Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Soms heb je dat met mensen he? Dat gaat dan ook niet meer over. Maar ja, ik vind Isa wel leuk, ik geloof haar altijd wel
Ann Liv, voor jou blazen we Greta Garbo weer op. Is dat wat?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ann Liv, dat heb ik met Halina Reijn, ik kan haar niét zien gewoon.
Tara Elders voor jou Ann Liv?
quote:Lunax schreef op 21 augustus 2009 @ 11:25:

Tara Elders voor jou Ann Liv?

Greta Garbo, in haar jonge jaren, zou ook geweldig zijn. Maar dat is een beetje onrealistisch, vind je niet Poez?

Ik heb het óók met Halina Reijn Robo.
Als we dan toch ouwe sterren weer op mogen blazen, dan wil ik wel gespeeld worden door Elizabeth Taylor in haar jonge jaren. Ik heb altijd violette ogen willen hebben
Tara voor Ann Liv dus. Geregeld. Weet je wat? Neem ik de stem wel over. Blijf ik lekker buiten beeld, net als hier, gewoon af en toe alleen maar wat roepen
Buiten beeld op het forum Lunax, you wish!
Nou..in zoverre...ik heb me niet aangemeld op Hyves om iedereen te zien (en mezelf te laten zien), ga niet naar meetings en sta hier gewoon aan de zijlijn lekker vanalles te roepen

Lijkt me perfect voor De Stem
Ok, ok. Ik ben ook niet van plan om naar de meeting te gaan trouwens, zijn er wel veel mensen die gaan?
Volgens mij zijn er wel veel aanmeldingen ja. Al zit ik me nu te bedenken dat de 'meet & greet' in de foyer van het theater na de voorstelling natuurlijk ook één grote meet zal zijn!
Poekie, gecondoleerd meisje, een oma overleden, dat is toch echt het einde van een tijdperk, altijd heftig en hevig.

Veel sterkte voor jou en je familie. Fijn dat je lieffie er zo was voor je.....

Goh, wat zijn jullie al ver met casten.

Kunnen we Susan Visser nog kwijt ergens? Wie wil dat zij jou speelt? Suus moet er bij hoor, die is zo lief en fantastisch......

Robo, Ik denk dat Femke lakerveld jou het beste kan spelen.

Qua uitstraling komt ze een heel eind bij je in de buurt en ze is heel goed en ontzettend lief.

Waar zullen we onze toer beginnen?

Kleine Comedy maar doen?

Of Rotterdam een paar weken en daarna Carré?

Annie Liev, ik heb me wel opgegeven voor de meeting, als twijfelaar, ik zie nog wel of ik daadwerkelijk ga.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 21 augustus 2009 @ 09:22:

Was het maar zo'n feest dat ik dun ben Leootje

Toch win ik. Gewichtsgewijs en dus mag ik de potisgte want dat is de enige volle dame die ik goed vind kunnen spelen.

Mag jij eh......Carine. Vooruit dan maar, omdat jij het bent.
Susan Visser. Ik denk Dushi. Wat vinden jullie?
Doesj, zou zomaar kunnen......

Ik hoor graag wie het wordt, dan kan ik door met de belichting en zo

Welke topics komen in aanmerking om opgenomen te worden in de voorstelling?
quote:Poezewoes schreef op 21 augustus 2009 @ 10:44:

Korenwolf: Rifka Lodeijzen uiteraard. Eigenlijk wil ik het liefst gespeeld worden door Johnny Depp. Maar die is zeker te duur?
Welke topics. Hmz. Dat is nog lastig. Het moet natuulijk een totaalbeeld geven.

Dus van elke pijler iets. Dus er moet iets in met Klussen en Beebs, iets over anale seks, wanneer SMS't hij nou of gaat hij vreemd?, kledingadvies voor dik en dun, het Wilders Topic (al moeten we Jaap dan ook nog casten), en natuurlijk als hele serieuze noot tussendoor (het is niet alleen maar fun en games) het topic van Robo of Zoyla.

Dan moet er natuurlijk ook nog in verwerkt worden hoe de Trollen worden ontmaskerd, hoe er vooral 'géén groepjes zijn op Viva, en een uitleg van de google functie.

Nou..eh..dus. Nu nog een schrijver zien te vinden die er een mooi geheel van kan maken
Lunax, ik vind dat er ook een kattentopic bij moet zitten. En nog een topic over een tv (kook)programma. Dan zijn we wel goed bedeeld.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Kan er vast nog tussen Mylene! Staat genoteerd voor de schrijver
Poez heel veel sterkte en gecodoleerd. Ondanks dat ze al een behoorlijke leeftijd had is en blijft het toch een groot gemis als iemand wegvalt. : hug:
quote:korenwolf schreef op 21 augustus 2009 @ 17:34:

[...]

Eigenlijk wil ik het liefst gespeeld worden door Johnny Depp. Maar die is zeker te duur? Ja, die is te duur. We hebben Johnny de Mol geboekt om jou te spelen.
Hahaha MaraMijn
quote:korenwolf schreef op 21 augustus 2009 @ 17:34:

[...]

Eigenlijk wil ik het liefst gespeeld worden door Johnny Depp. Maar die is zeker te duur?Mag wel, maar dan wil ik als personal assistent worden ingezet voor 24 uur p/d begeleiding. Zo'n dure moet je goed ondersteunen natuurlijk. Dat laat je niet zomaar aan iemand over.
quote:Dushi74 schreef op 21 augustus 2009 @ 19:07:

Poez heel veel sterkte en gecodoleerd. Ondanks dat ze al een behoorlijke leeftijd had is en blijft het toch een groot gemis als iemand wegvalt. : hug:Dank je wel lieverd. Iedereen trouwens, voor het medeleven. Doet me goed!
quote:MissMara schreef op 21 augustus 2009 @ 20:02:

[...]

Ja, die is te duur. We hebben Johnny de Mol geboekt om jou te spelen. [afbeelding]*thee tegen beeldscherm*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven