Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Het feest is weer begonnen, ze gaat op dit moment volledig door het lint in haar bed...
Het is stil
Lekker Juultje,hoe lang heeft het geduurd?

Ik heb boodschappen gehaald,fijn hoor,met de auto

Ik zag een buurvrouw bij de bushalte zitten met haar boodschappen,die heb ik een lift aangeboden.Erg aardig mens ook!
quote:luni schreef op 14 april 2010 @ 19:42:

Lekker Juultje,hoe lang heeft het geduurd?

Een kleine 20 minuten schat ik
quote:luni schreef op 14 april 2010 @ 20:25:

[...]

Een kleine 20 minuten schat ik

Zoiets ja, valt nog mee

Lief van je om een lift aan te bieden! En zo leer je je buren meteen beter kennen. Had je haar wel eens gesproken?
Nee niet echt gesproken maar wel gezien,goedemorgen groeten op de parkeerplaats enzo.Zij woonden hier al,in het blok hierachter.

Ik ken nog niet zoveel mensen van die kant eigenlijk...
Juultje, je moet eens proberen om vanuit de keuken of gang te vragen op zachte toon of ze wat lekkers wil. Zo kun je het uittesten of ze goed hoort.

Tegen oorpijn helpt ook een hoger kussen (onder matras?) of het bedje hoog zetten, maar dat weet je vast wel.. En een steriel gaasje met paar druppels natuurazijn schijnt ook te helpen.

Voorheen deed ik bij CG moedermelk in haar oor!

Oorpijn en slecht horen is wel een match trouwens. Maar misschien is het veinzen idd..?

Jammer Luni, dat het niet best gaat dan met 'r. Vind jij het ook jammer of zie je haar liever vervangen worden op den duur?

Had het 'forum' bericht ook nog niet gelezen. Dat is toch vervelender dan ik dacht zeg maar.. Zal er nog op reageren.
Even bij de dokter geweest met JD vanmiddag en haar linkeroor is geïrriteerd. Oordruppels meegekregen, hopelijk helpen die snel (kan een paar dagen duren). Verder gewoon paracetamol geven als ze pijn heeft, over een week moet het dan beter gaan.
Oke,gelukkig is het dan toch wel waar wat ze zegt..

Goeie tip Compu haha,leuk is ie

Ik vind dat ze zichzelf niet zo moet laten kennen en zich een schop onder het hol moet verkopen, maar wie ben ik?

Ik heb wel een oplossing maar goed,dat is te ver vooruit denken
Ik had 1 gestrande reiziger vandaag en een goeie ook; hij weet wat ie wil en zal altijd een manier vinden om zijn zin te krijgen

Desondanks is het een erg aardige man,ik mag hem graag

Vandaag zou hij terugvliegen naar Duitsland maar ja,geen vluchten..schiphol zit potdicht.

Ik ben gelijk gaan zoeken naar een hotel maar niets te krijgen he..dus hij kwam naar kantoor en we hebben samen gekeken naar alternatieven.Omdat hij morgenavond op reis(prive) gaat heb ik een treinticket geboekt naar een grote luchthaven in DL met hotel zodat ie onder de pannen is.Toevallig ook de luchthaven waar hij vandaan moest vliegen dus zn vrouw komt daarheen met de koffers...

Hij moest dus weer terug van kantoor naar de luchthaven en besloot met mij mee te reizen..dacht dat ik met de auto was dus hij stond wel een beetje vreemd te kijken dat ik met ov reis tegenwoordig. Ach,dan ging ie maar mee Wij samen met de bus en de grootste lol had ie. We moesten al rennen om m te halen en nog staan ook ( jaja,ook mr hotshot manager) maar t was echt leuk! Leuk staan kletsen en slingeren haha
Niet geveinsd dus, Juultje! Sterkte ermee. Druppels helpen altijd goed.

Luni, was die gestrande reiziger een klant dan? Oftewel; waar vind jij die?

Leuk dat je je hebt vermaakt met hem in elk geval.

Al iets van de aswolk gespot? CV staat bovenop de parkeergarage te fotograferen. Mooi gezicht wel.
Nee,een collega! Een soort boedha-type van een jaar of 60 hoor,dat je je niets in je hoofd haalt

Ik ga zo naar zolder,het schijnt een heel aparte zonsondergang te worden.

Vandaag lekker 2 wasjes buiten kunnen hangen, lekkerrrr fris ruikt het he.

JD toch wel last van haar oortjes, hopelijk is er gauw van af.

Het is wat he met die aswolk, het is nu ook de vraag of de uitwisseling uit Italië morgen nog komen Wij krijgen het meisje waar EZ in het gezin was. Volgens de telegraaf zou vanmiddag alweer wat vliegtuigen vliegen....

En hoe was het uitzicht Luni op zolder???:-))

Compu wat is CG al een grote meid zeg, ik zag je foto op h.

O ja ik ben vandaag ook nog heel sportief geweest, een half uur helling gelopen op 11 % pffffff maar wel lekker 350 calorietjes verbrand hahahaha.

Nu ff koken, alleen voor ons 2-en lux hoor, rode kool met appeltjes en grove saucijsjes (gepaneerd,weet niet of dat lekker is hoor).
Schiphol blijft dicht tot morgen 6 uur hoor,net als veel andere luchthavens.

Ik had zelf geen zakenreizigers onderweg maar wel buitenlandse collega's die niet weg konden en die ik op andere vluchten heb geboekt of in een hotel,die kijken morgen verder.

Op mn werk geeft de viva site een foutmelding,al 2 dagen
Hallo,

Ik kom weer even langs.

Heb het even wat druk gehad.

Wel een erg leuk weeken gehad

We zijn bij kennissen geweest.

Deze week wel wat spanningen enzo gehad.

Mijn vriend is nu wat ziekjes :(

Ik ga dalijk denk ik even wat lezen hier, wat jullie nog allemaal gezegd hebben (meegemaakt hebben).

In iedergeval wens ik iedereen een fijne avond
Goeiemorgen

Wij zijn al wakker Serieus van de 'zenuwen' om het weekendje weg.J loopt ook te drentelen,wasje doen,naar buiten,naar binnen,motorfiets bekijken haha

We gaan dus met de motor want het is goed weer.

Leuk,even eruit CN! Wat heeft je vriend?

Eerst maar even ontbijten zo!
Veel plezier Luni!!

Ik heb buikgriep, hou het hier even bij. Hopen dat de anderen niet volgen.

Heeft CN-vriend dat soms ook?
Beterschap, Compu!

Luni, veel plezier! Lekker hoor, met de motor.

CN, beterschap met je vriend. Nog leuke plannen voor het weekend?

Hier vanmorgen de eerste ronde verjaardagsvisite gehad, het viel mee, want alle kinderen speelden buiten, we hebben geluk met het mooie weer! Straks familie en vrienden met kinderen, gezellig
Tweede ronde is ook net de deur uit. Een stuk drukker, maar het was erg leuk en JD is goed verwend.
Hoi,

Oei buikgriep niet fijn.

Het lijkt er wel een beetje op maar het valt hier gelukkig nog mee. Wel heeft hij last van de maag en darmen.

Ik voelde me opeens ook al niet helemaal honderd procent. Wat koortsig enzo. Hopelijk gaat het mee vallen.

Het weekend houden we redelijk rustig.

Wel druk bezig met opruimen

Nu even lekker relaxen
Het is rustig.
Juultje, is JD alweer jarig geweest? Wat aat dat toch snel. Van harte gefeliciteerd!!!!. En gaat ze nu vanaf maandag echt naar school?

Luni lekker weg? Wat een heerlijk weer hebben ze daarbij.

Compu, naar buikgriep. Hopen dat CV en CG het niet krijgen.

CN, gelikkig dat het bij juliie niet echt doorzet, de griep.

Ik probeer dit weekend nog een beetje rust te pakken voor de drukte losbreekt. Volgend weekend mijn voorstellingen en de week daarna op vrijdag al naar Ghana. Moet eerlijk zeggen dat het niet echt lukt die rust in mijn hoofd te vinden. Wel lekker met MB in de tuin bezig geweest.
Goede middag allemaal.

Nog steeds ziekjes hier. :(
Wat hebben jullie CN?Balen zo met het lekkere weer.

Het was heer-lijk! Inderdaad goed gebrand teruggekomen zie foto's op mijn Hyve

We zijn bij mn oom en tante geweest gisteren en daar tot laat in de tuin blijven hangen,het was erg gezellig

Ik had een restaurant besproken en nog gevraagd of ze meegingen maar nee,daar wilden ze niets van weten,we moesten maar lekker met zn 2.Tijdens het eten nog eea gedronken maar we waren toch op de fiets(gehuurd),we hebben een tukkie gedaan in het hotel en rond half 10 hadden we afgesproken te gaan bowlen met mn nichtje,was ook weer erg gezellig!

Vanmorgen goed ontbeten en met de motor een kleine eilandtour gedaan.Halverwege de middag waren we weer terug hier en ik heb eerst Jim geknuffeld.Die wilde alleen maar naar buiten

Na een warme douche(het was echt koud op de motor!!!!) ontspanden mn heftig protesterende spieren weer een beetje.Het was best leuk zo maar niet mijn ding,ik was kapot!!Zo lang stilzitten

Nu eerst maar even eten maken,lekker
We zijn nog langs Schiphol gereden,was een raar gezicht hoor,al die stilstaande vliegtuigen..net of ze een beetje sip keken

Met van die afhangende vleugeltjes enzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven