Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zaterdag 9 februari 2019 om 11:24
Is ook helemaal niet handig als je af wilt vallen, om erg vaak op die weegschaal te gaan staan.
Te snel afvallen is sowieso niet goed voor je lichaam.
Drie kilo in 1,5 maand is netjes. (Heb ooit lang geleden bij een dietiste gelopen omdat ik ook wat te zwaar was. Erg veel geleerd, ik heb er nog steeds plezier van)
Dank Nanny, ik ga er vanmiddag heen, zin in!
Te snel afvallen is sowieso niet goed voor je lichaam.
Drie kilo in 1,5 maand is netjes. (Heb ooit lang geleden bij een dietiste gelopen omdat ik ook wat te zwaar was. Erg veel geleerd, ik heb er nog steeds plezier van)
Dank Nanny, ik ga er vanmiddag heen, zin in!
zaterdag 9 februari 2019 om 11:31
De theorie ken ik ook, alleen de praktische uitvoering 
Omdat ik anders te veel bezig ga met de weegschaal, mag ik er max 1x per maand op. Wil dat ook niet overslaan, want anders kan ik ook niet bijsturen als het niet werkt (of te hard gaat), maar eerste keer is dan wel spannend

Omdat ik anders te veel bezig ga met de weegschaal, mag ik er max 1x per maand op. Wil dat ook niet overslaan, want anders kan ik ook niet bijsturen als het niet werkt (of te hard gaat), maar eerste keer is dan wel spannend
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

zaterdag 9 februari 2019 om 15:03

zaterdag 9 februari 2019 om 17:02
Bubbles? Kopen, dat is te gemakkelijklollypopje schreef: ↑09-02-2019 16:56balen Bubbles. Ik heb anders nog wel een recept dat ik gebruik voor dat soort dingen. Heeft maar één stap
- Zelf kopen![]()

zaterdag 9 februari 2019 om 17:04
Coco bedoel ik, zat niet op te letten.
Tja, dan toch maar nog een poging

Al begonnen? En moet het verder nog wat worden?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

zaterdag 9 februari 2019 om 17:36
lollypopje schreef: ↑09-02-2019 13:40Geeft niet Nanny, het nieuws van Pheobe is ook gewoon veel leuker![]()
Ben op weg naar huis,erg fijn om bij mn familie te zijn!
En baby's ruiken lekker...

zaterdag 9 februari 2019 om 17:50
Nog niet begonnen. Het moet een cake/taart worden. Jam heb ik gisteren gemaakt, die is wel gelukt. Dat moet op de cake, daarop slagroom en afdekken met nog een laag cake. Ik gok dat ik niet goed gemixt had. Doe straks nog een poging, mss.lollypopje schreef: ↑09-02-2019 17:04Coco bedoel ik, zat niet op te letten.
Tja, dan toch maar nog een poging
Al begonnen? En moet het verder nog wat worden?
zaterdag 9 februari 2019 om 17:53
Gaat vast lukken de tweede keer.Coconuts12 schreef: ↑09-02-2019 17:50Nog niet begonnen. Het moet een cake/taart worden. Jam heb ik gisteren gemaakt, die is wel gelukt. Dat moet op de cake, daarop slagroom en afdekken met nog een laag cake. Ik gok dat ik niet goed gemixt had. Doe straks nog een poging, mss.
Voor een speciale gelegenheid of gewoon voor de lekker?
zaterdag 9 februari 2019 om 18:07
Die maakte Maman ook vaak! En dan deed ze nog vruchtjes tussen de jam en de slagroom. Speciaal voor mij zure vruchtjes zoals krieken. Dan vond ik het wel lekker! (Met buikpijnrisico, maar af en toe had ik het er voor over).Coconuts12 schreef: ↑09-02-2019 17:50Nog niet begonnen. Het moet een cake/taart worden. Jam heb ik gisteren gemaakt, die is wel gelukt. Dat moet op de cake, daarop slagroom en afdekken met nog een laag cake. Ik gok dat ik niet goed gemixt had. Doe straks nog een poging, mss.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 9 februari 2019 om 19:19
Voor de lekker en iets te doen wat ik leuk vind, tegen depressie.lollypopje schreef: ↑09-02-2019 17:53Gaat vast lukken de tweede keer.
Voor een speciale gelegenheid of gewoon voor de lekker?
Poging twee zit inmiddels in de oven. Ben wel een beetje zenuwachtig, haha.
Blond, ik heb gisteren kersenjam gemaakt. Ik ben gek op kersen/krieken!
zaterdag 9 februari 2019 om 19:32
Heel Coco bakt! Ik ben fan
Vroeger bakte Maman op vrijdag vlaaien. Veel vlaaien voor ons grote gezin en voor de vrienden, familie en 'hulpvragers' die in het weekend bij ons veelvuldig over de vloer kwamen.
Dan kwam je thuis uit school en dan rook de hele woonkeuken naar dat baksel en stonden al die vlaaien op het aanrecht af te koelen. Waar wij pas een stukje van mochten nadat papa 'zijn' vlaai voor de vrijdag gekozen had. Dus dan waren we extra blij als papa eindelijk thuis was en gebadderd en gegeten had: Vlaai-tijd!

Vroeger bakte Maman op vrijdag vlaaien. Veel vlaaien voor ons grote gezin en voor de vrienden, familie en 'hulpvragers' die in het weekend bij ons veelvuldig over de vloer kwamen.
Dan kwam je thuis uit school en dan rook de hele woonkeuken naar dat baksel en stonden al die vlaaien op het aanrecht af te koelen. Waar wij pas een stukje van mochten nadat papa 'zijn' vlaai voor de vrijdag gekozen had. Dus dan waren we extra blij als papa eindelijk thuis was en gebadderd en gegeten had: Vlaai-tijd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 9 februari 2019 om 19:43
Oudblond schreef: ↑09-02-2019 19:32Heel Coco bakt! Ik ben fan![]()
Dan kwam je thuis uit school en dan rook de hele woonkeuken naar dat baksel en stonden al die vlaaien op het aanrecht af te koelen. Waar wij pas een stukje van mochten nadat papa 'zijn' vlaai gekozen had. Dus op vrijdag waren we extra blij als papa eindelijk thuis was en gebadderd en gegeten had: Vlaai-tijd!

Dat verhaal klinkt zo lekker en fijn!
Mijn cakes zijn uit de oven. Lijkt beter dan de vorige, alleen nu te laag. Jammer, maar dat is niet zo heel erg. Dat is een volgende keer makkelijk te fixen.

zaterdag 9 februari 2019 om 21:58
Mmmm Coco, lekker aan de bak. Ik denk dat ik morgen spontaan in de buurt ben
Gefeliciteerd Pops, goed bezig!
Bij mij mag mijn huis wel wat kilo's kwijt. Ik heb 2 grote dozen klaar staan die naar de kringloop gaan en heb man zo ver gekregen dat hij ook 2 zakken kleding weg heeft gedaan.
In het kader van gezonder leven ben ik gaan kickboksen. Helaas moet in na 2 keer alweer min. 2 weken overslaan i.v.m. een operatie. Meh.
Blond en Bubbels, gefeliciteerd met de baby's in de familie.
Zelf mag ik komende week afscheid nemen van een familielid. Geen dierbaar familielid, maar ik leef wel mee met zijn dierbaren (die mij weer meer dierbaar zijn).

Gefeliciteerd Pops, goed bezig!
Bij mij mag mijn huis wel wat kilo's kwijt. Ik heb 2 grote dozen klaar staan die naar de kringloop gaan en heb man zo ver gekregen dat hij ook 2 zakken kleding weg heeft gedaan.
In het kader van gezonder leven ben ik gaan kickboksen. Helaas moet in na 2 keer alweer min. 2 weken overslaan i.v.m. een operatie. Meh.
Blond en Bubbels, gefeliciteerd met de baby's in de familie.

Zelf mag ik komende week afscheid nemen van een familielid. Geen dierbaar familielid, maar ik leef wel mee met zijn dierbaren (die mij weer meer dierbaar zijn).
zondag 10 februari 2019 om 17:55
Gefeliciteerd Phoebe!
En jij ook Blondje! Hoe is het nu met de ziekenboeg?
Argh, al die cake verhalen. Tè lekker. Ik hoop dat ie goed lukt Coco!
Dit weekend ook weer niet goed bezig geweest.
Maar wel gezellig haha. Ben jaloers op jouw -3 kilo Lollie. Maarja, dan had ik er zelf ook maar meer moeite voor moeten doen. Ben nadat ik van de wagen was gevallen er niet meer opnieuw opgeklommen. 
en
iedereen!
En jij ook Blondje! Hoe is het nu met de ziekenboeg?
Argh, al die cake verhalen. Tè lekker. Ik hoop dat ie goed lukt Coco!
Dit weekend ook weer niet goed bezig geweest.

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.