Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
goede morguh lieve knusselaars 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kia, je hebt een berichtje. De post had vertraging opgelopen.
goeienmorgen
Afbeelding

@ Arwen, geen probleem, ga straks even kijken :smooch:.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Goedemorgen lieve mensen!

Daar gaan we weer... :facepalm:
Ik ben misschien wat overgevoelig, maar ik heb soms echt moeite met hoe het gaat hier op het forum.
Niet perse een vervelende reactie hoor maar gisteravond had ik het weer even helemaal gehad en vond vooral dat geforum zonde van mijn tijd.
Net op tijd gemaild dat ze me toch niet op anoniem hoeven te zetten. want op sommige topics zoals hier is het hartstikke gezellig.
Moet toch proberen me tot dit soort topics te beperken ipv te reageren op topics waar je vantevoren weet dat je reacties krijgt. (Echt, ik leer het ook nooit...)

Ik las las iets over dat je bepaalde pijlers kunt blokkeren of zo? Heb er naar gekeken maar ik ben daar als edummy :$ niet zo goed in....
Weet iemand hoe het zit?

Fijne dag allen!
Ik was vroeg wakker (weer slecht geslapen) dus heb de bloedmaan kunnen zien, fantastisch!
Lieffies!!!! Het is vandaag Internationale Knuffeldag, lees ik net!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Pheeps, als je bepaalde pijlers wil blokkeren, moet je de cm mailen, adres staat in de OP van het cm-topic. En verder, je loopt hier lang genoeg mee om te weten wat je kunt verwachten. Waarom trek je het je zo aan?

BLondje, heel veel knuffels terug!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
nationale knuffeldag volgens blond oke. :hug: :bigkiss: :koffie: :koffie: voor ieder die wil .
Weet ik niet Rosanna... that's me...

Ha, nationale knuffeldag, leuk! :hug: :hug: :hug:
Internationale knuffeldag?! Hier lieve mensen!

Afbeelding
Nog net op tijd om jullie plat te knuffelen op deze knuffeldag!
:hug:
:yes:
:high5:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
goeienmorgen allen
het sneeuwt hier , joepi.
walpurgisnacht schreef:
22-01-2019 09:59
goeienmorgen allen
het sneeuwt hier , joepi.
Hier niet :cry: Stuur die wolk alsjeblieft mijn kant op.
ik zal mijn best doen even hard blazen
walpurgisnacht schreef:
22-01-2019 10:39
ik zal mijn best doen even hard blazen
;-D
Coconuts12 schreef:
22-01-2019 10:43
;-D
Nog steeds geen sneeuw bij jou? Hier ligt al een behoorlijke laag en het sneeuwt nog steeds. Net even met collega sneeuwballen gegooid :D

Toen ik klein was gingen alle zussen en vriendjes in de sneeuw spelen en ik kon niet meedoen omdat ik ziek was. Maman was altijd inventief en ze haalde een zinken bak vol sneeuw naar binnen zodat ik op het aanrecht ook een sneeuwpop kon maken. Daar moet ik elk jaar bij de eerste sneeuwval aan denken :heart:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
:flirting: :flirting: :flirting:
Goedemiddag!
Hier sneeuwt het nu ook flink. Gelukkig zit ik lekker binnen, met mijn knusselig warme vest aan ;-)
Het is gedaan met de sneeuw en zo te zien gaat het niet blijven liggen .
Oudblond , wat heb jij een toffe maman , hoop dat ze nog lang mag blijven op deze aarde .
Afbeelding

Iedereen blue monday overleefd?
Hier prima dagje gehad!
Ik verlang wel ernstig naar de zomer, en dan hebben we de winter nog niet eens gehad....
Inmiddels heeft het hier ook gesneeuwd! Even lekker buiten gewandeld. De wind was koud. Maar terug binnen een warme chocolademelk gemaakt met slagroom. Jammie!
coco
dat is leuk , he . Wandelingtje in de sneeuw , knisperd sneeuw . Ik vind het wel jammer soms om schoon wit tapijt vuil te maken .
walpurgisnacht schreef:
22-01-2019 17:35
coco
dat is leuk , he . Wandelingtje in de sneeuw , knisperd sneeuw . Ik vind het wel jammer soms om schoon wit tapijt vuil te maken .
Haha, dat herken ik.
Ik kom niet graag buiten in de winter, maar als er sneeuw ligt dan kan ik niet binnen blijven.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 22-01-2019 18:10
0.60% gewijzigd
ik heb niet veel keus hier , Mickey moet immers ook naar het toilet . Je hebt dat moeten zien , compleet bananas van de sneeuw .
walpurgisnacht schreef:
22-01-2019 17:52
ik heb niet veel keus hier , Mickey moet immers ook naar het toilet . Je hebt dat moeten zien , compleet bananas van de sneeuw .
Dan heb je geen keus idd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven