Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 20 maart 2019 om 13:51
pardon??? Laffe aanval??walpurgisnacht schreef: ↑20-03-2019 13:45dit is de laatste keer ik ben deze oorlog niet begonnen . deze berichten maken mij duidelijk dat mij besluit om dit topic te verlaten voorgoed de juiste is . Ik heb nooit een discussie begonnen . er was nooit geen sprake van slachtoffergedrag , ik heb jullie tot nu lieve mensen gevonden . maar deze laffe aanval is de eerste en laatste keer op mij persoon .
Jij maakt er een tegenstelling van, het enige wat er instantie is gedaan, is om verduidelijking vragen. Niemand hier neemt het jou kwalijk dat de Belgische verslaggeving weinig meldt over de schietpartij of dat zij het een ongeluk noemen. Er is alleen aangegeven dat die woordkeuze van de verslaggeving niet klopt. Vervolgens begin jij om je heen te meppen en over verdraagzaamheid en dat we nu juist samen moet optrekken en dat je wel weggaat hier. Daar word je op aangesproken en nu vervolgens ga je roepen over een laffe aanval????
Sorry hoor, maar de enige die hier aanvalt, ben jij! En het is duidelijk dat je totaal niet snapt waar dit topic voor staat.
Sorry mensen, maar de stoom komt nu echt uit mijn oren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

woensdag 20 maart 2019 om 13:57
goed plan jongedame (en dat is lastig zat, I know

woensdag 20 maart 2019 om 13:58
@Walpurgis Er was geen oorlog, er was een discussie die in mijn ogen heel respectvol gevoerd werd in het begin, maar waardoor jij je persoonlijk aangesproken voelde. Dat vind ik zeer vervelend en ik wil hier niemand kwetsen, ook jou niet, maar deze laatste post kwetst mij heel erg. Vooral omdat je de schuld over het verloop van de discussie onterecht compleet bij ons legt en niet in staat bent om te zien dat ook jij daar een aandeel in hebt.walpurgisnacht schreef: ↑20-03-2019 13:45dit is de laatste keer ik ben deze oorlog niet begonnen . deze berichten maken mij duidelijk dat mij besluit om dit topic te verlaten voorgoed de juiste is . Ik heb nooit een discussie begonnen . er was nooit geen sprake van slachtoffergedrag , ik heb jullie tot nu lieve mensen gevonden . maar deze laffe aanval is de eerste en laatste keer op mij persoon .
Ik laat het hierbij, want ik zit mij nu, onterecht, rot te voelen over iets waarvan ik niet kan verzinnen wat ik en anderen hier met mij fout hebben gedaan. Misschien hadden we anders moeten communiceren, maar als mensen hun mening al niet meer mogen geven zonder dat iemand zich gekwetst voelt, dan weet ik ook niet wat wij anders hadden kunnen doen.
Ik wens je oprecht het beste en veel geluk en daarmee wil ik dit afsluiten en beloof ik dat ik het er niet meer over zal hebben hier.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 20 maart 2019 om 14:01
Gewoon vaak genoeg zeggen dat je het eens bent als iemand het zegt, dan komt het vanzelf

Maar echt, ik maak geen grapje. Complimenten aannemen helpt. Door iets te doen of te zeggen, zelfs als je het nog niet gelooft, ga je het vaak vanzelf geloven.
Dus je bent een lieverd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

woensdag 20 maart 2019 om 14:06
Nachtje, ik zag niet eens een 'discussie' laat staan een 'oorlog'. Ik zag mensen om verduidelijking vragen. Ik ben zelf het BE journaal gaan kijken omdat ik niet kon geloven dat de berichtgeving zo nonchalant gebeurde (en dat was ook niet het geval. Martine Tanghe kon haar eigen emotie zelfs moeilijk bedwingen bij het bericht over de aanslag in Utrecht).
Ik vind het heel jammer dat je je aangevallen voelt. Maar zie niet hoe je dat kan concluderen uit wat hier geschreven werd.
Het ga je goed.
Ik vind het heel jammer dat je je aangevallen voelt. Maar zie niet hoe je dat kan concluderen uit wat hier geschreven werd.
Het ga je goed.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 20 maart 2019 om 14:08
Helemaal eens! *pssst..... wisten jullie trouwens dat coco niet alleen heel lief is, maar ook nog eens een schoonheid is?* ------> Oefenen Coco, oefenen!lollypopje schreef: ↑20-03-2019 14:01Gewoon vaak genoeg zeggen dat je het eens bent als iemand het zegt, dan komt het vanzelf
Maar echt, ik maak geen grapje. Complimenten aannemen helpt. Door iets te doen of te zeggen, zelfs als je het nog niet gelooft, ga je het vaak vanzelf geloven.
Dus je bent een lieverd![]()

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 20 maart 2019 om 14:08
Begin jij nu ook al?!lollypopje schreef: ↑20-03-2019 14:01Gewoon vaak genoeg zeggen dat je het eens bent als iemand het zegt, dan komt het vanzelf
Dus je bent een lieverd![]()

Maar ik ga je tip gelijk opvolgen. Dus bij deze, bedankt!

woensdag 20 maart 2019 om 14:11
woensdag 20 maart 2019 om 14:15
En ook nog eens heel leuk en slim en toegankelijk en sociaal en had ik lief al gezegd?Coconuts12 schreef: ↑20-03-2019 14:08Begin jij nu ook al?!
Maar ik ga je tip gelijk opvolgen. Dus bij deze, bedankt!![]()

woensdag 20 maart 2019 om 14:22
lollypopje schreef: ↑20-03-2019 14:15En ook nog eens heel leuk en slim en toegankelijk en sociaal en had ik lief al gezegd?

Echt, lieve schatten zijn jullie toch!

woensdag 20 maart 2019 om 14:36
Je moet ze aannemenCoconuts12 schreef: ↑20-03-2019 14:22ik twijfel of ik nu moet vluchten of niet.
Echt, lieve schatten zijn jullie toch!

Sowieso zitten hier alleen maar leuke mensen

woensdag 20 maart 2019 om 14:39
Haha ok, ik neem ze aan. Met liefde zelfs.lollypopje schreef: ↑20-03-2019 14:36Je moet ze aannemen
Sowieso zitten hier alleen maar leuke mensen![]()
Maar vind jullie stiekem ook een stelletje slijmballen

(grapje, voordat de oren van Rosanna weer beginnen te roken)
woensdag 20 maart 2019 om 15:28
ijs kan altijd

woensdag 20 maart 2019 om 15:29
Coconuts12 schreef: ↑20-03-2019 14:39Haha ok, ik neem ze aan. Met liefde zelfs.
Maar vind jullie stiekem ook een stelletje slijmballen
(grapje, voordat de oren van Rosanna weer beginnen te roken)

woensdag 20 maart 2019 om 16:06
Zei daar iemand ijs
Ik reageer bewust niet op het vertrek van Nachtje (oké nu toch), want ik heb niet alle bericht gelezen, er was al een deel weggehaald.
Echter uit de berichten van de andere kan ik geen aanval halen, alleen een vraag om verduidelijking. Ik kan mij ook niet voorstellen dat er in dit topic mensen worden aangevallen.

Ik reageer bewust niet op het vertrek van Nachtje (oké nu toch), want ik heb niet alle bericht gelezen, er was al een deel weggehaald.
Echter uit de berichten van de andere kan ik geen aanval halen, alleen een vraag om verduidelijking. Ik kan mij ook niet voorstellen dat er in dit topic mensen worden aangevallen.
Eat glitter for breakfast and shine all day
woensdag 20 maart 2019 om 16:31
Oeh, nu ben ik heel nieuwsgierig naar Coco's looks. 
De stoom is bij mij ook verschillende malen uit de oren gekomen, en inmiddels goed verwoord door anderen al.
Lolly; ik vind het heel jammer dat je het bij jezelf aan het zoeken bent gegaan. Nergens voor nodig lieverd.

De stoom is bij mij ook verschillende malen uit de oren gekomen, en inmiddels goed verwoord door anderen al.
Lolly; ik vind het heel jammer dat je het bij jezelf aan het zoeken bent gegaan. Nergens voor nodig lieverd.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
woensdag 20 maart 2019 om 16:32
Lekkere zoete ice coffee is trouwens wel mijn favoriet. Maar daar moet het weer wél naar zijn.

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.