Kleuren voor Volwassenen - Deel 2

21-04-2017 18:45 806 berichten
Dames, we kleuren lekker verder!



Wie wil, sluit aan, voeg bij! Of je nu een korte kleurvraag hebt of zelf ook een kleurder bent, wij staan open voor iedereen. Hier kletsen we over kleuren, kleurboeken, kleurpotloden, stiften, puntenslijpers, etuis en meer van dat soort dingen.



Deel 1 vind je hier: Kleuren voor volwassenen



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het kleuren sinds vorige week weer opgepakt, daarvoor een paar maanden niet gedaan.
Ben nu bezig in dit boek
Afbeelding
Ben nu bezig met een libelle in het boek.
Alle reacties Link kopieren Quote
dubbel (again)
anoniem_364245 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 10:08
95.96% gewijzigd
Jeetjemina schreef:
24-07-2018 08:48
Ik heb het kleuren sinds vorige week weer opgepakt, daarvoor een paar maanden niet gedaan.
Ben nu bezig in dit boek
Afbeelding
Ben nu bezig met een libelle in het boek.
Die heb ik ook gedaan :) Heb het boek inmiddels uit.
Ik ga morgen het andere boek kopen.
Jeetjemina schreef:
24-07-2018 08:48
Ik heb het kleuren sinds vorige week weer opgepakt, daarvoor een paar maanden niet gedaan.
Ben nu bezig in dit boek
Afbeelding
Ben nu bezig met een libelle in het boek.
dubbel
anoniem_63988565891a9 wijzigde dit bericht op 24-07-2018 10:05
11.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
IBIopviva schreef:
23-07-2018 10:56
ooooh dit zijn echt mijn lievelingsboeken heb ze alle drie.

Ik kleur alleen nu veel minder ben druk met andere dingen maar verwacht het in de herfst/winter wel weer op te pakken.
Ben zeer benieuwd hoe jij ze hebt ingekleurd. Ik kijk wel op pinterest om inspiratie op te doen, vindt het lastig om kleurcombinaties te bedenken haha.
Ik kleur met pastel, met stift wordt het lelijk, grote stukken, wel jammer want ik vind het wel lekker kleuren met stiften. Heb stabilo 68 stiften (zo'n rol ) zijn ook maar weinig kleurschakeringen helaas.
Alle reacties Link kopieren Quote
@jeetjemina

quoten lukt niet ofzo
Maar wauw wat gaaf ! Waar kleur jij mee ? Grappig resultaat zo die blokjes
Ik kleur trouwens met de stiften van Stabilo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die heb ik ook gedaan! Ik ben inmiddels aan deel 2 bezig :)
Ik kleur ze met stiften (stabilo aangevuld met varia van de kinderen).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
@Kwebbeltje: Het tweede boek heb ik al een half jaar, en deel 1 pas sinds vorige week. Beetje de verkeerde "volgorde", maar ach ;-). Knap dat je deel 1 al helemaal uit hebt. Daar moeten heel wat uren/dagen/weken tijd in zitten!

@Anna_C: Wow ook deel 1 al uit!

@Franje: In het boek staan ook kleurplaten met alleen maar vijfhoekjes/rondjes/driehoekjes etc. Heel gaaf inderdaad! Ik kleur met stiften, van Bruynzeel en Bic.
Jeetjemina schreef:
24-07-2018 11:58
@Kwebbeltje: Het tweede boek heb ik al een half jaar, en deel 1 pas sinds vorige week. Beetje de verkeerde "volgorde", maar ach ;-). Knap dat je deel 1 al helemaal uit hebt. Daar moeten heel wat uren/dagen/weken tijd in zitten!

@Anna_C: Wow ook deel 1 al uit!

@Franje: In het boek staan ook kleurplaten met alleen maar vijfhoekjes/rondjes/driehoekjes etc. Heel gaaf inderdaad! Ik kleur met stiften, van Bruynzeel en Bic.
Haha maakt niet uit toch in welke volgorde je hem hebt ;)
Ik had deel 1 al een tijdje in huis hoor! Ik heb hier ook een tijdje meegeschreven maar toen het topic wat meer aan me voorbij laten gaan omdat ik een periode niet gekleurd heb. Nu dus wel weer, sinds een paar maanden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kom, plaats wat foto's van jullie resultaten :cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet allemaal tegelijk :P
Veel te warm om ook maar iets te doen :(
Ik was van plan om er vanmiddag aan te beginnen. Maar heb niet alle stiften meer dus denk dat ik even naar de stad moet haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
O, kwebbeltje, wat vreselijk, moet he nou verplicht nieuwe kleurspullen gaan kopen? Wat naar... :proud:

Franje, ik plaats zelf liever geen plaatjes van mijn werk, omdat ik dan erg herkenbaar word. Ik zet ze namelijk ook op mijn social media.
Celaena_Aelin schreef:
26-07-2018 10:56
O, kwebbeltje, wat vreselijk, moet he nou verplicht nieuwe kleurspullen gaan kopen? Wat naar... :proud:

Franje, ik plaats zelf liever geen plaatjes van mijn werk, omdat ik dan erg herkenbaar word. Ik zet ze namelijk ook op mijn social media.
Ja heel naar.. Echt niet leuk gewoon.. :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Kwebbeltje91 schreef:
26-07-2018 11:19
Ja heel naar.. Echt niet leuk gewoon.. :P
Dus jij moet verplicht naar een geaircode winkel waar je nieuwe kleurspullen moet uitzoeken?

Heb je al aangifte gedaan van deze mishandeling? :biggrin:
Celaena_Aelin schreef:
26-07-2018 12:05
Dus jij moet verplicht naar een geaircode winkel waar je nieuwe kleurspullen moet uitzoeken?

Heb je al aangifte gedaan van deze mishandeling? :biggrin:
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Celaena_Aelin schreef:
26-07-2018 10:56
O, kwebbeltje, wat vreselijk, moet he nou verplicht nieuwe kleurspullen gaan kopen? Wat naar... :proud:

Franje, ik plaats zelf liever geen plaatjes van mijn werk, omdat ik dan erg herkenbaar word. Ik zet ze namelijk ook op mijn social media.
Ja ok .Doe maar een linkje dan haha :jump:
Alle reacties Link kopieren Quote
Kwebbeltje91 schreef:
26-07-2018 10:44
Ik was van plan om er vanmiddag aan te beginnen. Maar heb niet alle stiften meer dus denk dat ik even naar de stad moet haha.
Bij mij wordt het met name de grotere vlakken niet mooi met een stift (stabilo 68) :-? kleurt wel fijn met stiften.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond ga ik weer kleuren. Ben met een schildpad bezig uit een boekje wat ik vorige zomer heb gekocht. En met kleur-lessen uit dat boek van Elliston, maar daar heb ik vandaag even geen zin in. Dus schildpad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Celaena_Aelin schreef:
11-08-2018 15:03
Vanavond ga ik weer kleuren. Ben met een schildpad bezig uit een boekje wat ik vorige zomer heb gekocht. En met kleur-lessen uit dat boek van Elliston, maar daar heb ik vandaag even geen zin in. Dus schildpad.
Oeh gaaf zeg. Schildpadden lijkt me ook wel leuk om te kleuren.
Hoe gaat het met de lessen uit het Elliston boek?
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Franje75 schreef:
24-07-2018 10:05
Ik kijk wel op pinterest om inspiratie op te doen, vindt het lastig om kleurcombinaties te bedenken haha.
Oeh dit is echt een gouden tip, heb gelijk ook een paar kleurtechnieken opgezocht & opgeslagen. Ben niet zo van het filmpjes kijken ook al is dat wel veel handiger :-P)
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Die lessen beginnen heel simpel, heel stapsgewijs. A la ‘hoe hou je je potlood vast’ en ‘hoe zorg je dat de kleuren dekken’. Veel balkjes kleuren om te oefenen. Daar moet je even langs, maar dat is soms even doorbijten. Vandaag even geen zin in doorzetten, dus schildpad.
Alle reacties Link kopieren Quote
http://nl.tinypic.com/r/2zfo01e/9

Vandaag had ik dit eindelijk afgemaakt. Het inelkaar zetten van de puzzel was echt een hel :cry:

Maar...Ben erg blij met het uiteindelijke resultaat :-D

(Ik hoop dat de link het doet).
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
TwistedGeek schreef:
11-08-2018 21:22
Oeh dit is echt een gouden tip, heb gelijk ook een paar kleurtechnieken opgezocht & opgeslagen. Ben niet zo van het filmpjes kijken ook al is dat wel veel handiger :-P)
YouTube heeft ook veel technieken!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven