Knappe meid als background
zaterdag 16 januari 2010 om 22:21
quote:lindy schreef op 16 januari 2010 @ 22:01:
Het lijkt mij dat ze daar staat omdat ze inhoud en brains heeft. Het is Olcay Gulsen, de nog behoorlijk jonge dame achter het merk Super Trash. Goeie zakenvrouw.Oh ja, ik dacht de hele tijd al, wíe is dat ook alweer. Heb haar gezien in "Bij ons in de BV". Cool wel. En ze lacht hier mss een beetje geforceerd, maar doe mij zo'n mond!
Het lijkt mij dat ze daar staat omdat ze inhoud en brains heeft. Het is Olcay Gulsen, de nog behoorlijk jonge dame achter het merk Super Trash. Goeie zakenvrouw.Oh ja, ik dacht de hele tijd al, wíe is dat ook alweer. Heb haar gezien in "Bij ons in de BV". Cool wel. En ze lacht hier mss een beetje geforceerd, maar doe mij zo'n mond!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zaterdag 16 januari 2010 om 22:42
quote:lindy schreef op 16 januari 2010 @ 22:01:
Het lijkt mij dat ze daar staat omdat ze inhoud en brains heeft. Het is Olcay Gulsen, de nog behoorlijk jonge dame achter het merk Super Trash. Goeie zakenvrouw.
Okay. Ik dacht nog wel dat zij een fotomodel is om hier de boel op te leuken. Ik vind haar wel een goede uitstraling hebben. En beauty lies in de eyes of the beholder, of te wel smaken verschillen.
*Off topic on*
Trouwens volgens mijn vrouw zijn studs (op haar spijkerbroek) nu helemaal hot.
*Off topic off*
Het lijkt mij dat ze daar staat omdat ze inhoud en brains heeft. Het is Olcay Gulsen, de nog behoorlijk jonge dame achter het merk Super Trash. Goeie zakenvrouw.
Okay. Ik dacht nog wel dat zij een fotomodel is om hier de boel op te leuken. Ik vind haar wel een goede uitstraling hebben. En beauty lies in de eyes of the beholder, of te wel smaken verschillen.
*Off topic on*
Trouwens volgens mijn vrouw zijn studs (op haar spijkerbroek) nu helemaal hot.
*Off topic off*

zaterdag 16 januari 2010 om 23:42
Als iemand weet waar die jas vandaan komt..... ik vind die heel gaaf. Zij ziet er ook wel leuk uit, maar ik denk dat er betere foto's van haar te maken zijn dan deze waar ze een raar gespannen mond heeft.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zaterdag 16 januari 2010 om 23:48
quote:singalala schreef op 16 januari 2010 @ 23:42:
Als iemand weet waar die jas vandaan komt..... ik vind die heel gaaf. Zij ziet er ook wel leuk uit, maar ik denk dat er betere foto's van haar te maken zijn dan deze waar ze een raar gespannen mond heeft.Jasje is stoer he? Ik ga er alleen niet inpassen met zwangerschapsbuik incl. bijbehorende boezem
Als iemand weet waar die jas vandaan komt..... ik vind die heel gaaf. Zij ziet er ook wel leuk uit, maar ik denk dat er betere foto's van haar te maken zijn dan deze waar ze een raar gespannen mond heeft.Jasje is stoer he? Ik ga er alleen niet inpassen met zwangerschapsbuik incl. bijbehorende boezem