Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Het is heerlijk!!
Heerlijk een cache gezocht vanmiddag. We waren niet de enigen, we kwamen onderweg een ander team tegen en we waren tegelijk bij de cacheplaats. Met een grote groep lopen zoeken en zij vonden 'm uiteindelijk, was ook wel erg lastig verstopt (maar wel leuk). Daarna een pannenkoek gegeten vlakbij.

Jullie nog gewandeld?

Compu, waren jullie nou dit weekend samen weg? Leuk gehad?
Ja,we zijn gegaan hoor,het was hier ook druk met wandelaars!

Toch zonde om binnen te blijven met zo'n heerlijk zonnetje erbij..een heel verschil met gisteren(druil)

Leuk dat jullie weer zijn wezen chachen,leuke hobby vind ik het

Nou Compu,een betere dag had je niet kunnen treffen om door de stad te struinen,lekker zonning!

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een andere sportschool,naar die hier dichtbij heb ik een e-mail gestuurd voor een afspraak ( www.globalfit.nl)

Zij hadden eerst 2 kleinere sportscholen en ik heb daar ook gesport vroeger,tot 8-9 jaar geleden ongeveer.

Als de prijs meevalt ga ik nog een keer per week yoga doen bij een yogaschool hier.
Heb je geen opzegtermijn bij je huidige sportschool, Luni?

We kregen helemaal het zomergevoel vandaag, zo lekker. Volgend weekend zitten we met z'n viertjes in een Landalhuisje. hoop dat het dan ook zo is!
Hallo!

Zo, wij hebben een heerlijk weekendje gehad! Fietsen gehuurd en naar allerlei eettentjes gefietst.

Het hotel was te gek en ik heb nog nooit zo'n fantastisch ontbijt gezien. Met CG was ook alles o.k., erg blij om ons weer te zien.

En nu weer gezond eten, huishouden etc. Ook weer fijn.

Echt een hufter, Juultje!! Schrok JD zich ook een ongeluk?

Donderdag de echo, schiet nu op.

Werkse deze week.
Goeiemorgen

Heerlijk Compu!!! Welk hotel hadden jullie?

Ga je dan helemaal los op het ontbijt?

Juultje, mn abo loopt tot 31 Maart maar als ik de maand April nog moet betalen doe ik dat. Ik vind dat ze mr best tegemoet kunnen komen trouwens!

Vind jij het overdreven dat ik heb opgezegd? Niet dat ik het er uit opmaak hoor,maar kan best....

Lekker vooruitzicht,Landal lijkt me erg leuk idd

Over 2 weken alweer paasweekendmJ is ook vrij en ik heb Goede Vrijdag standaard vrij, kijk nu al uit naar een lang weekend
Wat een dag! Morgen krijgen we weer een groep waar álles voor geregeld moet zijn dus lekker bezig geweest.

Ik ben weer gebeld,eerst 2 gemiste oproepen(ik was elders in het pand) en de 3e keer opgenomen.Ze was idd boos en ik heb gezegd dat ze het door de verzekering moet laten oplossen en niet een persoonlijke kwestie van maken door mij steeds te bellen.

Ze werd nog bozer en hing op nadat ze zei dat ze er zéker wel een persoonlijke kwestie van ging maken.

Zit me toch niet helemaal lekker maar het is daarna stil gebleven.

We zien wel...
Compu, klinkt heerlijk! Welk hotel hadden jullie? Fijn dat het met CG ook goed was gegaan. Succes met de echo donderdag!

JD was niet geschrokken, die sliep, net als JZ. Het viel me mee dat ze er niet wakker van werden.

Nee hoor, Luni, ik vind het niet overdreven dat je hebt opgezegd. Vooral om die vent in de sauna, als je daar niet fatsoenlijk het vervolg op hoort, wordt het toch al minder fijn om daar naar de sauna te gaan.

Wat een raar mens, zoiets is voor de verzekering! Ik zou niet meer opnemen nu, je hebt gezegd dat het voor de verzekering is, en daar zijn die mensen ook voor. Waar betaal je anders al die premie voor?
Doe ik ook niet meer hoor,ik heb ook duidelijk gezegd dat ze niet meer moet bellen..ze is anders,nederlands-marokaans en snapt het geloof ik niet zo,erg schreeuwerig ook

Thanks voor medeleven

Ja Compu,veel succes!

J en ik zijn een nieuw dieet begonnen( no nonsense-om de 2 uur iets eten) maar het ging niet heel goed vandaag,ik heb maar net 500 kcal op.Evenzogoed geen trek gehad!

Morgen maar opnieuw proberen
500 kcal is wel heel weinig! Dat je het daar op volhoudt een hele dag.

JD gaat morgen weer naar school om te wennen, ze vindt het geweldig. Ze eet ook haar boterham daar en dan haal ik haar om half 1 weer op. Heb ik lekker even een ochtend met JZ alleen, ook wel fijn.
Jazeker,lekker aantuttelen Fijn hoor,dat ze het leuk heeft op school.

Ondanks dat ze soms best erg dwars kan zijn vind ik het een schatje,met 'r roze spullen

Ik voel me eigenlijk prima maar schrok wel een beetje,ik heb de calorieteller erbij gepakt om het uit te rekenen

Morgenavond is er een soort open huis hier tegenover in het activiteitencentrum vanwege de week vd psychiatrie,mn vader gaat mee en hij komt ook eten

Vandaag is hij de hele dag in het ziekenhuis geweest,de huisarts dacht dat hij een tia had gehad,hij werd duizelig tijdens biljarten.

Maar er is niets mis met hem wat dat betreft,ws iets met zn gehoor(en dus evenwichtsorgaan).Gelukkig maar!
Is ze ook, Luni, al kan ik haar soms wel achter het behang plakken... vandaag was de laatste keer voor haar op het consultatiebureau, daar kwamen ook nog even kort haar driftbuien ter sprake, de arts kon het zich niet voorstellen. Vanavond zal ze na het eten tegen JM aan op de bank en dan is het ook nog zo'n klein meisje en een heerlijk kind.

Ik vul sinds gisteren wat ik eet in op http://eetmeter.voedingscentrum.nl/, dan kun je goed zien of je genoeg van alles binnenkrijgt.

Dat is schrikken van je vader! Gelukkig is alles goed.
He,wat stom,ik weet zeker dat ik hier gepost heb vanmorgen!!

Ik had toevallig al een reminder neergekrabbeld dat ik dat moest gaan doen idd

Heb het net ingevuld,van vanmorgen hoor,die van gisteren laten we maar even zitten
Ik probeer het ook bij te houden, maar kwam vandaag ook niet ver (1200 kcal), ik heb toch niet het idee dat ik zo weinig gegeten heb.

Lekker weertje weer vandaag, vanmorgen met JZ de stad in geweest, daarna JD opgehaald en 's middags een beetje gerommeld. Twee buurmeisjes hebben hier gespeeld, maar daar moeten we eens even wat regels voor gaan afspreken, ik was niet blij met de ravage die we net boven aantroffen.
Even wat kindergezwijmek:

Vanavond wilde JZ niet direct slapen, dus toen JM JD voorlas, zat ik met JZ in zijn kamer in mijn armen. Een minuut of 5 zo gezeten en de hele tijd lag hij te giechelen, zijn hele lijfje schudde ervan en hij keek me aan met van die schattige pretoogjes Uiteindelijk had hij nog honger en JM heeft 'm beneden een fles gegeven, Toen hij 'm naar bed bracht lag hij hem ook weer stralend aan te kijken. We hoeven soms maar naar 'm te kijken om de slappe lach te krijgen

Vanmiddag had ik een aanvaring met JD, toen dat opgelost en ze haar appel op had (daar ging het om) kwam ze naar me toe en zei: mama, ik vind jou zo lief!

Hebben even een dikke knuffel gedaan samen, heerlijk!
Hallo!

We zaten in het Renaissance hotel. Super plek. En met de fiets alles prima dichtbij.

Goed te lezen, Juultje!! Dat je die momenten hebt. Wat worden de dames nu groot he, echte kleuters!

Fijn dat het weer buitenspeelweer is!!!

Mokkie, hoe gaat het bij jou? Zie je het weer wat zitten? Hoop van wel.

Luni, begrijp ik het goed dat je hebt opgezegd bij O.? Zoja, mis je het dan niet enorm?? Het was zo'n 'deel van je leven'.

Heb je een alternatief?
Daar zijn wij vorig jaar ook geweest, inderdaad een prima hotel! Ontbijt weet ik niet goed meer, alleen dat ik het in mijn eentje heb gegeten, JM lag toen ziek op bed.

Speelt CG ook buiten met buurkindjes? Of gaat dat bij jullie niet zo goed? Al nieuws over de sleutel?

Ja, ze worden echt groot nu, echt van die kleutermaniertjes ook, leuk om te zien.

Spannend morgen? Of heb je er vooral zin in?
Oh wat erg dat hij ziek was!! Het was zo super he!!

CG speelde gisteren buiten met een kindje van 3. Ze hadden steeds ruzie omdat het kindje met haar speelgoed speelde. Dat kan ze niet goed hebben. Of ze is erg verlegen, of dit gedrag. Misschien verandert het deze zomer (leren delen)?

Geen nieuws over het huis helaas.. Nu eerst morgen maar. Heel spannend, zou alles erop en eraan zitten? En oja, het geslacht?
Leren delen is ook lastig, misschien voor CG nog extra? Hoe gaat het nu op school? Spelen er ook wel eens kindjes bij jullie thuis en hoe ga jij daar mee om?

Heb je een voorgevoel van het geslacht? Ik gok op een jongen

Het was gisteren een aardige ravage in JD's kamer, beker water omgevallen en niet aan mij gemeld, al het speelgoed overhoop gehaald, nestje met stenen kippetjes mee naar boven genomen (had JD van oma gehad) en een kip kapot gevallen, stiekem de chocoladeeitjes die daarbij zaten opgegeten en de snippers verstopt, natte prop wc-papier in bad gegooid. JD vindt een beetje te veel goed als het om een bepaald buurmeisje gaat, die is nogal bazig (en ouder), ik ga dus maar even wat regels instellen. Maandag had ik met haar al opgeruimd in de woonkamer en daar kwam een boek tevoorschijn dat ze kwijt was en bleken van 2 spellen de dozen kapot te zijn. Daar word ik dus niet zo blij van.
School gaat nog klote. Ik ga haar zo weer halen, vanmorgen weer drama. Maar we houden de moed erin.

Dat delen leren is echt wat van de leeftijd denk ik. Ze is een jaar jonger in ontwikkeling. Dus dat moet eens overgaan.

Er komen vaak vriendinnen met kids. Ik moet dat altijd begeleiden. Heb daar wel soms de balen van hoor.

Als ik niks doe, zit ze de hele tijd op schoot en dat vind ik ook niet prettig.

Ik gok op een meisje!

Als het een jongen wordt, kan ik jouw kleding mooi gebruiken, als het een meisje wordt, de kleding hierboven.

Waarom hou ik me daar toch mee bezig haha?

Was ze met dat meisje dat ze die ravage heeft veroorzaakt? Oeh, stout! Laten beinvloeden dus, is ze ook ouder soms?
Compu,ik vind het zeker heel jammer,het was voor mij een goede uitlaad(t?)klep en heb me altijd goed gevoeld daar. Maar nu dus niet meer! Ik mis het zeker,het is toch ingesleten om steeds heen te gaan

Ik heb trouwens geen enkele reactie gehad op mn opzegging,beetje slap vind ik het..

Ik ga bij een andere sportschool,ik heb gemaild om een afspraak maar ik mag langskomen als het me uitkomt,ik ga denk ik vrijdagavond of morgen..

Ik ga even googelen op het hotel,leuk!
Wat naar zeg voor CG dat school nog zo slecht gaat. Aan een oplossing wordt gewerkt toch?

Leren delen moet wel groeien inderdaad. Weet ze al dat ze een broertje of zusje krijgt? JD is nog wel eens jaloers, vanavond nog. Zij moest haar pyjama aan doen en tanden poetsen, ondertussen zat JM met JZ een boekje te kijken. Dat kon ze niet hebben, loopt op hen af en pakt het boekje af. En dan weigeren terug te geven, want zij wilde dat boekje hebben. Boekje was met plaatjes en per pagina 1 woord wat er op het plaatje stond, ze had er al minstens een jaar niet naar omgekeken...

JD was met 2 buurmeisjes boven, maar eentje is meestal wel het 'brein' achter zulk soort acties. Ze is ook iets ouder (5).

Wij hadden vorig jaar wel een minpuntje aan het hotel: ondanks een niet-storenbordje aan de deur werd er 's ochtends aangeklopt, om de minibar te checken. Ze kwam zelfs binnen de donkere kamer (JM lag dus ziek op bed), vond ik niet zo netjes. Helemaal niet omdat we de kamer incl minibar hadden.

Luni, heb je een goed gevoel bij deze sportschool? Is die net zo uitgebreid als die waar je zat? Misschien eens informeren hoe zij omgaan met ongewenste gasten in de sauna?
Ik weet dat je er altijd een supergoed gevoel bij had. En het was zo mooi daar.. Extra jammer dat het dan zo loopt zeg. Je had toch weleens een gesprekje met de eigenaar of hotemetoot? Zou je het niet fijn vinden om nog eens een keer met hem te praten over het gebeurde?

Dat is zeker niet netjes, Juultje! Daar kan je best over klagen hoor, dat hoort zeker niet. De kamers zijn tot 12 uur yours!

Ik had de minibar vol staan met ons eigen eten en drinken haha.

CG weet het hoor! Praat tegen of aait vaak over mijn buik.

Vandaag was ik nerveus denk ik en kortaf. Ik zei sorry en legde uit van morgen (foto-buik-dokter-mama nerveus) en toen gaf ze mijn buik een duw. Dus het begint nu al haha!!

Bij JD gaat het dus duidelijk niet om dat boekje!

Best moeilijk lijkt me om je aandacht te verdelen.
We hadden vandaag een doorbraak op school, het ging best goed!
Goed zeg, dat het beter ging op school! Hopelijk is het echt een doorbraak en gaat het morgen ook weer goed. Gaat ze elke dag?

Nu al jaloers, dat zit er al vroeg in, de baby is er nog niet eens!

Bij JD ging het heel duidelijk niet om dat boekje. Ze heeft het daarna wel gelezen met papa trouwens, daar kon ze natuurlijk geen nee meer tegen zeggen

Hoe laat heb je morgen de echo?

Wij hebben vorige week via een site een offerte voor een dakraam op zolder aangevraagd, die aanvraag zou dan naar 6 verschillende bedrijven worden gestuurd. We hebben maar van 1 bedrijf reactie, dat is toch raar? Ik dacht dat het zo slecht ging in de bouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven