders de allerbeste champignons onder hoor!
Die foto's zeg. Die foto's. Mijn maag is al licht overstuur door het kattenkotsextravaganza hier zojuist, die naakte bruid maakt het er niet beter op.
Goh, jammer dat je me er niet aantrekkelijk uit vindt zien op die foto. Ik probeerde nog we zo sexy mogelijk te kijken.
Is het mijn vetschort wat je dwarszit? Daar kweek ik anders de allerbeste champignons onder hoor!