Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Compu, Luni zou gisteren met Poesie gaan wandelen, vast trainen voor de Vierdaagse van 2012. Maar ze was ziek, dus Poesie afgezegd.

Geen idee, ik kan me niet herinneren ooit een Rebbel te hebben gezien. Kun je bij haar post bij de januarimoeders niet op het loepje klikken? Dan zie je alle topics waar ze ooit gereageerd heeft.

Sterkte met je moeder, hopelijk valt het mee.

JZ wil niet slapen, ga zo maar even kijken...
Hoi,ik ben aan het werk,tegen beter weten in ws maar goed,ik zie wel hoe het gaat. Nu oke in elk geval!

Sterkte met je moeder Compu.

Ja even op het loepje klikken
Loepje doet het dus niet als plaatje
Heb je een goeie voorraad paracetamol mee, Luni?

Ben druk aan het bedenken wat ik vergeten ben in te pakken (we gaan tot vrijdag weg, had ik dat al gezegd), maar kan niks bedenken. Alleen babyfoon enzo, maar die is nog in gebruik.

Sterkte vandaag, Luni!
Loepje, wat een uitvinding! Nooit geweten..

Bedankt.

Aha, Luni en Poesie sportief! Goedzo meiden!

Oja Luni, ik heb idd een wandelclubje van een paar dames. Helaas houden ze niet van in het donker lopen 's avonds, dus nu doen we andere dingen.

Juultje, waar ga je henen? Sorry, niet onthouden!

Ik heb een lijst met dingen die ik mee wil op vakantie. Je kunt ze ook googlen. Kun je het checken. En ik schrijf altijd op wat ik vergeten ben of miste. B.v. regenlaarzen vorig jaar naar de Wadden.
Ook niet als je met een paar loopt? Ik loop heel soms 's avonds met J een rondje meer,ook in het donker maar de paden zijn wel verlicht,scheelt best

Wat doen jullie nu??

Het gaat wel,heb alleen een halve pijnstiller voor mn arm genomen maar verder niet,we hebben hier wel liggen hoor,mocht het nodig zijn.Ik denk dat het ergste gisteren was

Van de arm-pijnstillers neem ik nu een halve dosis,word er erg afwezig,suffig van dus even anders doseren ;-}]

Laat je weten hoe het daarwas Juultje,ik wil er ook nog wel eens heen,afgaande puur op de reclame,maar vind het erg duur.Maar als het het waard is....
Nee, dat willen ze niet.

We doen nu proeflesjes hier en daar. Chi Kung staat nu op het program. Ik ga voor het eerst weer meedoen, heb zin om lekker weg te gaan en aan mijn figuur te werken.

Is het al beter met je spier van gisteren/zaterdag?

Nelson zit hier ook, ga daar eens passen als ik geld heb. De verhuizing, verbouwing heeft er zo in gehakt.

Oh, ik zou nog op je H. berichtje reageren, sorry! Agenda ligt beneden. Je leest me nog hoor!
Lijkt mij juist leuk, heerlijk naar binnen gluren!!
Passen kost niets he

De rugpijn is of over of verdoofd :]

Bij het meer zijn weinig huizen helaas ...dus niets te gluren

Bij jou wel? Chi Kung,moet ik even op googelen.

Ik doe op zaterdag een combi,Tai Chi,Pilates en Yoga,vind het een heerlijke les.
Hof van Saksen zijn we heen onderweg. Schijnt idd wel prijzig te zijn, gelukkig betalen mijn ouders :-)
Idd passen kan altijd.

Gluren kan als je gaat lopen op de goeie plek.

Hof van Saksen, leuk!! Mooie huizen zijn dat. Hoop dat het droog is voor jullie (zoveel mogelijk dan).

Have fun!

Moeder heeft dok gezien, niks alarmerends. Zullen wel spanningen zijn, o.a. mantelzorg. Ze heeft haar activiteiten afgezegd.
Gelukkig maar Compu!

Ik had laatst iets raars,er stond een taxibusje verderop met een draaiende motor,toen ik het licht in de keuken aan deed reed het weg

Was mn moeder
Echt? In een taxibusje? Bijzonder zeg.

Feit is dat geen contact haar dus niet lekker zit. Toch?

Heb ik hier al over mijn Actifry verteld? Hij is werkelijk super.

Gebruik hem vnl. voor aardappelpartjes en warme appel en banaan. Heerlijk!
Ja,je vertelde er wel over...Is het een soort slowcooker oid?

Ze rijdt weer taxi blijkbaar..wist ik ook tot een paar weken geleden niet.
Ehm...slowcooker? Weet niet precies die werking. Je kunt het meer omschrijven als een heel verantwoorde frituurpan. Ben nu ook lid van de Tefal Club haha.

Oh, ze rijdt zelf dus..

Doet het je wat dat zij benieuwd naar je is of niet?

Datum is goed hoor!! Zit wel even met de tijd. Wanneer had je in gedachten?

Ik ga een badje maken. Even wat ontspanning zoeken.
Was het een lekker bad,heerlijk zeg...dat mis ik soms wel

Ik lag al om half negen gisteren,ben er goed van opgeknapt moet ik zeggen.Poesie en ik hebben nu voor a.s. zaterdag afgesproken,mits het niet heel erg hard regent(zijn wel de voorspellingen) Het kan natuurlijk ook erg hard regenen als we de 4daagse lopen maar ik ga het nu niet opzoeken...bovendien is het dan Juli en een stuk warmer

Nee,het doet me weinig eigenlijk van mn moeder,vind het meer raar hoe ze doet.

Ze kan niet communiceren,maar ze moet nu maar eens begrijpen dat niet iedereen maar begrip kan opbrengen...als je naar de bakker gaat en een pond gehakt bestelt krijg je dat toch ook niet meer...tegen mij moet ze ook maar de juiste woorden vinden en niet alles omdraaien in haar voordeel.*zucht* adem in,adem uit en laat los

Ik kan rond elf uur in de ochtend of later in de middag!
Hoi,

Dat lijkt me niet alleen een gebrek in de communicatie, Luni. Maar meer iemand die vanuit zichzelf redeneert of evt. slachtofferrol? Zo van wat ik nu van haar heb begrepen?

Kan zijn dat ik ernaast zit hoor.

Heeft het een oorzaak denk je? Waardoor ze zo is?
Ja slachtofferrol! Heel erg herkenbaar..

Het speelt in die familie(wat helaas ook de mijne is) al jaren,haar moeder was zo tegen haar,haar oma zo tegen haar moeder etc.

Bij mij stopt het,ten eerste omdat ik er niet meer aan mee doe,ten tweede omdat ik geen kinderen heb
Goed dat je het een halt hebt toegeroepen! Alle lof voor jou, Luni. Het lijkt me niet makkelijk. Gelukkig heb je een lieve vader.

Ik heb heel veel aan/met mijn moeder, maar geen vader. Net andersom eigenlijk.

CB heeft vandaag zijn eerste prikken gehad en was wat onrustig. CG was moe, evenals CV. Dus herrie in de tent. Die twee zijn zo aan elkaar gewaagd..

De sorry's zijn over en weer uitgesproken.
Dank je Compu,ik doe gewoon wat het beste voelt,nu is de druk weg.

Jij hebt dus af en toe 3 kinderen..ook chapeau hoor!
Ja, zo lijkt het wel soms, 3 kinderen.

Het buro heeft me ook erop attent gemaakt dat ik erg veel doe (mijn wallen hingen zeker op mijn schoenen haha). Ik wil mijn huishouden op orde hebben, met iedereen contact, nog eens een zolderopruiming, vrienden te logeren, een keer of 7 borstvoeding per dag, CG veel aandacht geven etc etc...

Dat gaat niet he!

Heb het dus ook aangekaart met CV, waarop hij goed reageerde gelukkig.

Dan moet je ergens wat laten varen..

Hoop niet dat Juultje hetzelfde weer heeft als hier; hagel!!
Ja,ik ben het met het buro eens,je moet ook aan jezelf denken en niet altijd wegcijferen,ook al ben je moeder

Hier hagelde het ook,bah!
*ehum*
Kriebel in de keel Luni? f het topic hoog houden

Compu, belangrijk om voor jezelf te zorgen. Gelukkig dat CV positief reageert als je het aangeeft. Maar doet hij er ook wat mee?

Luni, je moeder is wel een ingewikkeld persoon he? Heel goed van je, dat je er niet in meegaat.

Wij zijn gisteren naar de Efteling geweest en we hadden echt heel veel geluk. Blijkbaar hadden heel veel mensen hun tripje afgeblazen vanwege het weer, want het was echt rustig voor een vakantiedag. Het was wel koud, maar de regen viel (op een paar buien na) mee. En er waren bijna geen rijen voor de attracties. MB heeft behoorlijk wat grensen verlegd. Hij is in alle achtbanen geweest, vooral met zijn nichtje. Ik heb er 1 gedaan. Mijn favorieten waren de droomvlucht en fata morgana.

Bij mijn moeder is de zorg nu goed op gang gekomen. Ze komen elke morgen haar medicijnen geven en douchen. En ze gaat nu 2 keer per week naar de dagbehandeling. Wel een lastige fase. Ze is zich er soms heel erg van bewust dat het niet goed gaat en daar heeft ze het moeilijk mee.
Ik had gereageerd op Luni, maar bericht is niet verschenen.

Ik ahum nog even terug..;-)

Mokkie, hij doet er wat mee als ik erom vraag. CV doet weinig uit zichzelf. Gisteren had hij een 'eter' meegenomen. Ik had al gegeten, kon mooi even naar koopavond. Toen ik thuiskwam, vertrokken zij naar de voetbal. Met alles achterlatend (keuken, tafel etc.)..

Zouden jullie dat ook irritant vinden? Ik maakte er met de gast bij maar een grapje over.

MB in de achtbaan??? Zo, die durft. Fijn, zo'n dagje!

Wel duur he. Of had je brood mee enzo?

Moeilijk hoor, van je moeder. Nu met name voor haar, later voor jullie..

Zag laatst weer een boek van iemand die zelf dementeert en dit proces bijhield. En had Adelheid Rosen ook niet een boek geschreven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven