Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik geef je ook gelijk, Luni

Lekker gesport?

Oeh leuk, Alice in Wonderland, die wil ik ook zien!

Eef, fijn dat EZ het naar zijn zin heeft en al gesmst heeft. Ging het sporten goed? Hoe gaat het met je hand?

Ik ben ook niet zo heel goed te zien, Compu, rechts zie je een donkere schaduw, dat ben ik. Eef, iedereen kan streetview zien, erg leuk!

Vandaag met JZ bij de manueel therapeut geweest en de fysio is thuis geweest. Hoofd gaat vooruit, het wordt al wat minder scheef en hij kan nu goed alle kanten op draaien.

Compu, ik heb net wat nieuwe foto's en filmpjes op onze site gezet. Vooral het laatste filmpje is erg leuk, daarin rolt hij om. Ik heb ook nog een filmpje waarin JD hem een handje 'helpt', maar die vond ik niet geschikt voor publicatie Die zal ik haar later nog wel eens laten zien... ze geeft 'm een behoorlijk zet.
O ja, heb nog wat op h gepost.
Hahaha Je had gisteren idd wel heeeeeel vaaaaak gelijk luni.

Yes ik heb ons huis op streetview gezien wat leuk en wat zag de tuin er gelukkig goed uit, ik zou me anders schamen hahahaha.

Gelukkig dat het goed gaat met de fysio aanslaat Juultje..

Mijn hand moet nog 5 weken rust hebben en dan maar zien wat ik wel en niet mag doen.

Vandaag komt mijn oppaskindje (zoon van Mirre) en wel een halve dag, hij is vanmiddag vrij. Nou dat wordt een inspannende dag hahahaha.

EM heeft een nieuwe hobby nl. de nieuwste films downloaden, en jaaaa binnen kort ook Alice. Maar ik moet toegevend dat af en toe een bioscoopje ook leuk is en sommige films moet je zelfs in de bioscoop zien.

Helaas Luni ik rook nog, welliswaar niet veel, maar de stress neemt de overhand. Ik zit soms op 1 en met mindere dagen op 5 per dag. Weet t stress een stomme smoes....

nu naar de sportschool :-)))) ook goed voor de stress hahahaha
Goeiemorgen!

Ik ben niet meer gaan sporten Juultje,het regende behoorlijk en ik had weinig zin om 2x een nat(tig) pak te halen

Huis<Bushalte>Sportschool

De sporttas is vandaag weer mee,vind ie leuk

Jammer van het roken Eef, ik heb een andere visie op stress en daardoor roken..haha,ik ga je er niet meer vervelen! Je rookt al heel weinig,dat is al knap genoeg.

Even op hyves kijken!
Wat een verschrikkelijk nieuws over Milly, ik had ergens toch verwacht dat ze levend gevonden zou worden. Wat bezielt zo iemand??
Mn nekharen gingen er recht van overeind staan...waarom idd..brrr
ED2 en ik hebben t vanmorgen gehoord/gezien op het nieuws.

Mama zegt ze "het kan mij ook overkomen, als ik alleen thuis ben doe ik geen deur meer open!" ED2 rilde ervan...
Het enge is ook dat het geen vreemde was. Ze kende hem (neem ik aan) van gezicht en stel dat hij in uniform was, dan vertrouw je het helemaal natuurlijk.

Wat een heerlijk weer is het he? Wij zijn wat eerder gestopt vandaag, kinderen vroeg opgehaald, deur open, lekker hoor.
Heerlijk Juultje!

Ik heb boodschappen gehaald na mn werk,t was echt lekker op de fiets,de lucht voelt gewoon niet meer koud aan.

Het reizen met ov bevalt me eigenlijk nog steeds,ik denk er toch wel aan om de auto voorlopig alleen voor prive te gaan gebruiken en woon-werkverkeer met de bus(sen) te gaan.In elk geval voor de zomerse dagen die er hopelijk weer aankomen
Wat een lekkere dag vandaag. Ik heb lekker een wandeling gemaakt tussen de middag, het centrum is net te lopen vanaf ons kantoor, ben 3 kwartier onderweg geweest heen en terug. Muziekje erbij op mp3-speler, heerlijk.
Wat zijn we toch hippe mensen met onze mp3 en -4 spelers

Ik heb ook standaard mn I-pod mee.

Het was idd heerlijk vandaag,niet zonnig,wel warm-achtig.
Haha, ik heb een heel simpel mp3-spelertje, maar wel lekker klein. Ik wil verderop in het jaar een iphone, kan ik daar lekker m'n muziek op luisteren.

Hier was het wel lekker zonnig!
Ik zat natuurlijk onder de rook van schiphol,je merkt echt dat er smog hangt hoor...

Simpel of niet,als ie het maar doet! Als ik de i-pod niet had gehad had ik er wel eentje gekocht,t was dat mn collega hoorde dat ik er eentje wilde kopen voor st-klaas,toen heeft ze het gezegd.

Ik ben het zat,ga lekker uitgebreid douchen en nog wat lezen in bed.Heb bericht gehad van de rechtsbijstand(Das) dat ik het hele verhaal nog een keer op papier moet zetten.De andere partij is aansprakelijk gesteld en die vrouw heeft me al 3x gebeld vandaag(niet dat ik opneem) Nu is het zakelijk hoor...Ik heb haar ook niets te melden trouwens...

Truste!
Ja Compu, volgens mij hoorde ik je, waarom kwam ik anders kijken :-)

Ik vind hyves ook leuk, maar soms vraag ik me ook wel eens af waarom we tegenwoordig zoveel contact houden met mensen, die vroeger tot het verleden zouden behoren. En de mensen naar wie ik zelf nieuwsgierig naar ben zijn niet zo actief op hyves.

Twitteren jullie eigenlijk?

@compu ja ik heb een coach en ja ik werk weer sinds mn vakantie. Maar nog maar 4 dagen. Geweldige beslissing. Heb nu dus al weekend. Jeej!

Geeft me zoveel meer rust.
O ja, dat is waar, die heb je van je werk gehad toch? Leuk cadeau hoor!

Nikitah, ik heb wel een twitteraccount, maar die gebruik ik eigenlijk niet. Jij?

Fijn dat je iets meer rust hebt nu, met 4 dagen werken. Misschien is het goed voor om dat te blijven doen?

Ga nog ff wat doen, moet straks naar de dokter.
O ja, Compu, hoe ver ben je nu? Wanneer heb je de 20 weken echo, weet je dat al?
quote:nikitah schreef op 18 maart 2010 @ 23:08:

Ik vind hyves ook leuk, maar soms vraag ik me ook wel eens af waarom we tegenwoordig zoveel contact houden met mensen, die vroeger tot het verleden zouden behoren.

Waarschijnlijk omdat we daar nu de middelen voor hebben Nikitah.

Vroeger fietste ik 5 km naar een vriendin om te zien of ze thuis was(ze hadden een boerenbedrijf en de telefoon werd niet gehoord vaak) tegenwoordig msn en sms ik met haar. Omdat het nu zoveel sneller gaat kun je ook meer contacten onderhouden,of het nou frequent is of niet...

@compu ja ik heb een coach en ja ik werk weer sinds mn vakantie. Maar nog maar 4 dagen. Geweldige beslissing. Heb nu dus al weekend. Jeej!

Geeft me zoveel meer rust.Goed joh,ik weet hoe lekker het is! Ik werk nu 5 dagen en zou zo graag weer teruggaan.Collega smste gisteren als antwoord op een sms van mij,ik denk dat ze pas na mijn vakantie terug is.

Ze maakt zich behoorlijk misbaar,al haar werk verdeeld en voor niemand is het teveel
Meurning!

Wat een prutdag kwa weer he,druil druil
quote:luni schreef op 20 maart 2010 @ 10:46:

Meurning!

Wat een prutdag kwa weer he,druil druil Hier schijnt de zon
Nah!

Ik was net even naar t dorp,heb de bonnen van Douglas ingewisseld(bedankt nog!!!),wat clinique cremes van gekocht,heerlijk!

Verder hebben we hangdag,vanmorgen samen opgeruimd en nu lekker niets
Het werd later wel weer bewolkt hoor, helaas.

Lekker, Luni, geniet ervan!

Ik kan me een klein beetje voorstellen nu hoe erg je geschrokken was van je aanrijding een paar weken geleden. We reden net naar huis vanaf mijn broer en vlak bij ons moet je over een smalle weg (die kennen jullie misschien wel van toen jullie hier zijn geweest). Je kunt daar niet elkaar passeren, zonder allebei een stukje in de berm te gaan. Ik deed dat netjes, maar de tegemoetkomende auto niet. Enorme knal, gelukkig alleen de spiegels die elkaar raakten, onze spiegel klapte naar binnen toe. De ander moet het gehoord hebben, maar hij reed door, de h*fter! JM stapte uit en liep nog zijn kant op, hij remde nog, maar reed toen toch verder. Ik stond helemaal te trillen (ik reed), gelukkig geen schade, we hebben blijkbaar erg stevige spiegels.

Vanmiddag dus bij mijn broer geweest, hij en zijn vrouw vierden hun verjaardag, was erg gezellig!
Ja,dank je...ik had het nodig ook!

Je weet niet wat het is tot je het zelf meemaakt Juultje,dat besefte ik zelf ook hoor.Belachelijk dat zo'n vent doorrijdt he Heb je wel zn nummerplaat kunnen lezen?

Die vrouw waar ik de aanrijding mee had belt me steeds,wordt er een beetje moe van...de laatste keren heb ik niet meer opgenomen.

Ik heb haar aansprakelijk gesteld voor de verzekering en ik denk dat ze daar boos over is.Maar zij roept ook steeds dat ik schuldig ben terwijl ik zeker weet dat ik op de goede weghelft reed :-S

Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet,vanmiddag weer 2x gebeld en ook door een 06nummer dat ik niet ken...krijg het er een beetje van op mn heupen

Het is nu aan de verzekeringen om eruit te komen,ze heeft geen reden om te bellen...
Misschien nog één keer opnemen en zeggen dat het verder aan de verzekering is? Dat er dus geen reden is om jou te bellen.

Nee, geen nummerplaat kunnen lezen, hij reed meteen in hetzelfde tempo door en stopte pas een heel end verderop. Het was al donker.

We hadden het er net over dat we voortaan niet meer over die weg hoefden te rijden, dat we dan van de smalle weg af waren (deze weg gaat morgen dicht, wordt een nieuwe weg naar de A50 aangelegd, die is over 2 maanden klaar), hebben we er alsnog bijna een aanrijding. Ik vond het al een wonder dat we nog nooit iemand geraakt hadden (of de bus, die moet ook over die weg).
Gelukkig is het goed afgelopen dan!

Ja,ik denk dat dat het beste is,anders kom ik niet van haar af denk ik.

Lekker dagje vandaag,we gaan vanmiddag even een flinke wandeling maken
Vanmiddag wordt het best lekker weer geloof ik. Wij gaan dan ook nog even naar buiten, ik denk een cache zoeken, dat is erg lang geleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven