Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
? :( ;( : (
Die andere is mislukt Mokkie

Bedoel je de 'plaats een reactie'-knop of de 'verstuur bericht'-knop? Een knop met 'reageer' heb ik niet, nooit gehad ook.
Je moet dit haakje hebben denk ik [
Die je gebruikt voor je het bericht typt en waarin je extra mogelijkheden (zoals de smileys) hebt.

Even proberen weer :[
Slaap lekker!

Speciaal voor Juultje.
Goodmeurning

Heerlijke ochtend is het,lekker fris!

Ik hou van dit seizoen ook,nazomer. Morgen ga ik zeker naar het strand en dinsdag misschien ook,na de begrafenis...of niet..

Ik heb nogal de neiging om thuis te blijven als J hier is(moet pas om 1 uur weg) en dan ga ik daarna ook niet meer weg.J heeft me 'verboden' rekening met hem te houden

We sliepen al rond half elf,alweer te laat voor J want hij heeft vroege dienst ( mokkie> : - ( zonder spaties)

Jim is buiten,helemaal blij weer. Het is echt een hele lieve kat,zal zeker niet blazen of uithalen,zal eerder onder het bed gaan zitten als ie het niet vertrouwt. Alleen met spelen wil ie weleens fanatiek zijn

Chadi,die Lambrusco is heerlijk,lekker fris en niet te zwaar

Vanavond drink ik de rest op,zat zo vol gisteren!!
Lekker he die lambrusco. Heerlijk old-school en idd niet te zwaar. CD en ik hebben er gisterenavond ook nog een paar genomen.

Hee maar ik hou wel niet van katten maar vond Jim wel een hele lieverd, een beetje een verlegen kat haha.

Ik ga zo eens aan het sporten.

Fijne dag!
Wat een raar weer he,ik zat vanmorgen buiten met een stapel nog te lezen kranten en tijdschriften,moest echt rennen naar binnen vanwege een plots opkomende bui

Nu is het weer lekker!

Ben je nog gegaan,running Cha?

Ik doe lekker niets vandaag haha
Jazeker ben ik gaan trainen. Als ik iets afspreek dan doe ik het ook (meestal dan he). Heerlijk energie opgedaan maar nu ik weer lig te bankhangen cq computeren merk ik dat ik weer weer loom wordt.
Goed van je!!

Ik ben ook loom,heb nog best veel buiten gezeten maar nu wordt het te fris.
Wat een lieve profielfoto heb je Luni.
Ha,bedankt,ik heb m al een tijdje maar valt misschien nu pas op omdat je de kat in eigen persoon hebt mogen ontmoeten

Wat je zei dat ie verlegen is..ja,een beetje wel maar vooral een bescheiden kat,vindt alles best en is met alles blij.

We hebben net gegeten,duitse biefstuk met aardappels en rode kool met cranberries(van Hak,erg lekker!! met een vleugje kaneel). Een beetje winterkost alweer,ik krijg gewoon zin om stoofpot te gaan maken

Morgen schijnt het toch echt mooi weer te worden, J proeste het net uit toen ik zei dat ik naar het strand ga.

Iedereen weer werken morgen? Behalve Juultje dan...
Vond het heel leuk om em te ontmoeten ja. Ik vond em echt een beetje verlegen haha. En J ook hahaha die durfde echt pas laat weer thuis te komen.

Klinkt goed, je maaltijd. Wij aten vis, ook lekker.

Nee morgen geen strand voor mij maar werken (met de tuindeuren open, dat weer wel ..)

Nu So You Think You Can Dance, dat vind ik echt helemaal geweldig en daarna een hele gave dansfilm.

Voor één keertje wat later naar bed dan maar.
Als ik het weer hier zo eens bekijk; ook geen strand voor Luni niet

Hoe is het bij jullie? Ik zit hier zelfs een beetje te rillen nog.
Hi lady's, het was weer super gesellie geweest zaterdag, heb er iig echt van genoten en veel gelachen.

Het feestje bij mijn nichtje was ook heel gezellig, alle familie weer bij elkaar is altijd leuk. Maar ik was wel blij dat we richting huis gingen hoor :-)) het was best een lange dag.

Ben trouwens in alle staten vanwege mijn zoon, grrrrrrrr. Hij kon vannacht niet slapen, dus hij heeft koppijn, daarom wilde hij niet naar school. Ik zal jullie de details maar besparen wat hij allemaal voor woorden gebruikte(zucht).

De school belde en ik heb gewoon de waarheid gezegd, hij zal zich morgen moeten melden bij de decaan. Wordt vervolgd.

O ja misschien wel leuk er staan foto's op H. met mijn nichtjes, en ja die blonde is mijn bloedeigen nicht. :-))
Oeps Eef. Tja hadden we het al over .... puberjongens, soms wat lastig .

Sterkte.
'middag!

Het weer is behoorlijk omgeslagen,nu zeggen ze weer dat het woensdag zonnig en warm wordt(net op het nieuws)

We zijn wezen sporten en ik heb vanavond vergadering dus ik blijf maar hier hangen,in de tuin is het ook lekker.

J heeft het vannacht ook koud gehad,maar geen dekbed pakken he,mannen!!! Waarschijnlijk hoopt ie dat ik vandaag een licht dekbed bij zal liggen maar ik heb het niet koud.

Zo maar even wat boodschapjes aanhalen.

Ja hoorrrrrrrrrr,nu komt de zon door he
Het is hier al de hele dag mooi weer

Vanmorgen ben ik naar de gynaecoloog geweest, kindje ligt goed op groei. Over 3 weken moet ik terug om opnieuw te meten en dan wordt er gekeken of ik eerder wordt ingeleid. We hebben nog even bevestigd gekregen dat we inderdaad een zoon krijgen, konden we niet omheen
Dus toch wel een zoon :-))) was dus heeeeel duidelijk te zien? Ben benieuwd of JM eruit komt wat namen betreft :-)) Vast wel he.

Hier schijnt nu de zon, pas vanaf 4 uur begon het hier ......

Compu ik heb de mistery popstar gehoord, neeeeeeee ik kan haar niet thuisbrengen, wie denk jij ??????
Het was echt heel duidelijk, we zagen het zelfs allebei meteen, terwijl we van de rest niet zo veel konden maken. We komen er vast wel uit met de naam, anders gaat ie zelf maar wat bedenken hoor. Lekker makkelijk om alles wat ik bedenk te torpederen

Kamer is behangen, is erg leuk geworden!

Eef, hij is dus niet naar school gegaan? Waarom kon hij niet slapen, heeft hij dat wel vaker?
'Avond!

Ik heb toch nog lekker een paar uur aan het strand kunnenn doorbrengen,het was heerlijk Nog even gezwommen ook,was ook te doen.

Leuk dat het nu zeker is Juultje,nu nog een naam idd

Eef,.lastig hoor maar goed dat je het niet voor hem opneemt,eigen verantwoording etc.
Mogge!
Mogge!

Ik ben al lang wakker,gisteren vergaderd en best een vol hoofd en vanmiddag de begrafenis/crematie.

J vond dat ik maar ergens anders wakker moest gaan zijn ipv in de slaapkamer dus ik ben verbannen
Niemand hier geweest?

T was goed druk op de begrafenis,ook de balkons waren vol.Het ging precies naar haar regie en was erg speciaal om erbij te zijn. Er waren veel bekenden dus nog gezellig na afloop.

En iedereen in het paars Dat wilde ze zo.

Net ruim 2 uur liggen slapen,ik was er echt een beetje stuk van.
Luni

Mooi dat je ook je kleur in het paars hebt aangepast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven