Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:MissMara schreef op 21 augustus 2009 @ 20:02:

[...]

Ja, die is te duur. We hebben Johnny de Mol geboekt om jou te spelen. [afbeelding]Hm... nou ja, z'n haar zit alvast net als dat van mij.
Goed, Johnny = Koor, eens. Jullie hebben dezelfde beminnelijke uitstraling alleen zijn zijn borsten groter dan die van jou KW, sorry.

Poez, ik denk dat Marit van Bohemen jou moet spelen.

Of anders Margot Dames.

Nee, Marit is purrfect voor Poez! En krijgt McPurrfect ook een rolletje? (bewonderend naar haar kijken bijv?)

Even denken... Type lieve ruige zeebonk zoek ik. Met stoppelbaard.
Hebben we al gedacht aan al die contracten die er een klein beetje deftig uit moeten zien? Dat neem ik wel op me, dan.
.
Kijk M'rie, daar hebben we wat aan, aan mensen die zelf initiatief nemen!

Doe jij die contracten, dan doe ik de acteurs wel even benaderen.

Is er iemand die de toerbus wil regelen en de theaters wil boeken?

Thanks!
Ik opteer voor Margot, Lé.

En mcPurrfect wil wel gespeeld worden door Antonie Kamerling

Moet Antonie wel plateauzolen dragen maar dat vindt ie vast niet erg.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik wil de toerbus wel besturen, geen probleem Lé.
Ik doe de promotievaarten met leuke vlets door de grachten van onze handelssteden wel.
We gaan lekker! Ik heb er heel veel zin in, Iseo, wat stoer dat jij de bus wil besturen. Doe je ook zingen tijdens de ritten, door de microfoon?

Ik ben dinsdag jarig en mijn man is er dan niet eens. Raar idee. Wat zal ik eens gaan eten met Fien?
Fien is nog klein toch? Dan een mooi prinsessen feestjes tafel maken met allemaal dingetjes die jullie allebei helemaal lekker vinden. Gewoon saampjes feest maken. Mama is tenslotte niet elke dag jarig!
Met slingers en feesthoedjes enzo. Gewoon alles erop en eraan
Iets met geklutste eieren, boter suiker en meel? En heeeeeel veel slagroom, en daarna naar de Mac?

Dan kun je mooi op een ander moment met z'n drietjes iets eten wat jij lekker vindt.

Dat hoeft dan niet per sé iets te zijn wat je zelf klaarmaakt toch?
Wat moet Leo bij de mac? Ze mag er niet eens zelf in de ballen bak

Oke Fien wel maar toch...
Iets met cliché en zo....als je kind het leuk heeft, etc....

En misschien omdat ik stiekem zelf droom van een Big-Mac

Trouwens, je mag best in de ballenbak hoor, want je moet als goede moeder toch je kind in de gaten houden?
Lé, ik heb een kadootje voor je maar je adres kan ik niet meer vinden. Het was een verrassingspakketje, maar nu niet meer. Nou ja, de inhoud wel dan.

Stuur me even een mailtje?
quote:eleonora schreef op 22 augustus 2009 @ 22:14:

Doe je ook zingen tijdens de ritten, door de microfoon?

Mag ik dat, aaah toeoeoe?

Ik ken heel veel Oud-Hollandsche liedjes!
O leuk dat jullie meedenken!

Fien vindt de Mac vies (beetje een aparte zeg maar, die van mij.....kindgewijs). Ik ga denk ik bakplaatpizza maken met haar samen en we gaan zo'n lekkere vette, natte cake versieren. Ze is inmiddels begonnen aan een stapel tekeningen die ik dinsdag krijg.

Feest!

41 word ik......

Poezie, ik mail je! (schát!)

Koor, mag vast. En anders wisselen jij en Ies gewoon af. Ies zal dat vast niet zo erg vinden denk ik.
Ik wil gewoon even zwaaien naar alle leuke dames hier,

Heb even geen spitsvondige inspiratie.
Hai Dame!

Hoe is het met je lieverd?

*zwaait terug, kan smiley niet vinden*
quote:eleonora schreef op 23 augustus 2009 @ 10:27:

41 word ik......

Om met mijn vriendin (56) te spreken: "een baby'tje ben je nog, een baby'tje!"
Heel raar Koor, ik wilde (schamper) op jou reageren, verspringt mijn muis, kom ik bij de google add onder dit topic terecht en zit ik ineens bij een helderziende!

Zou het een teken zijn?

Nu ik ouder wordt beginnen zaken als 'leven na dit leven', 'het hiernamaals', 'karma' en 'contact met de andere zijde' me toch meer en meer aan te spreken merk ik......
quote:eleonora schreef op 23 augustus 2009 @ 10:27:

41 word ik......

Dan ben ik precies.....1 dagje ouder

En Fien heeft groot gelijk, Mac is bleeegh

*volgens man en dochter niet*
Winx!

Ik wilde net een noodoproep gaan plaatsen aan jou.

Die %$#@* kies!!!!

Ik word er gek van.

Hoe is het inmiddels met jou?

Ben jij maandag jarig?
He bah, nog steeds zo'n last van die kies

Kan je niet proberen om toch maar eerder terecht te kunnen bij de tandarts? Tis om gek van te worden.

Helpen pijnstillers wel? (ik ben de laatste maanden een goeie sponsor geweest voor de pijnstillersindustrie )

"k leef met je mee.

Met mijn kies die er niet meer zit gaat het wel goed.

Heb donderdag de hechtingen eruit zitten peuteren. Wond is bijna dicht. Doet nog een beetje 'pijn' maar gelukkig is het hele andere pijn. Dus goed te doen.

Was alleen een beetje ziek van de rekening en hoeveel ik zelf bij moest betalen........en dat helemaal voor niets omdat kies er nu toch uit is.

Ik hoop echt dat het bij jou sneller gaat.

Jaaaa, morgen officieel jarig owowow wat een feest
Korenwolf, wat heeft jouw vriendin een leuke kijk op de zaak! Dat is er een om te gaan gebruiken

@Leo (of moet ik Lé zeggen tegenwoordig). Ik ben een sollicitatiebrief aan eht schrijven voor een baan die ik heel graag wil hebben dus ik zit een beetje verkrampt achter de computer maar ach, het is maar werk...Het is prachtig weer en ik ben al met mijn kleine meisje naar de speeltuin geweest, en daar gaat het eigenlijk om.

Is er witte rook aangaande het rijbewijs bij jou? Ik begin volgende week weer met lessen en ik heb mijn theorie en TT dus ik moet tussen nu en een paar maanden ook op, huuu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven