Kletsgroepje LIIII
vrijdag 3 juli 2009 om 23:00
Eef en Luni, fijne dagen.
Juultje, fijn dat het lekker was op Vlieland.
Bij ons hebben de hagelstenen vanmiddag wel 20 grote gaten in de golplaten van de veranda geboord. Zo lek als een mandje dus
Gisteravond en vanavond 2 keer diplomauitreiking gehad. Het blijft toch byzonder hoor al die leerlingen uitzwaaien. Er zaten er dit jaar veel bij waar ik ook echt een goeie band mee had. Vanavond hielden leerlingen ook zelf nog een praatje en 2 collega's en ik kregen kregen een heel mooi compliment
Komend weekend is er straattheaterfestival in de stad, als het weer het toestaat wil ik heel veel gaan zien.
Juultje, fijn dat het lekker was op Vlieland.
Bij ons hebben de hagelstenen vanmiddag wel 20 grote gaten in de golplaten van de veranda geboord. Zo lek als een mandje dus
Gisteravond en vanavond 2 keer diplomauitreiking gehad. Het blijft toch byzonder hoor al die leerlingen uitzwaaien. Er zaten er dit jaar veel bij waar ik ook echt een goeie band mee had. Vanavond hielden leerlingen ook zelf nog een praatje en 2 collega's en ik kregen kregen een heel mooi compliment
Komend weekend is er straattheaterfestival in de stad, als het weer het toestaat wil ik heel veel gaan zien.
zondag 5 juli 2009 om 13:07
Hee hoi, wat een hitte he? Heel erg lekker maar afgelopen vrijdag was even helemaal niets. Zo ontzettend benauwd en toen moest ik even op de motor want een nieuwe band moest ingereden worden. Nou echt niet te doen vooral niet bij stilstand.
En donderdagavond waren we bij een concert in Amsterdam. Gezellig, gelijk een winkel/terrasdagje eraan geplakt.
Erg Mokkie, schade door hagel. Zal de verzekering wel vergoeden maar altijd weer een gedoe.
CZ heeft nu zn officiële overgangsrapport. De stress begint langzaam af te nemen. Dit wil ik echt niet meer meemaken.
Luni, Eef, jullie hebben er fantastisch weer bij. Genieten.
En Juul dus ook weer vakantie achter de rug. Hahah is bij jou niet meer bij te houden. Maar je gaat nog goed, met je buikje in de hitte?
Wij gaan zondag weg en ik heb er vreselijk veel zin in. CD gaat van dinsdag op woensdagnacht al en wij zien haar daar dus.
Gezellig wel.
Cha
En donderdagavond waren we bij een concert in Amsterdam. Gezellig, gelijk een winkel/terrasdagje eraan geplakt.
Erg Mokkie, schade door hagel. Zal de verzekering wel vergoeden maar altijd weer een gedoe.
CZ heeft nu zn officiële overgangsrapport. De stress begint langzaam af te nemen. Dit wil ik echt niet meer meemaken.
Luni, Eef, jullie hebben er fantastisch weer bij. Genieten.
En Juul dus ook weer vakantie achter de rug. Hahah is bij jou niet meer bij te houden. Maar je gaat nog goed, met je buikje in de hitte?
Wij gaan zondag weg en ik heb er vreselijk veel zin in. CD gaat van dinsdag op woensdagnacht al en wij zien haar daar dus.
Gezellig wel.
Cha
zondag 5 juli 2009 om 20:29
Hoi,ik ben er weer! T was echt erg lekker,gisteren de hele middag aan het strand geweest en vandaag 2 uurtjes,ook nog gefietst met mn nichtje( zij was te paard ) Mn oom en tante hebben alleen een sparta met dus we hebben eerst daarop geraced naar de stal en verder heb ik de motor afgehad.Wel lachen hoor zo'n ding
maandag 6 juli 2009 om 09:09
Goeiemorgen
Ja,t was ook echt lekker,vooral als er dan zo'n eilandbries langskomt Het was daar ook echt heet hoor,ik had alleen op de heenweg mn jack eventjes aan op de boot maar terug gewoon in bikini,topje erover en een grote pareo omgeslagen. Mn auto kon niet meer op het parkeerterrein want vol(was ook echt druk op de boot!) dus ik had m verderop aan de haven gezet,schuin naar boven achteruit ingeparkeerd en in zn 1 gezet maar toch ben je bang dat er wat mee gebeurt he Alles was goed gelukkig toen ik terugkwam!
Cha,het was ook echt geen weer om te rijden he! J was zaterdag even weg maar ook veel te warm.
Ik ben nog door Compu stad gereden en even bij colleeg aangeweest op de terugweg...als je toch in de buurt bent ..was leuk!
Compu,hoe hadden jullie het??
Ja,t was ook echt lekker,vooral als er dan zo'n eilandbries langskomt Het was daar ook echt heet hoor,ik had alleen op de heenweg mn jack eventjes aan op de boot maar terug gewoon in bikini,topje erover en een grote pareo omgeslagen. Mn auto kon niet meer op het parkeerterrein want vol(was ook echt druk op de boot!) dus ik had m verderop aan de haven gezet,schuin naar boven achteruit ingeparkeerd en in zn 1 gezet maar toch ben je bang dat er wat mee gebeurt he Alles was goed gelukkig toen ik terugkwam!
Cha,het was ook echt geen weer om te rijden he! J was zaterdag even weg maar ook veel te warm.
Ik ben nog door Compu stad gereden en even bij colleeg aangeweest op de terugweg...als je toch in de buurt bent ..was leuk!
Compu,hoe hadden jullie het??
dinsdag 7 juli 2009 om 21:50
Gezellig Juultje, dat Compu bij jullie was.
Luni, klinkt als een lekker weekend
Chadi, ik denk niet dat we wat van de verzekering krijgen. Die glfplaten waren al erg oud en dan worden ze ook kwetsbaar. Na de vaakntie kijken we wel wat we ermee doen, het schuurtje is ook lek dus we gaan er maar eens een keer iemand naar laten kijken.
Nog 3 dagen en dan........ VAKANTIE. Morgenavond ook nog klassenavond. Ik had dit jaar echt een superleuke mentorklas. Ik ga ze nog missen. Ik geef ze dan nog wel les, maar ben geen mentor meer. Da's toch anders.
Ik zit ondertussen met een half oog naar de herdenkingsdienst van Michael Jackson te kijken. Best heftig toch wel...
Luni, klinkt als een lekker weekend
Chadi, ik denk niet dat we wat van de verzekering krijgen. Die glfplaten waren al erg oud en dan worden ze ook kwetsbaar. Na de vaakntie kijken we wel wat we ermee doen, het schuurtje is ook lek dus we gaan er maar eens een keer iemand naar laten kijken.
Nog 3 dagen en dan........ VAKANTIE. Morgenavond ook nog klassenavond. Ik had dit jaar echt een superleuke mentorklas. Ik ga ze nog missen. Ik geef ze dan nog wel les, maar ben geen mentor meer. Da's toch anders.
Ik zit ondertussen met een half oog naar de herdenkingsdienst van Michael Jackson te kijken. Best heftig toch wel...
woensdag 8 juli 2009 om 09:51
Goeiemorgen!
Oooh,ik dacht dat Compu al terug was (gespot op H )
Gezellig hoor,zo'n mini-meeting Hebben de kindjes samen gespeeld?
Hier ook de herdenkingsdienst gekeken,helemaal breeduit voor gaan liggen( op bed) met Jimmie aan mn zijde.
Het gaat heel goed met hem,we gaan af en toe samen naar buiten en op 1 ontsnappingsactie na blijft ie in de buurt.
Het weekend was zeker te weten heerlijk en ik heb ook wel een beetje de P in dat het nu regent.Zaterdag Dancevalley dus van mij mag het opklaren
Ziet het forum er bj jullie ook raar uit?
Oooh,ik dacht dat Compu al terug was (gespot op H )
Gezellig hoor,zo'n mini-meeting Hebben de kindjes samen gespeeld?
Hier ook de herdenkingsdienst gekeken,helemaal breeduit voor gaan liggen( op bed) met Jimmie aan mn zijde.
Het gaat heel goed met hem,we gaan af en toe samen naar buiten en op 1 ontsnappingsactie na blijft ie in de buurt.
Het weekend was zeker te weten heerlijk en ik heb ook wel een beetje de P in dat het nu regent.Zaterdag Dancevalley dus van mij mag het opklaren
Ziet het forum er bj jullie ook raar uit?
woensdag 8 juli 2009 om 20:24
CG was een beetje verlegen, pas aan het einde gingen ze samen spelen.
Fijn dat het zo goed gaat met Jimmie, Luni. Zaterdag schijnt het beter weer te worden, hoop het wel, want we hebben een bbq bij ons thuis.
Balen van de schade, Mokkie.
Gaan jullie nog weg in de vakantie?
Fijn dat het zo goed gaat met Jimmie, Luni. Zaterdag schijnt het beter weer te worden, hoop het wel, want we hebben een bbq bij ons thuis.
Balen van de schade, Mokkie.
Gaan jullie nog weg in de vakantie?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
woensdag 8 juli 2009 om 20:54
Hee wat gezellig dat Compu bij jullie was Juultje.
Mokkie balen dan dat je er niet voor verzekerd bent. En bijna vakantie nu ook. Volgens mij ben jij een hele goede mentor, zoals je over je klas praat ..... Weet je al welke klas je volgend jaar krijgt dan?
CZ zit dus in de tweede fase straks. Zal moeilijk worden, herinner ik me nog van CD. Nog veel meer zelfstandig werken.
Vond de herdenking gisterenavond indrukwekkend. Sommige stukken dan. Die kinderen, hartverscheurend toch?
Bijna vakantie, vandaag laatste werkdag en nog heel druk met alles overdragen. Maar nu, vakantie dus, zucht.
Lekker thuis aanklooien en voorbereidingen treffen en dan heerlijk weg.
Eef, hoe ging het gesprek van EM. Best wel een tijdje dat hij nu thuis is he?
Chadi
Mokkie balen dan dat je er niet voor verzekerd bent. En bijna vakantie nu ook. Volgens mij ben jij een hele goede mentor, zoals je over je klas praat ..... Weet je al welke klas je volgend jaar krijgt dan?
CZ zit dus in de tweede fase straks. Zal moeilijk worden, herinner ik me nog van CD. Nog veel meer zelfstandig werken.
Vond de herdenking gisterenavond indrukwekkend. Sommige stukken dan. Die kinderen, hartverscheurend toch?
Bijna vakantie, vandaag laatste werkdag en nog heel druk met alles overdragen. Maar nu, vakantie dus, zucht.
Lekker thuis aanklooien en voorbereidingen treffen en dan heerlijk weg.
Eef, hoe ging het gesprek van EM. Best wel een tijdje dat hij nu thuis is he?
Chadi
donderdag 9 juli 2009 om 08:50
Goeiemorgen
Ik heb mezelf een avondje sauna kado gedaan,was alweer even geleden dus extra lekker. Gelijk uit het werk is er ook vaak niemand,heerlijk rustig en prive
Gaan jullie het dak nog maken Mokkie?
Mn oom belde gisteren toen ik net terug kwam, hij heeft een erfelijke oogziekte dus of ik ook onze kant van de fam er van op de hoogte wilde stellen( moeder en zusje) Mn moeder vroeg van welke kant van de fam het afkwam,pfff wat maakt dat nou uit!! Nou kan ik toch niet bijzonder veel van haar hebben momenteel dus ik vind het een beetje dom...
Ik heb mezelf een avondje sauna kado gedaan,was alweer even geleden dus extra lekker. Gelijk uit het werk is er ook vaak niemand,heerlijk rustig en prive
Gaan jullie het dak nog maken Mokkie?
Mn oom belde gisteren toen ik net terug kwam, hij heeft een erfelijke oogziekte dus of ik ook onze kant van de fam er van op de hoogte wilde stellen( moeder en zusje) Mn moeder vroeg van welke kant van de fam het afkwam,pfff wat maakt dat nou uit!! Nou kan ik toch niet bijzonder veel van haar hebben momenteel dus ik vind het een beetje dom...
vrijdag 10 juli 2009 om 08:45
vrijdag 10 juli 2009 om 21:45
VAKANTIE!!! Ik moet nog wel een heleboel schoolspullen uitzoeken en opruimen maar dat doe ik volgende week.
Hopen op mooi weer dus morgen, zowel voor Luni als Juultje; BBQ en DV.
Chadi, ik hoop het dat ik een goeie mentor ben, ik vind het wel erg belangrijk en steek er ook veel tijd in. Maar ik heb niet elk jaar zo'n goeie band met mijn klas hoor, dit jaar had ik echt geluk.
Volgend jaar wordt ik mentor van de nieuwe gymnasium klas, dus dat wordt super spannend. Volgens mij had ik al wel eens verteld dat ik in de ontwikkelgroep van een hele nieuw vorm van gymnasium zit.
Luni, we laten het dak in ieder geval tot na onze vakantie zitten. Maar daarna zal er wel wat mee moeten gebeuren....
Wij gaan volgende week zondag weg. Eerst zaterdag naar verjaardag van mijn moeder (wordt 75) en dan zondag naar Schiermonnikoog.
Chadi, jullie gaan as. zondag weg?
Hopen op mooi weer dus morgen, zowel voor Luni als Juultje; BBQ en DV.
Chadi, ik hoop het dat ik een goeie mentor ben, ik vind het wel erg belangrijk en steek er ook veel tijd in. Maar ik heb niet elk jaar zo'n goeie band met mijn klas hoor, dit jaar had ik echt geluk.
Volgend jaar wordt ik mentor van de nieuwe gymnasium klas, dus dat wordt super spannend. Volgens mij had ik al wel eens verteld dat ik in de ontwikkelgroep van een hele nieuw vorm van gymnasium zit.
Luni, we laten het dak in ieder geval tot na onze vakantie zitten. Maar daarna zal er wel wat mee moeten gebeuren....
Wij gaan volgende week zondag weg. Eerst zaterdag naar verjaardag van mijn moeder (wordt 75) en dan zondag naar Schiermonnikoog.
Chadi, jullie gaan as. zondag weg?
vrijdag 10 juli 2009 om 21:48
vrijdag 10 juli 2009 om 21:53
Is Luni op vakantie?
Ik heb 1 keer in de 2 weken mijn Hyves gecheckt, klopt! Toen heb je me gespot. Met de mobiele telefoon vanaf de heide.
Luni op vakans? En de rest volgt nog?
Mokkie nog druk begrijp ik? Nog even en dan kun jij ook uitblazen. Het viel CV trouwens wel tegen de hele dag met een peuter. Vakantie wordt dan wel een ander iets he..
Juultje, ik vind het zo stoer dat je met je dikke buik zoveel hebt gefietst op Vlieland! En dat gezeul met de tassen en dan JD erbij, sjappo hoor.
En een leuk huis dat Juultje heeft!! Groot en licht (groot raam!). Het viel vreselijk tegen om weer naar dat kille donkere huisje te gaan..
Ik heb 1 keer in de 2 weken mijn Hyves gecheckt, klopt! Toen heb je me gespot. Met de mobiele telefoon vanaf de heide.
Luni op vakans? En de rest volgt nog?
Mokkie nog druk begrijp ik? Nog even en dan kun jij ook uitblazen. Het viel CV trouwens wel tegen de hele dag met een peuter. Vakantie wordt dan wel een ander iets he..
Juultje, ik vind het zo stoer dat je met je dikke buik zoveel hebt gefietst op Vlieland! En dat gezeul met de tassen en dan JD erbij, sjappo hoor.
En een leuk huis dat Juultje heeft!! Groot en licht (groot raam!). Het viel vreselijk tegen om weer naar dat kille donkere huisje te gaan..