Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik



Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:loomii schreef op 11 augustus 2009 @ 10:36:

Op een trekörgel zitten toetsen, dat lijkt me ITerig genoeg.



Bríljant!



quote:Dushi's band lijkt me ook wel gaaf. Die van de foowtoow dan hè, niet die van het filmpje. Kunnen we leuk mirar ciclomotores (hebben we eigenlijk een open huwelijk, of zijn we met zijn allen monogaam?)Ik wil best met iedereen wirwar sikkelesores hoor maar de kosten he.....Het is crisis en ik weet precies hoe dat gaat, dan moet er beknibbeld worden op de huwelijksreis en dan krijgen we lange gezichten. Daar pas ik voor.
O en vanzelfsprekend zijn we niet monogaam!

Dat kan ik Wé niet aandoen....
Alle reacties Link kopieren
O, dus je hebt nog meer jurken nodig Leo. Wat ééénig! En gelukkig maar, er is hier al zoveel moois voorbij gekomen, daar kun je onmogelijk een keuze uit maken.



Hier is alles prima, braaf an die Arbeit (zoiets dan ) in de airco momenteel. Hebben jullie ook zo'n regendag? Schijnt in het oosten helaas het langste aan te houden...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik zie het aankleden al voor me Zus.....



Af en toe een hapje tussendoor want zo'n trouwdag duurt lang...



En dan de huwelijksnacht nog he....

Dat zal een klap geven!



Alle reacties Link kopieren
Dé jurk voor Loomii, gezien de huidige sferen waar je in verkeerd (beterschap!):



If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
En later de fotoboeken bekijken van de 'mooiste' dag van ons leven en dan zie je weer die strálende gezichten als onze diverse vaders ons weggeven.....



Alle reacties Link kopieren
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2009 @ 10:19:

Yep, Poez heeft verkering, Loom. Dik an.



Jee, wat gaaf voor je Poez!!! Gefeliciteerd!

Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een heerlijke dag Leo, kan me voorstellen dat jullie ongeduldig zijn. Ik zou ook niet kunnen wachten tot het zover is.



If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Zeg, Aaailaaajjjooonooooraaaaaaaa,



Jouw dochter houdt van honden las ik?



Jullie ook? Anders móet je echt een hond nemen hoor. Op de boerderette hoort een hond.

Zo hóórt dat.
Sjaaaaaaning, ik ben dól op hondah!

Dól!



Maar ik kan ze niet uitlaten, dat is het probleem en Fien weegt 17 kilo, en die kan niet om 11 's avonds nog de hond uitlaten, dusse, ze moet nog even wachtah en kan vanaf donderdag t/m zaterdag oefenen op de hond van Pom.
Jama, hij kan toch gewoon in de tuin zain behoeften doen?

Of neem ander zoween:



Ik zie gain problaim.



-xxx- Sjainink.
Maarre, is het nou nog niet bekend wie nummer 3 is?

Sjain, ik denk dat die Jessica 3 weken met vakantie is gegaan vrijdag, een andere verklaring heb ik er ook niet voor.....
Nou, die jessica heeft anders wel een blog geplaatst. Als dat dezelfde is.



Dus vreemd.
Ik heb haar net gemaild en gezegd dat jij niet ophoudt met zeuren en dat ze nu als de bliksem moet reageren want dat ik je anders op d'r af stuur!



Nou, daar zal ze wel van schrikken denk ik.......
quote:eleonora schreef op 11 augustus 2009 @ 17:33:

Ik heb haar net gemaild en gezegd dat jij niet ophoudt met zeuren en dat ze nu als de bliksem moet reageren want dat ik je anders op d'r af stuur!



Nou, daar zal ze wel van schrikken denk ik.......





Kijk. Zó lossen we dat op.





Goed gedaan Lé!



Maar mooi dat ze niet terugmailt!

Had ik moeten dreigen met Loomii of VeryCherry?

Nah, doe ik dat morgen anders wel......
Alle reacties Link kopieren
Leuke kattenposeerverhalen MV. Ik heb al eens gelezen over de Ziggo-reclame, van kat over toetsenbord? Doe me denken aan die Amerikaan die vandaag in het nieuws was. Die had vieze illegale foto's op zijn pc staan en zei: neuh, niet van mij hoor! Dat heeft mijn kat gedaan toen ik de pc 's nachts aan had laten staan om onschuldige bestandjes te downloaden. Sure...



Die foto's zeg. Die foto's. Mijn maag is al licht overstuur door het kattenkotsextravaganza hier zojuist, die naakte bruid maakt het er niet beter op.



"Klets mee met Lé" is inderdaad briljant, Oliemun. Nu nog iets doen aan die koe in de OP.
Alle reacties Link kopieren
Zo, hier nog nieuws van vandaag?



Artis was leuk en de meisjes zijn zo lief geweest de hele dag. Vaker doen, zo'n dieet van ijs patat en tosti. Zijn ze veel minder vervelend op dan op verantwoorde groenten en vitaminen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Poez is fullief!!!!!
.
Alle reacties Link kopieren
Jajaja, hahaha. Ik word helemaal blij van al die lieve berichtjes op mijn hyves. Kempingman vond ook dat ik allemaal hele lieve vriendinnen heb toen hij het las.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Ann Liv schreef op 11 augustus 2009 @ 20:26:





Die foto's zeg. Die foto's. Mijn maag is al licht overstuur door het kattenkotsextravaganza hier zojuist, die naakte bruid maakt het er niet beter op.







Goh, jammer dat je me er niet aantrekkelijk uit vindt zien op die foto. Ik probeerde nog we zo sexy mogelijk te kijken.

Is het mijn vetschort wat je dwarszit? Daar kweek ik anders de allerbeste champignons onder hoor!
Nou Poez er wordt ook wel enorm mee genoten met je inderdaad.

Open nou een topic joh, feest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven