Klik en win met je 06-nummer
zaterdag 14 april 2007 om 11:54
Nu en dan zie ik iets leuks bij die klik en win acties en dan vul ik het formulier in.Maar dan word je ook gevraagd (verplicht veldje) om je 06-nummer in te vullen. En zo'n nummer heb ik helemaal niet! Ik vul dus maar mijn vaste telefoonnummer in.Maar nou vroeg ik me af:- Waarom alleen een 06-nummer?Is er iets met vaste lijn nummers waardoor het om de een of andere reden niet handig is als mensen zo'n nummer invullen?- Kan ik nu niet winnen?Stel mijn reactie wordt getrokken als winnaar, maar ja, d'r staat geen 06-nummer op. Wordt ie dan aan de kant gegooid en wordt er een ander getrokken?Niet dat ik nou zo graag wat wil winnen dat ik er een mobieltje voor ga kopen, (die win ik liever met een klik en win
, maar ik vroeg het me zo eens af.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 16 april 2007 om 11:54
Het invullen van een vast nummer is prima. Echter zijn de meeste mensen het meest/best op hun mobiel te bereiken, Wanneer je hebt gewonnen nemen we per mail of per brief contact met je op. Maar mocht er nu iets zijn rondom de verstrekking van de prijs dan kunnen we ook telefonisch contact met je opnemen.
Ook als je een vast nummer invult ding je mee naar de prijs, no worries dus!
Vriendelijke groet,
Nathalie Vervat
Ook als je een vast nummer invult ding je mee naar de prijs, no worries dus!
Vriendelijke groet,
Nathalie Vervat