Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Liefkes, het is een heugelijke dag vandaag. Ik strooi wat oxytocine. Grijsje en Witje zijn jarig vandaag. 2 Jaar alweer!

Afbeelding

Dit zijn ze hun 'Dubbels'. Maar natuurlijk hebben de heertjes mooiere oogjes (oranje en groen)! Feest!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
20-03-2019 07:47
Liefkes, het is een heugelijke dag vandaag. Ik strooi wat oxytocine. Grijsje en Witje zijn jarig vandaag. 2 Jaar alweer!

Afbeelding

Dit zijn ze hun 'Dubbels'. Maar natuurlijk hebben de heertjes mooiere oogjes (oranje en groen)! Feest!
Gefeliciteerd met je prachtige mannen Blond
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Thx Popje! Ze zijn zo lief!!!! Ik ga te laat op het werk zijn omdat Witje niet van mijn schoot wil wijken :cat: :heart: Liefde snort. Ik stuur je een hoop gespin, dan kom je de dag wel door :bigkiss:
Oudblond schreef:
20-03-2019 07:54
Thx Popje! Ze zijn zo lief!!!! Ik ga te laat op het werk zijn omdat Witje niet van mijn schoot wil wijken :cat: :heart: Liefde snort. Ik stuur je een hoop gespin, dan kom je de dag wel door :bigkiss:
Op hun verjaardag moet je ook gewoon te laat kunnen komen. Prioriteiten.

Dankjewel lieverd, lekker knusselen met je poezel. Al weet ik niet of ik daar productiever van word :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@Kia. Dank voor je duidelijke bericht.
@Nachtje; Lees ajb het bericht van Kia. Lees het zonder negatieve pet. Het kan je echt veel brengen.
lollypopje schreef:
20-03-2019 07:09
Hoe was jouw nacht?
Te doen [...]. Nu even stemmen en dan mijn bedje in!
kia・ora wijzigde dit bericht op 20-03-2019 08:25
6.80% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
20-03-2019 07:47

Afbeelding

Jeeeeeeeeeeej happy birthday poezels!!!! B-) :flirting: :jump: :cheer2:
Happy Birthday poezels!

Als ik lieve poezels tegen kom knuffel ik altijd. Daar heb ik een hoop gesnotter en allergie voor over! En Lolly, ik stuur even alle extra lieve poezels hier uit de straat virtueel naar jou om te knuffelen, ok? Dan maar niet productief, je hoeft knussels van poezels ;-D
Gefeliciteerd aan de poezels van Blondje :gift: :lips: :cat:
Duidelijkheid gekregen over mijn zieke dierbare. Wat we al dachten is nu werkelijkheid. Er zal zo goed als zeker niks meer zijn wat ze nog kunnen doen.
Ik probeer mijn gevoelens een plek te geven, onze band is niet zo simpel.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 12:01
0.00% gewijzigd
Ach jeetje Coco wat een naar nieuws :hug:

Dankjewel Nanny 😍 Het is niet dat ik nu zo productief ben :P
lollypopje schreef:
20-03-2019 10:07
Ach jeetje Coco wat een naar nieuws :hug:

Dankjewel Nanny 😍 Het is niet dat ik nu zo productief ben :P
:lips:

Productief zijn is nergens voor nodig :biggrin:
Ach Coco, wat verdrietig. En ik snap dat je emoties strijden met elkaar. :hug:

Gefeliciteerd met je poezels Blond. :)

@ Walpurg; jammer dat het zo gaat. Er zijn hier al wat wijze woorden geschreven. Probeer wat meer vertrouwen in de mensheid te krijgen, is wat ik je mee wil geven. Ja, er zijn eikels en trutten, zeker - maar er zijn ook lieve mensen die open staan voor een ander.

Hier al lekker productief geweest. :P Wat dingen buiten de deur geregeld, gestemd en zelfs sportief geweest haha.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
meurning allen

Nootje, wat rot, heel veel sterkte :hug:

Gefeliciteerd mooie kattenkindjes!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hey Roosje, ik zit aan de koffie, wil je er ook één? :)
En voor wie wil; er is genoeg.

Afbeelding

Kia, wat heeft 'Utrecht' een impact gehad bij jou. Ik begreep uit een eerder bericht van jou al dat je meer dan gemiddeld op de hoogte bent van ins en outs erom heen. En lees nu hoe het voor jou was, en is. Heftig. :hug:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Lekker Dappertje, doe mij maar een Latte macchiato
rosanna08 schreef:
20-03-2019 10:52
Lekker Dappertje, doe mij maar een Latte macchiato

Goede smaak! Ik ook het liefst met melk erin. Enjoy!
Coerage schreef:
20-03-2019 10:59
Goede smaak! Ik ook het liefst met melk erin. Enjoy!
ik drink nog maar een paar jaar koffie en dat gaat dus nog met veel melk en suiker :$
Haha, jij bent al net zo'n koffiebarbaar als ik. En ik drink het al wat langer. :)
Koffie, bah! En productief ben ik ook al niet :)
Bedankt voor de knuffels, lieverds!
Gefeliciteerd met de poezels Blond!

Sterkte Coco!

Oehh kom maar door met die koffie!
Eat glitter for breakfast and shine all day
Ijskoffie vind ik wel heel lekker!
Afbeelding
dit is de laatste keer ik ben deze oorlog niet begonnen . deze berichten maken mij duidelijk dat mij besluit om dit topic te verlaten voorgoed de juiste is . Ik heb nooit een discussie begonnen . er was nooit geen sprake van slachtoffergedrag , ik heb jullie tot nu lieve mensen gevonden . maar deze laffe aanval is de eerste en laatste keer op mij persoon .
walpurgisnacht schreef:
20-03-2019 13:45
dit is de laatste keer ik ben deze oorlog niet begonnen . deze berichten maken mij duidelijk dat mij besluit om dit topic te verlaten voorgoed de juiste is . Ik heb nooit een discussie begonnen . er was nooit geen sprake van slachtoffergedrag , ik heb jullie tot nu lieve mensen gevonden . maar deze laffe aanval is de eerste en laatste keer op mij persoon .
Ik wil niet dat je gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven