Kletsgroepje LIIII
maandag 19 april 2010 om 15:50
Lijkt me ook heel raar. Trouwens toen CV erlangs reed, zag hij er eentje vliegen. Dat was dat testvliegtuig.
Mijn broer zit noodgedwongen hier, kan niet naar huis.
Fijn dat je hebt genoten. En ik kan me voorstellen dat het koud was op de motor! Zal nog even je foto's kijken.
CN, beterschapjes! Ik herstelde na 2 dagen, gelukkig snel.
Voordeel van geen baan hebben is dat je je niet moet ziekmelden. Of moet dat met een uitkering wel?
Eef, wie is uit X Factor gegaan? Heb het niet kunnen zien..
Juultje, is ze verwend? Wat heeft ze gekregen??
Mijn broer zit noodgedwongen hier, kan niet naar huis.
Fijn dat je hebt genoten. En ik kan me voorstellen dat het koud was op de motor! Zal nog even je foto's kijken.
CN, beterschapjes! Ik herstelde na 2 dagen, gelukkig snel.
Voordeel van geen baan hebben is dat je je niet moet ziekmelden. Of moet dat met een uitkering wel?
Eef, wie is uit X Factor gegaan? Heb het niet kunnen zien..
Juultje, is ze verwend? Wat heeft ze gekregen??
maandag 19 april 2010 om 19:47
JD is erg verwend, ze heeft playmobil gehad, een Mega Mindypak, rolschaatsen, kralenrijgkettingen, spelletjes, een skippybal en dan vergeet ik vast nog een hoop. Het was erg druk, maar erg gezellig. Gisteren wilde ze perse haar zijwieltjes eraf, ik dacht dat ze ze er na 5 minuten wel weer op zou willen, maar nee hoor, ze fietst
Lekker voor J, een extra dagje vrij!
Klinkt lekker hoor, je weekendje weg, je had het weer ook mee.
Lekker voor J, een extra dagje vrij!
Klinkt lekker hoor, je weekendje weg, je had het weer ook mee.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
dinsdag 20 april 2010 om 10:17
Goeiemorgen
CN jammer maar het wordt wel verzet lijkt me?
Compu,ik las verhuis-verbouwplannen ipv tips Werd een beetje wit om de neus hahahaha
Ik ben toen heel vroeg begonnen met inpakken,we hebben ook op het laatst met heel weinig toe gekund. Ik had de minste stress dus dat lijkt me een goeie tip
En kijk wat je weg kan doen,3 bakken in de kamer werkt! 1 bak voor wat naar het vuil kan,1 bak voor de kringloop en 1 twijfelbak..ruimt enorm op
Hebben jullie gisteren het Rtl nieuws nog gezien,over de bloemen en transport.VdPut was erop,ik was zelf net te laat maar wel net uitzending gemist gekeken
CN jammer maar het wordt wel verzet lijkt me?
Compu,ik las verhuis-verbouwplannen ipv tips Werd een beetje wit om de neus hahahaha
Ik ben toen heel vroeg begonnen met inpakken,we hebben ook op het laatst met heel weinig toe gekund. Ik had de minste stress dus dat lijkt me een goeie tip
En kijk wat je weg kan doen,3 bakken in de kamer werkt! 1 bak voor wat naar het vuil kan,1 bak voor de kringloop en 1 twijfelbak..ruimt enorm op
Hebben jullie gisteren het Rtl nieuws nog gezien,over de bloemen en transport.VdPut was erop,ik was zelf net te laat maar wel net uitzending gemist gekeken
dinsdag 20 april 2010 om 13:25
Jammer CN, maar er volgt denk ik wel een nieuwe datum?
Inderdaad vroeg beginnen met inpakken en veel, heel veel weggooien! Schrijf op de dozen naar welke kamer het moet. Stop schroeven, boutjes en moeren die bij uit elkaar gehaald meubels horen in een plastic zakje (boterhamzakje) en plak dit aan het bouwpakket waar het bij hoort, dan raak je ze niet kwijt. Hou kofiie, thee, suiker, melk etc uit de dozen, zodat je koffie en thee kunt zetten voor de helpers. Zorg voor broodjes, fris en een lekkere koek.
Ik zal een foto van JD op onze h zetten. Ik heb helaas geen betere dan deze.
Inderdaad vroeg beginnen met inpakken en veel, heel veel weggooien! Schrijf op de dozen naar welke kamer het moet. Stop schroeven, boutjes en moeren die bij uit elkaar gehaald meubels horen in een plastic zakje (boterhamzakje) en plak dit aan het bouwpakket waar het bij hoort, dan raak je ze niet kwijt. Hou kofiie, thee, suiker, melk etc uit de dozen, zodat je koffie en thee kunt zetten voor de helpers. Zorg voor broodjes, fris en een lekkere koek.
Ik zal een foto van JD op onze h zetten. Ik heb helaas geen betere dan deze.
woensdag 21 april 2010 om 08:59
Hier besloot een klein spookje dat 5 uur wel een mooie tijd was om wakker te worden. Om kwart voor 6 uiteindelijk maar de fles gegeven en toen sliep hij weer. Nu is er iemand op zolder bezig om een groot gat in ons dak te zagen (140 x 114 cm), wordt een mooi groot dakraam.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
woensdag 21 april 2010 om 09:32
Och arme,nog erger!
Toen ik wegging thuis waren zowel Poeze J als vriend J in diepe slaap...te erg..ik heb al 4 koffie op maar gaap nog steeds
Mn collega uit Antwerpen komt zo voor wat uitleg over het trainingscoordinatiegebeuren,ik snap werkelijk alleen het noodzakelijke van dat programma maar zij kan ermee lezen en schrijven.We kunnen het ook erg goed vinden dus het is ook een beetje gezelligheid
Toen ik wegging thuis waren zowel Poeze J als vriend J in diepe slaap...te erg..ik heb al 4 koffie op maar gaap nog steeds
Mn collega uit Antwerpen komt zo voor wat uitleg over het trainingscoordinatiegebeuren,ik snap werkelijk alleen het noodzakelijke van dat programma maar zij kan ermee lezen en schrijven.We kunnen het ook erg goed vinden dus het is ook een beetje gezelligheid
woensdag 21 april 2010 om 10:05
Dakraam, super zeg! Wanneer is het af?
Luni, niet gezien op tv.
Wie paste er eigenlijk op poeze J. toen je naar T. was?
CN, geniet maar fijn van je slaapuurtjes! Dat is compleet over als je kids hebt..
Alvast succes met het gesprek! Uren klinken goed. Of vind je het te weinig?
Heb je veel adm. ervaring?
Dank voor de tips! Daar kan ik wel wat mee.
Heb al veel ingepakt. Ik hou er rekening mee dat ik hier straks veel ben met CG. En CV in het nw. huis. Dan kan ik mooi door met inpakken. Volg. week sleutel eindelijk!
Luni, niet gezien op tv.
Wie paste er eigenlijk op poeze J. toen je naar T. was?
CN, geniet maar fijn van je slaapuurtjes! Dat is compleet over als je kids hebt..
Alvast succes met het gesprek! Uren klinken goed. Of vind je het te weinig?
Heb je veel adm. ervaring?
Dank voor de tips! Daar kan ik wel wat mee.
Heb al veel ingepakt. Ik hou er rekening mee dat ik hier straks veel ben met CG. En CV in het nw. huis. Dan kan ik mooi door met inpakken. Volg. week sleutel eindelijk!
woensdag 21 april 2010 om 11:12
Leuk, eindelijk de sleutel! Wanneer willen jullie gaan verhuizen?
JZ slaapt normaal best goed, alleen vanmorgen was het dus wel erg vroeg... Ik denk dat hij het benauwd kreeg, gisteravond heb ik hem een puf gegeven (Ventolin, hij heeft door verkoudheid last van zijn longen) en die was vanmorgen zo'n beetje uitgewerkt en dat hij daarna honger kreeg, omdat hij nou eenmaal wakker was. Vanmorgen JD zonder strijd de deur uit gekregen, wat begint een dag dan anders zeg! Ik ben gistermiddag nogal uit mijn slof geschoten tegen haar, dat maakte nogal indruk geloof ik.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar CN, om je balance board stuk te maken? Je mag er niet op springen he
JZ slaapt normaal best goed, alleen vanmorgen was het dus wel erg vroeg... Ik denk dat hij het benauwd kreeg, gisteravond heb ik hem een puf gegeven (Ventolin, hij heeft door verkoudheid last van zijn longen) en die was vanmorgen zo'n beetje uitgewerkt en dat hij daarna honger kreeg, omdat hij nou eenmaal wakker was. Vanmorgen JD zonder strijd de deur uit gekregen, wat begint een dag dan anders zeg! Ik ben gistermiddag nogal uit mijn slof geschoten tegen haar, dat maakte nogal indruk geloof ik.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar CN, om je balance board stuk te maken? Je mag er niet op springen he
woensdag 21 april 2010 om 11:32
Verbouwen duurt nog wel even hoor. Ik reken zelfs op kraamtijd hier, dan valt het wellicht mee.
Lekker dat JD zo goed ging vanmorgen! Ik maak het mezelf weleens makkelijk hoor in de ochtend. Ze is dan soms zo dwars!!
Gisteren ook zo boos geworden, zat er gewoon bij te janken..
Raam aan kant van kantoor? (directie hihi)
Lekker dat JD zo goed ging vanmorgen! Ik maak het mezelf weleens makkelijk hoor in de ochtend. Ze is dan soms zo dwars!!
Gisteren ook zo boos geworden, zat er gewoon bij te janken..
Raam aan kant van kantoor? (directie hihi)
woensdag 21 april 2010 om 11:37
24 uur vind ik eigenlijk te weinig.
We willen graag zo snel mogelijk een grotere woning, daarvoor gaat het handiger zijn als ons inkomen omhoog zal gaan.
Vriend werk ook partime.
Maar misschien is 24 uur ook wel prima voor het begin.
Ik zit nu namelijk al weer een hele tijd thuis. Dus rustig beginnen weer is misschien zo gek nog niet.
Haha, ja met kinderen kan het uitslapen lastig worden.
Wij zijn niet van plan aan kinderen te beginnen dus (vriend heeft een beetje een hekel aan kinderen en is er zelf soms gewoon nog een), daar zal ik geen problemen mee krijgen.
Al hebben de konijnen soms ook zin om 's ochtends erg vroeg lawaai te gaan maken.
Tja, hoe dat balance board kapot is gegaan. Waarschijnlijk door het opruimen/verhuizen hier. Heb hem al een hele lange tijd niet meer gebruikt. Maar hij gaat gewoon niet meer aan. (Ja, ik heb er nieuwe batarijen in gedaan, haha)
Fijn dat het dakraam moor wordt Juultje
We willen graag zo snel mogelijk een grotere woning, daarvoor gaat het handiger zijn als ons inkomen omhoog zal gaan.
Vriend werk ook partime.
Maar misschien is 24 uur ook wel prima voor het begin.
Ik zit nu namelijk al weer een hele tijd thuis. Dus rustig beginnen weer is misschien zo gek nog niet.
Haha, ja met kinderen kan het uitslapen lastig worden.
Wij zijn niet van plan aan kinderen te beginnen dus (vriend heeft een beetje een hekel aan kinderen en is er zelf soms gewoon nog een), daar zal ik geen problemen mee krijgen.
Al hebben de konijnen soms ook zin om 's ochtends erg vroeg lawaai te gaan maken.
Tja, hoe dat balance board kapot is gegaan. Waarschijnlijk door het opruimen/verhuizen hier. Heb hem al een hele lange tijd niet meer gebruikt. Maar hij gaat gewoon niet meer aan. (Ja, ik heb er nieuwe batarijen in gedaan, haha)
Fijn dat het dakraam moor wordt Juultje