Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Beterschap voor Jim, Luni! Nog leuke plannen voor het weekend? Heb je nog iets van je moeder gehoord of het met het bed is gelukt?

Gelukkig wel bijna weekend, helaas slaap ik dan net zo slecht.
quote:Juultje schreef op 24 juli 2009 @ 09:11:

[fgcolor=#F53F0C]Beterschap voor Jim, Luni! Bedankt,het is blaasgruis dus hij moet op dieet en we hebben medicijnen voor nu

Nog leuke plannen voor het weekend? Alleen een oud klasgenote die zaterdag komt

Heb je nog iets van je moeder gehoord of het met het bed is gelukt? Nee,gelukkig niet,ze mailt me wel vaak om niets dus ik ben even blij met deze ' radiostilte'

fgcolor]Balen zeg,van het slechte slapen.Zou je aan een 2e begonnen zijn als je dit van te voren had geweten? Maar in het weekend kan je misschien overdag nog even rusten,als je aan het werk bent gaat dat toch een stuk moeilijker ( heeft beeld van slapende Juul op buro)
Fijn dat je even rust hebt dan, het zal soms best eens gaan benauwen denk ik?

Ja, ik zou toch voor een 2e hebben gekozen, ook als ik dit vooraf geweten had. Vannacht kon ik niet slapen, maar zat ukje wel lekker te rommelen in mijn buik. Ik kan er echt een beetje mee 'spelen', als hij wakker is en ik leg mijn handen op mijn buik, dan reageert hij daarop en geeft een flinke trap of nestelt zich tegen mijn handen aan. Dan weet ik weer dat het wel de moeite waard is Al zou ik nooit meer voor een derde gaan!

Als ik het echt niet meer volhou, kan ik me ziekmelden, er is hier daarvoor wel begrip gelukkig. En anders is een paar weken halve dagen werken misschien ook nog een optie. Er ligt weinig werk op mijn bureau, zeker nu ik mijlenver bij mijn huidige afdelingen vandaag zit. Afgelopen woensdagmiddag ben ik al ziek naar huis gegaan om bij te slapen. Helaas werkt dat dus maar een dag...

Oke, klaar met klagen nu hoor!
Je kan het toch altijd hier kwijt!

En het is voor mij een extra bevestiging dat ik de juiste keus heb gemaakt, waarmee ik alleen maar meer respect heb voor jou!

het geeft zeker rust,voor even,want als ik minder van mezelf laat horen gaat zij meer ' aandacht' trekken. In het verleden ging ik er dan toch, met tegenzin, weer heen. Nu doe ik het even anders..heb mn buik er vol van.

Zo zie je maar,we hebben allemaal ons buik er vol van De een van kind,de ander van moeder
Dank je Luni. Ik heb me net voor 50% ziek gemeld en ga vanaf nu de ochtenden werken (3 per week dus). Dat is toch wel het handige van bij een groot bedrijf werken, daar is vaak meer begrip voor dit soort dingen.

Haha, ja ik heb er letterlijk mijn buik van vol, jij figuurlijk! (gelukkig maar, een kind past een stuk beter dan een moeder :lol: )

Ik ga zo lekker naar huis!
Lekker zeg!
Ik ben echt blij dat ik dit nu besloten heb. JM ook trouwens, die zag ook wel dat ik het steeds minder trok, hij heeft er wel eens iets van gezegd, maar de beslissing bij mij gelaten.
Morgen,

Haha, je buik ervan vol hebben! Leuk gevonden.

Juultje, lekker voor je. Kun je weer wat bijtanken. Althans, ik neem aan dat JD gewoon naar de opvang gaat? Haal of breng jij haar dan wel?

Rottig van het slapen he. Het put je zo uit.

Luni, hoe wist je dat van de blaasgruis? Het is dus een avonturiertje geworden! Weet je nog hoe een stresskip ik was? Dat is trouwens helemaal goedgekomen, al had ik me dat niet kunnen indenken. Meneer hier is hele nachten op stap.

Deze week verzorg ik de katten van 2 buren, best een taak. Ik was al bang dat een vriendin me ook zou vragen en studeerde al op ' nee'. Maar het was niet nodig.

Mokkie, wat leuk! Geen spijt dus van Schier, mooi zo! Geniet lekker en bij slecht weer duik je vast de speelotheek in?

Cha komt dit weekend weer thuis toch?
Oja, wij gaan een dagje weg. CG gaat naar oma.
Veel plezier vandaag, Compu! Wat gaan jullie doen?

Ik heb vannacht zowaar de hele nacht geslapen, heerlijk JD gaat inderdaad gewoon naar het kdv, die haal ik dan eind van de middag weer op. Het is hier vlakbij, dus dat kan lopend.
Morgen!! En wat een stralende ochtend

J is gaan motorrijden,donderdag weer terug... Ze zijn om 7 uur vertrokken,om half 7 zaten we gevieren aan de koffie.Daarna nog lekker een paar uur geslapen

Lekker dat jullie een dagje erop uit gaan Compu,ik zag een leuke foto op H trouwens,heb er wat bij gezet.

Lief madammetje zag ik ook,groot alweer!

Wat een zaligheid Juultje,daar was je wel aan toe

Ik ben weg,mn bezoek komt tussen elf en twaalf en ik zit nog in piaam.Latersssssss
Niemand hier?

Ik had een hele leuke dag met oud klasgenote,we hebben heel veel bijgepraat,een lekkere wandeling gemaakt,heerlijk in de tuin gezeten(wat een weertje!)

Eef van harte met EM vandaag

Compu,we wisten niet van de gruis,maar het was duidelijk dat ie blaasontsteking had. Hij is weleens eerder voor blaasgruis behandeld maar wij (en zij ook niet denk ik..) wisten niet dat het terug kan komen als er weer'gewoon'voedsel wordt gegeven.Ook stom niet bij nagedacht. Gelukkig naar de da gegaanWe hadden m eerst wakker gebeld 's nachts omdat er bloed bij de urine zat.Achteraf bedenk ik me dat ik dat zelf ook weleens heb bij b-o en dat ik dan ook niet gelijk naar de ha ren...Maar goed,de da vertelde J de volgende dag dat we niet de enige ongeruste dierenliefhebbers waren die nacht.Het was "zo'n nacht"

Evenzogoed stáát de beste man er wel weer om 8 uur 's morgens!

Jim is weer buiten,die heeft een goeie dag,heeft de hele dag in en uit kunnen lopen. Snorharen naar voren dus dan is het goed

Ik ben ook minder ongerust nu.Weet nog wel van jou,compu,dat CK uit wandelen ging. Doodeng,die eerste keren...
Leuk dat je het gezellig had met haar!

Aha, je zag er bloed bij, vandaar dat je naar de d.a. ging. Nu medicijnen?

Juultje, fijn dat je goed uitgerust bent. Wat een zegen is dat dan he.

Wij waren naar DH. We wilden fietskarren kijken, maar dat lukte niet. Toen zijn we naar een restaurant gegaan waar CV het interieur heeft verfraaid. Heerlijk gegeten.

Even mijn verhaal op H. gedaan.
Ja klopt,we zagen bloed(op mijn witte broek die klaar voor de was lag ) en nu medicijnen. Hij vindt de medicijnen niet lekker maar neemt ze wel(oraal) Dus geen opengekrabte armen en gordijnen aan slierten Het is een allerbraafste kat hoor

Wat heb je gegeten? Ik ga op H kijken!!
Oeiiiiii,das een taaie! Maar zo te lezen komt het in orde?
Goeiemorgen

Heerlijk weer weer Ik heb alles lekker open en Jim is buiten spelen. Gaat echt erg goed! J smsde net dat het daar (Zwitserland) erg mooi is en dat ze gaan genieten van het uitzicht (lees> ze gaan niets doen vandaag)

Misschien rij ik zo even naar mn vader...hoewel het daar binnen zitten is.Heb wel zin in zn gezelschap even!
4 op een rij

Ik was vanmorgen vroeg al ijverig in mn huis en wilde daarna gaan sporten.De temperatuur en het zonnetje deed me echter besluiten om naar het strand te gaan,alwaar ik precies een half uurtje in de zon heb kunnen liggen tot alles dichttrok. Toen de eerste spetters naar beneden kwamen zat ik al in de auto. Maar toch was het wel erg lekker hoor,geen spijt van!
Jammer wel he als het niet superzonnig is. Welk strand ga jij naar toe? Wij hebben een strandje ontdekt in de duinen (aangelegd),waar we helemaal blij mee zijn. Morgen gaan we er weer heen en hopen dat er zon is.

Fijn dat J het leuk heeft. Waar zit hij precies?

In DH waren we naar V.I.P. (zie de site niet) en daar hebben we pizza en ciabatta-tje gegeten. Ik reed nog langs de Kager plassen, is dat waar jij wel eens vaart?
En goedemorgen!
Goeiemorgen

Kager Plassen.. nooit van gehoord zelfs

Wij gaan naar de Reeuwijkse maar dat ligt niet in de buurt van DH

Gisteren was ik naar Katwijk, daar is het meestal niet zo druk en redelijk te doen met parkeren.

J heeft het leuk( hij zit in Lax,Zwitserland) maar ik begin m nu wel te missen,nog 2 dagen te gaan...
Hoi hoi ik meld me weer even. Niet bijgelezen helaas. Ben net terug van vakantie en we hadden het heerlijk.

Twee weken lang zon zee strand eten en natuurlijk drinken en vaak tot diep in de nacht.

Vooral de eerste week toen CD en vriendje er nog waren.

Erg gezellig was dat (en soms te haha) Nu al plannen om het volgend jaar weer te doen, samen, voor een deel dan.

We zaten in een appartement met alle luxe en dit keer dus vliegen ipv 24 uur in de auto. Was allemaal schitterend maar toch miste ik de campingsfeer.

Nu moest je echt elke avond eruit om het gezellig te maken. Bij het appartement was niet veel te doen 's avonds, vandaar, en op het balkon zitten is ook maar saai. En dat is op campings anders vind ik. Gewoon af en toe lekker bij de tent blijven hangen, mensen kijken, bbq aan enz.

Dus overwegen we volgend jaar weer een camping. Met auto en tent hhaa.

We zijn kennelijk toch meer het primitieve soort mensen .

Alles goed met jullie?

Comp ik las je verhaal op H. Heftig joh en heel goed hoe je het hebt opgelost .

Tot zover, ben nog superdruk ..... (we zijn weer thuis, zucht).

Cha
Hey Chadi,Klinkt super joh!!

Komen er nog foto's op je H??

Ik heb misschien eerder verteld van mn stap-kennis die zo ziek is van K.. Ze is nu naar een hospice,voor de laatste tijd.

Ik denk dagelijks aan haar

Sorry voor de tegenstrijdigheid in dit bericht!
Goh Luni heel veel sterkte gewenst. Bah, ik heb in de vakantie dat boek gelezen Komt een vrouw bij de dokter. Onderwerp is vooral vreemdgaan maar het verhaal dat mij het meest raakte was het verhaal van Carmen. Zij heeft ook K en ik heb gewoon het hele boek met haar en haar proces meegeleefd, heftig.

Er staat inmiddels een hele kleine selectie foto's op mn H. Ik had er totaal 175 op mn camera en nog tig op mn telefoon. Dochter heeft er nog 200 en man zelfs 900.

Verder nog een film van 2 uur en wat filmpjes van onze telefoons ....

Hahha was even uitzoeken. Moet wel leuk blijven voor de kijker die niet mee was .

Cha
Goeiemorgen

Ja,ik heb dat ook gelezen,tranen op het laatst!!

Ben benieuwd,ga zo even kijken
Goeiemorgen heerlijk weer lekkerrrrrr

Cha alweer terug, gaat snel he. Je had echt Chaweer he

Em was super verrast, hij heeft tot het laatste moment geen idee gehad dat we zijn feest aan t voorbereiden waren. Andrea Hazes en de Anita's mochten niet ontbreken.

We hebben nog vakantie, ondanks dat ik nog in de ziektewet zit ;-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven