Kletsgroepje LIIII
vrijdag 28 augustus 2009 om 21:09
Jim is niet bang voor het onweer; hij is een heel stoere kat.Het gaat flink tekeer.
Volgens mij is J een beetje bang maar hij geeft het niet toe.
Zit je al in evacuatiestand Compu? Je mag best wat eerder komen hoor
Op H wat DK foto's maar J heeft ze in grote stand erop gezet dus het uploaden duurt lang
Het filmpje wat J maakte met opstijgen is nu bezig ,brrr,ik krijg kriebels als ik kijk,bah!
Volgens mij is J een beetje bang maar hij geeft het niet toe.
Zit je al in evacuatiestand Compu? Je mag best wat eerder komen hoor
Op H wat DK foto's maar J heeft ze in grote stand erop gezet dus het uploaden duurt lang
Het filmpje wat J maakte met opstijgen is nu bezig ,brrr,ik krijg kriebels als ik kijk,bah!
vrijdag 28 augustus 2009 om 22:16
zaterdag 29 augustus 2009 om 08:49
Goeiemorgen,
Misschien ligt ze nog in het ziekenhuis en heeft ze haar mobiel uit Chadi?
Ik weet het niet maar volgens mij heb ik een weeralarm gemist,het is hier werkelijk noodweer geweest.Knmi durft zeker niet meer
De lantaarns waren uit buiten en het zag er spookachtig(maar wel wel gaaf!!) uit. We zijn op zolder gaan kijken
Misschien ligt ze nog in het ziekenhuis en heeft ze haar mobiel uit Chadi?
Ik weet het niet maar volgens mij heb ik een weeralarm gemist,het is hier werkelijk noodweer geweest.Knmi durft zeker niet meer
De lantaarns waren uit buiten en het zag er spookachtig(maar wel wel gaaf!!) uit. We zijn op zolder gaan kijken
zaterdag 29 augustus 2009 om 19:24
zaterdag 29 augustus 2009 om 19:36
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:14
Eh, neehoor Cha, geen spel. Wij vertrokken na jou!
Kwam J. thuis toen alles aan kant was, Luni? Of belandde hij midden in de 'troep'?
Ik vond trouwens dat meer echt geweldig!! Kan ik het nog ergens bekijken?
Mag dat wandelingetje voortaan bij de meeting? Krijg je een leuk beeld van de omgeving! Ik zal het wel op H. aanvragen.
Kwam J. thuis toen alles aan kant was, Luni? Of belandde hij midden in de 'troep'?
Ik vond trouwens dat meer echt geweldig!! Kan ik het nog ergens bekijken?
Mag dat wandelingetje voortaan bij de meeting? Krijg je een leuk beeld van de omgeving! Ik zal het wel op H. aanvragen.
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:15
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:17
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:34
Het is zeker een prachtgebied,zéker voor randstedelijke begrippen.
Compu,mocht je hier nogeens komen,wandelschoenen aan ; dan laat ik je alles zien..
Gaan jullie niet meer weg Cha???
Er zaten 2 monstertjes parfum bij de bon,allebei helemaal mijn smaak dus ik ga er zeker een van kopen,mét korting
De zwarte poes van de buren heeft net een uur lang op de bbq liggen slapen en nu kon ie naar binnen,eindelijk dan.
Ik vind het sneu voor die beestjes,ze zitten hele nachten noodgedwongen buiten
Jim slaapt,hij droomt vast over vrouwen,vrouwen en vrouwen
J kwam thuis toen Poesie,Arabella en Nikitah hier nog waren. Vonden ze leuk
Compu,mocht je hier nogeens komen,wandelschoenen aan ; dan laat ik je alles zien..
Gaan jullie niet meer weg Cha???
Er zaten 2 monstertjes parfum bij de bon,allebei helemaal mijn smaak dus ik ga er zeker een van kopen,mét korting
De zwarte poes van de buren heeft net een uur lang op de bbq liggen slapen en nu kon ie naar binnen,eindelijk dan.
Ik vind het sneu voor die beestjes,ze zitten hele nachten noodgedwongen buiten
Jim slaapt,hij droomt vast over vrouwen,vrouwen en vrouwen
J kwam thuis toen Poesie,Arabella en Nikitah hier nog waren. Vonden ze leuk
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:41
Hoe lang rees je, Cha? Wat doe je dan zoal?
De smilies doen het niet..
Hoe heet het gebied ook alweer, Luni?
En waar zijn de buren dan, gewoon thuis? Ik heb CK tegenwoordig ook buiten in de nacht. Dat wil ie zelf..
Die J., die droomt ook over vrouwen, etc. hihi.
Ik ga deze week naar Terschelling met CG, mijn moeder zit daar in een huisje.
De smilies doen het niet..
Hoe heet het gebied ook alweer, Luni?
En waar zijn de buren dan, gewoon thuis? Ik heb CK tegenwoordig ook buiten in de nacht. Dat wil ie zelf..
Die J., die droomt ook over vrouwen, etc. hihi.
Ik ga deze week naar Terschelling met CG, mijn moeder zit daar in een huisje.
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:43
Hoi Juultje! JD blij je weer te zien? Trein en patatjes leuk?
Wat denk je, CV met dezelfde initialen, met dochter met dezelfde initialen, was ook naar zijn zus!! Jee, die namen lijken toch wel heel erg op elkaar, vind je niet!
A la Nikitah en Arabella.
Cha, kijk even op H. voor de nieuw afgesproken data. Of moest Eef nou kijken? Weet het niet meer..
Wat denk je, CV met dezelfde initialen, met dochter met dezelfde initialen, was ook naar zijn zus!! Jee, die namen lijken toch wel heel erg op elkaar, vind je niet!
A la Nikitah en Arabella.
Cha, kijk even op H. voor de nieuw afgesproken data. Of moest Eef nou kijken? Weet het niet meer..
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:54
zaterdag 29 augustus 2009 om 20:56
zaterdag 29 augustus 2009 om 21:01
Ik ken de smileys zo goed als uit mn hoofd,erg
Leuk vooruitzicht Compu,veel plezier gewenst daar!
Mokkie,wat laat zeg,ook een behoorlijke reis.
Het gebied heet Zegersloot en het meer heet Zegerplas,een andere forumster schreeef ooit dit:
"Vandaag 2 keer rond het meer in mijn stadje gelopen. 'Het meer' is onderdeel van neen behoorlijk groot recreatiegebied. Sportpark, strandjes, dagcamping, kinderboerderij, kinderspeelpaleis en veel fietsers en joggers."
Ik wist direct dat ze hier ook moest wonen
Leuk vooruitzicht Compu,veel plezier gewenst daar!
Mokkie,wat laat zeg,ook een behoorlijke reis.
Het gebied heet Zegersloot en het meer heet Zegerplas,een andere forumster schreeef ooit dit:
"Vandaag 2 keer rond het meer in mijn stadje gelopen. 'Het meer' is onderdeel van neen behoorlijk groot recreatiegebied. Sportpark, strandjes, dagcamping, kinderboerderij, kinderspeelpaleis en veel fietsers en joggers."
Ik wist direct dat ze hier ook moest wonen
zaterdag 29 augustus 2009 om 21:38