Knappe tafels, mooie borden...onzin?!

14-11-2009 20:45 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een ander topic las ik de zin "van een knappe tafel kun je niet eten". Oftewel, aan een mooi uiterlijk heb je niks, of zoiets. Deze snap ik nooit, net als het mooie bord waar je niet van kan eten.

Waarom niet? Gooi er iets eetbaars op en ik eet wel, mooi bord of niet. En op een mooie kerel kan ik uitstekend klaarkomen ook trouwens.

Is dat niet gewoon iets dat onaantrekkelijke mensen graag willen geloven?

Mooi borden kun je wel van eten!

Totaal aantal stemmen: 39

Echt niet! (5%)
Echt wel! (33%)
Ik eet van alle borden (38%)
Ik wil alleen mooi bord (23%)
Ik kan van mooie en minder mooie borden eten maar er moet wel een klik zijn.

ooit heb ik een keer zo'n mooi bord gehad dat ik er zelf alleen maar onzekerder van werd en das minder lekker eten
Nou ja, een mooi bord alleen is niet genoeg natuurlijk. Zit je dan met je dure Villeroi & Bocht ofzoiets, met een niet te vreten hap erop....
Ik geloof niet meer in sprookjes.
misschien nog een metafoor erbij?

want veel haar op je bord is ook niet erg smakelijk
Van een mooi bord kun je niet eten vind ik wel zo'n onzin. Echt iets waarmee men, in hun ogen, minder aantrekkelijke mensen sust.
Ik heb meer problemen met mooi eten. Zonde om stuk te maken.
Mooie borden weten wel vaak dat ze een mooi bord zijn, maar prima van te eten, hoor.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:Doornroosje75 schreef op 14 november 2009 @ 20:49:

Nou ja, een mooi bord alleen is niet genoeg natuurlijk. Zit je dan met je dure Villeroi & Bocht ofzoiets, met een niet te vreten hap erop....Nou en dan valt het echt vies tegen! Eet ik dan toch liever van een minder mooi bord maar verrukkelijk eten.
*vraagt aan bord of het zich knap voelt*

Nog geen antwoord gekregen, mocht het zo ver zijn, dan bel ik eerst Delta voordat ik hier terugkom
Dat ene hele mooie bord waar ik het net over had wist dattie een mooi bord was (ja was...we zijn nu een paar jaar later en het glanslaagje is versleten )

Die mooie borden die weten dat ze een mooi bord zijn zijn wel lekker eten maar moeilijk te houden....
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 14-11-2009 20:59
Reden: letter vergeten
% gewijzigd
De schoonheid van een lelijk bord zit van binnen.

Nou het zal mij een worst zijn allemaal... bij ieder bordje past toch een happie ?
Och, fast food smaakt ook prima op dat mooie bord, Biebelie
Sommige borden zijn zo mooi die wil je gewoon schoon likken. Kan me dan niet boeien wat er op ligt aan eten. Andere borden zijn dan weer te vies om aan te raken.
Och ja dat is er ook een, echte schoonheid zit van binnen. Nou...ik moet anders de eerste niet psychopaat tegenkomen die echt opgewonden raakt van een binnenstebuiten gekeerde vrouw. Ik vind darmen en longen niet echt geil
Ik heb geen mening, ik doe aan liefdes-anorexia
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 14 november 2009 @ 20:58:

De schoonheid van een lelijk bord zit van binnen.

Mazzel is wel wat ik mijn hema bordje echt heel leuk en mooi vind. Past ook bij 't interieur enzo. Maar wat ik mooi vind, vinden veel andere vrouwen weer helemaal niks.

Geen tweedehandsje... ook wel prettig. Alleen gebruikt voor een incidenteel snackje
quote:minny schreef op 14 november 2009 @ 21:00:

Och ja dat is er ook een, echte schoonheid zit van binnen. Nou...ik moet anders de eerste niet psychopaat tegenkomen die echt opgewonden raakt van een binnenstebuiten gekeerde vrouw. Ik vind darmen en longen niet echt geil Haha, ik heb overigens een heel mooi hart hoor. Zien ?
quote:hompeltjepompeltje schreef op 14 november 2009 @ 21:01:

[...]

Haha, ik heb overigens een heel mooi hart hoor. Zien ?Beter van niet, straks kan ik me niet meer bedwingen
Ik ben helemaal niet mooi van binnen. Nog een mazzel dat ik zo'n goddelijk uiterlijk heb
Het ligt er aan wie ik tegenover me heb, of iemand me mooi van binnen dan wel buiten vindt. De een waardeert mijn directheid, de ander vindt dat het wel genuanceerder (yegh) kan. Het ligt er maar net aan. Zo ook met uiterlijk. Niet iedereen zal me aantrekkelijk vinden, gelukkig niet!
quote:minny schreef op 14 november 2009 @ 21:03:

[...]

Beter van niet, straks kan ik me niet meer bedwingen Ik gebruik geen axe hoor.
Minny zo'n diepgaand topic op de zaterdag.

Een leuk bord met smakelijk hapje erop, nix mis mee....
quote:minny schreef op 14 november 2009 @ 21:10:

Niet iedereen zal me aantrekkelijk vinden, gelukkig niet!Ik lees dit en ineens schiet me te binnen: ik weet wie Y is! Yort Kelder!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 14 november 2009 @ 21:13:

[...]

Ik lees dit en ineens schiet me te binnen: ik weet wie Y is! Yort Kelder!

Ja, en hij blijft me maar bellen!

(ik spreek je ff aan op Hyves, als je nog online bent, heb Lovernieuws)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven