Koekje erbij?
maandag 8 februari 2010 om 12:10
Waar in Nederland ben je wezen kamperen? Ik vind Zeeland altijd zo heerlijk. Gingen we vroeger altijd heen dus dat is ook wel een beetje sentiment.
Ik ben nog nooit op Cyprus geweest. Wat is daar zo bijzonder aan? Waarvoor moet ik nou echt naar Cyprus?
Vriend is gewoon over-ambitieus Hij hoeft pas over 3 jaar stage te lopen maar doet dit vrijwillig. Goed voor de CV en hij vindt het vooral ook erg interessant. Hij wil psychiater worden en leeft echt voor die ambitie Is mooi om te zien.
Haha bedankt Meer dan mijn best kan ik niet doen he.
Ik ben nog nooit op Cyprus geweest. Wat is daar zo bijzonder aan? Waarvoor moet ik nou echt naar Cyprus?
Vriend is gewoon over-ambitieus Hij hoeft pas over 3 jaar stage te lopen maar doet dit vrijwillig. Goed voor de CV en hij vindt het vooral ook erg interessant. Hij wil psychiater worden en leeft echt voor die ambitie Is mooi om te zien.
Haha bedankt Meer dan mijn best kan ik niet doen he.
maandag 8 februari 2010 om 12:58
Ok, dus je vriend heeft er gewoon zin in.
Helemaal goed toch?
Wil hij na zijn studie een eigen praktijk?
Cyprus is gewoon heerlijk!
Lekker warm, mooie stranden en helder water!
En hele mooie mannen!
Kamperen vorig jaar was in Rijssen.
Klinkt wel suf, maar het is een leuke camping.
Mijn ouders staan daar elk voorseizoen met de sleurhut.
Wandelen gaat hem niet worden vandaag.
Wat een weer zeg!
Helemaal goed toch?
Wil hij na zijn studie een eigen praktijk?
Cyprus is gewoon heerlijk!
Lekker warm, mooie stranden en helder water!
En hele mooie mannen!
Kamperen vorig jaar was in Rijssen.
Klinkt wel suf, maar het is een leuke camping.
Mijn ouders staan daar elk voorseizoen met de sleurhut.
Wandelen gaat hem niet worden vandaag.
Wat een weer zeg!
maandag 8 februari 2010 om 13:19
Dat weet ie nog niet. Het onderwerp op zich spreekt hem ontzettend aan; hoe de mens werkt, maar dan zowel psychisch als biologisch. Hij leert ook veel en graag, dus het zou mij niet verbazen als hij onderzoeker wordt ofzo.
Haha hoe zien Cyprus mannen er uit dan? A la Enrique Iglesias ofzo? Is het trouwens niet heel erg toeristisch daar.
Haha hoe zien Cyprus mannen er uit dan? A la Enrique Iglesias ofzo? Is het trouwens niet heel erg toeristisch daar.
maandag 8 februari 2010 om 14:34
maandag 8 februari 2010 om 15:33
Ja die heten Cyprioten.
klinkt idd wel grappig.
Komt vast allemaal goed morgen!
Wat ik al zei, ik ga duimen draaien totdat ze eraf vallen.
Pfff, ik zit nog in m'n pyama.
Nog helemaal geen tijd gehad om te douchen!
Als het goed is blijft Toet nu even slapen.
Ik denk dat ze verkouden is.
Ze heeft vandaag het schreeuwen uitgevonden.
Heel gaaf, dan schreeuwt ze en begint daarna heel hard te lachen.
klinkt idd wel grappig.
Komt vast allemaal goed morgen!
Wat ik al zei, ik ga duimen draaien totdat ze eraf vallen.
Pfff, ik zit nog in m'n pyama.
Nog helemaal geen tijd gehad om te douchen!
Als het goed is blijft Toet nu even slapen.
Ik denk dat ze verkouden is.
Ze heeft vandaag het schreeuwen uitgevonden.
Heel gaaf, dan schreeuwt ze en begint daarna heel hard te lachen.
maandag 8 februari 2010 om 16:20
maandag 8 februari 2010 om 17:18
We bellen wel vaak, maar omdat ze is verhuisd naar een andere plaats zien we elkaar niet zo heel vaak.
das wel jemmer.
Vanavond komt America's Next Top Model weer!
Heerlijk!
Ze gaan de makeovers doen en ze gaan huilen!
Gemeen he?
Zo heerlijk om er naar te kijken, hoef je lekker even niet na te denken.
Sportze!
das wel jemmer.
Vanavond komt America's Next Top Model weer!
Heerlijk!
Ze gaan de makeovers doen en ze gaan huilen!
Gemeen he?
Zo heerlijk om er naar te kijken, hoef je lekker even niet na te denken.
Sportze!
dinsdag 9 februari 2010 om 01:39
Kip is hier!
Kip is idd erg druk.Volgende week komen er nieuwe broodsoorten bij dus we zijn flink aan het proefdraaien. Vandaar dat ik de komende weken er wat minder ben. (sorry)
Oh shit dat wou ik zo graag zien hoe ze aan het janken waren. Ben vergeten de video intestellen. Ach morgen weer desperate housewifes en ugly Betty met Ben en Jerry's ijs. Vaste prik op de dinsdag (vrije) avond
Oh en ik ben gelukkig weer helemaal beter.
Zal me wekker morgen optijd zetten ben erg benieuwd hoe je gesprek is gegaan. Maar dan word je natuurlijk nog uitgenodigd voor een tweede geprek?
Oh en we zien elkaar gemiddeld denk ik 1 keer in de 2 maanden. Daar over gesproken, volgende week vrijdag ben ik vrij, dan kom ik wel weer even kijken in tukkerland.
Nou ik ga nog maar eens even wat topics lezen als er iets leuks tussen staat en dan naar bed. Jullie zullen al wel slapen, dus goeiemorgen dan maar, en tot straks
Kip is idd erg druk.Volgende week komen er nieuwe broodsoorten bij dus we zijn flink aan het proefdraaien. Vandaar dat ik de komende weken er wat minder ben. (sorry)
Oh shit dat wou ik zo graag zien hoe ze aan het janken waren. Ben vergeten de video intestellen. Ach morgen weer desperate housewifes en ugly Betty met Ben en Jerry's ijs. Vaste prik op de dinsdag (vrije) avond
Oh en ik ben gelukkig weer helemaal beter.
Zal me wekker morgen optijd zetten ben erg benieuwd hoe je gesprek is gegaan. Maar dan word je natuurlijk nog uitgenodigd voor een tweede geprek?
Oh en we zien elkaar gemiddeld denk ik 1 keer in de 2 maanden. Daar over gesproken, volgende week vrijdag ben ik vrij, dan kom ik wel weer even kijken in tukkerland.
Nou ik ga nog maar eens even wat topics lezen als er iets leuks tussen staat en dan naar bed. Jullie zullen al wel slapen, dus goeiemorgen dan maar, en tot straks
dinsdag 9 februari 2010 om 10:57
Goedemorgen!
Druk druk druk Kip?
Volgende week Vrijdag ga ik noteren!
Lin, toi toi toi!
Ik ben heel erg benieuwd!
Wij hebben hier allemaal een verkoudheidje te pakken.
En Toet heeft ontdekt dat doe rondfladderende ledematen van haar zijn, zo grappig, dan ligt ze heel geconcentreerd naar haar handje te kijken terwijl ze haar vingertjes beweegt!
Druk druk druk Kip?
Volgende week Vrijdag ga ik noteren!
Lin, toi toi toi!
Ik ben heel erg benieuwd!
Wij hebben hier allemaal een verkoudheidje te pakken.
En Toet heeft ontdekt dat doe rondfladderende ledematen van haar zijn, zo grappig, dan ligt ze heel geconcentreerd naar haar handje te kijken terwijl ze haar vingertjes beweegt!
dinsdag 9 februari 2010 om 11:59
Daar ben ik weer! Net terug van mijn sollicitatiegesprek en het ging GOED! Hoop dat dat een wederzijds gevoel was.
Kip, heb jij nog een videorecorder Retro hoor! Wij hebben een decoder met daarop een harde schijf.
Was America's Next Topmodel leuk gisteren? Ik volg dat helemaal niet... Met zappen kijk ik het wel eens maar dat was het ook.
Dinsdags keek ik altijd Gossip Girl en BH90210, maar dat heeft dus plaatst gemaakt voor Ugly Betty & Co.
Kip, heb jij nog een videorecorder Retro hoor! Wij hebben een decoder met daarop een harde schijf.
Was America's Next Topmodel leuk gisteren? Ik volg dat helemaal niet... Met zappen kijk ik het wel eens maar dat was het ook.
Dinsdags keek ik altijd Gossip Girl en BH90210, maar dat heeft dus plaatst gemaakt voor Ugly Betty & Co.
dinsdag 9 februari 2010 om 12:54
Wat gaaf dat het gesprek goed ging!
Moet je nu Donderdag weer of hoor je dat nog?
ANTM heb ik maar half gezien.
Er kwam een voeding tussendoor.
Kip heeft wel een dvd recorder.
Ze had er eerder een dan wij.
Mijn vriend moet altijd even overtuigd worden van het gemak van nieuwerwetse apparaten.
Maar met z'n verjaardag heeft 'ie er toch maar een gekocht.
Moet je nu Donderdag weer of hoor je dat nog?
ANTM heb ik maar half gezien.
Er kwam een voeding tussendoor.
Kip heeft wel een dvd recorder.
Ze had er eerder een dan wij.
Mijn vriend moet altijd even overtuigd worden van het gemak van nieuwerwetse apparaten.
Maar met z'n verjaardag heeft 'ie er toch maar een gekocht.
dinsdag 9 februari 2010 om 13:07
Vrijdag Morgen hoor ik of ik door mag.
Een DVD recorder is ook best modern Ik heb een ex die mij echt destijds van alle hifi het allernieuwste heeft aangesmeerd. Het meeste daarvan is nu nog best modern. Maar sommige dingen (bv recorder en decoder) wil ik zelf ook wel een goede hebben. Ligt een beetje aan mijn media achtergrond... (studie)
Een DVD recorder is ook best modern Ik heb een ex die mij echt destijds van alle hifi het allernieuwste heeft aangesmeerd. Het meeste daarvan is nu nog best modern. Maar sommige dingen (bv recorder en decoder) wil ik zelf ook wel een goede hebben. Ligt een beetje aan mijn media achtergrond... (studie)
dinsdag 9 februari 2010 om 14:31
Handig die exen!
Technische snufjes vind ik ook gaaf!
Heerlijk om een mooie set in de kast te zien staan!
Ik ben hier thuis ook degene die alles aansluit en insteld!
Wat een weer vandaag he?
Haske koud buiten!
Ben blij dat ik niet weg hoef!
Vriend heeft vanmorgen boodschappen gedaan en lekker vis gehaald bij de viswinkel, dus het kan best verder sneeuwen.
hebben juliie eigenlijk huisdieren Lin?
Was ik even benieuwd naar.
Technische snufjes vind ik ook gaaf!
Heerlijk om een mooie set in de kast te zien staan!
Ik ben hier thuis ook degene die alles aansluit en insteld!
Wat een weer vandaag he?
Haske koud buiten!
Ben blij dat ik niet weg hoef!
Vriend heeft vanmorgen boodschappen gedaan en lekker vis gehaald bij de viswinkel, dus het kan best verder sneeuwen.
hebben juliie eigenlijk huisdieren Lin?
Was ik even benieuwd naar.
dinsdag 9 februari 2010 om 15:04
Sneeuwen? Heb hier nog geen vlokje gezien.
Wat goed dat je gesprek goed ging. Nou vol spanning afwachten tot vrijdag dan maar. We zullen weer voor je duimen.
Oh ja das waar een dvd recorder hebben we. Kwam gisteren niet zo snel op de naam van dat ding dus dacht schrijf video dan begrijpt iedereen het wel.
Nou ik ben ook wel van de handige technische snufjes. Alleen vriendje installeerd dan de boel. Komt er niet uit. En dan kom ik aan bod door de handleiding te lezen en alles verder in orde te maken.
Nou ik ga maar eens boodschappen doen en stofzuigen, wassen, dweilen, pfffffff heb geen zin!
Wat goed dat je gesprek goed ging. Nou vol spanning afwachten tot vrijdag dan maar. We zullen weer voor je duimen.
Oh ja das waar een dvd recorder hebben we. Kwam gisteren niet zo snel op de naam van dat ding dus dacht schrijf video dan begrijpt iedereen het wel.
Nou ik ben ook wel van de handige technische snufjes. Alleen vriendje installeerd dan de boel. Komt er niet uit. En dan kom ik aan bod door de handleiding te lezen en alles verder in orde te maken.
Nou ik ga maar eens boodschappen doen en stofzuigen, wassen, dweilen, pfffffff heb geen zin!
dinsdag 9 februari 2010 om 15:15
Soms een hondje te logee, maar anders niet. Zeg 1x per jaar een week ofzo. Jack Russel Terrier van mijn ouders, is al een oud beestje ook. Hou wel heel erg van dieren, maar heb er nu niet genoeg tijd voor.
Oeh, lekker verse vis dus! Wat ga je ermee maken? Ik ga vanavond paella maken.
Hier gisteren en vandaag echt een heeeeeel klein beetje sneeuw. Moet je goed kijken! Zou morgen meer gaan sneeuwen hoorde ik.
Vrij vannacht, Kip? Of doe je altijd overdag huishouden, naast 's nachts te werken? Lijkt me wel vermoeiend!
Oeh, lekker verse vis dus! Wat ga je ermee maken? Ik ga vanavond paella maken.
Hier gisteren en vandaag echt een heeeeeel klein beetje sneeuw. Moet je goed kijken! Zou morgen meer gaan sneeuwen hoorde ik.
Vrij vannacht, Kip? Of doe je altijd overdag huishouden, naast 's nachts te werken? Lijkt me wel vermoeiend!
dinsdag 9 februari 2010 om 15:52
Nou ik moet deze week werken van 16 uur tot 00 uur. Op dinsdag ben ik altijd vrij dan doe ik wel het meeste maar ik ben niet zo'n fan van het huishouden. Maar ja je hebt geen keus he. En we hebben 2 katten dus onder stofzuigen kom ik niet uit. En vriendje heeft net promotie gehad en werk nu gemiddeld zo'n 50 a 60 uur per week dus die heeft er ook geen tijd voor dus ik moet wel.(helaas)
dinsdag 9 februari 2010 om 15:59
Ze is er even weer. Heb globaal alles een beetje doorgelezen en zie dat er verschillende onderwerpen de revue gepasseerd hebben. Van vibrator tot schoonmoeder. Nou nou, ik heb wat gemist!
Hier alles goed alleen een beetje druk. Ik heb met de kids een bepaalde regelmaat en wanneer we meerdere dagen achtereen van huis zijn dan heb ik een aanloopperiode nodig om weer in het ritme te komen. Ik kom gelijk achter te staan met de was en schoonmaken. Ik heb een man die bar weinig in het huishouden doet en momenteel zo veel werkt dat wanneer hij thuiskomt de kids ook al avondeten hebben gehad en eigenlijk weer op bed kunnen. Kortom alle zorg voor de kids en het huishouden komen op mijn schoudertjes terecht. Jugh!
Ik moet nog was vouwen en was draaien en weet ik veel wat nog meer en kan me er even niet toe zetten. Wat ik wel moet doen is iemand van een schone luier voorzien anders ziet de kamer straks blauw van de stank!!
Hier alles goed alleen een beetje druk. Ik heb met de kids een bepaalde regelmaat en wanneer we meerdere dagen achtereen van huis zijn dan heb ik een aanloopperiode nodig om weer in het ritme te komen. Ik kom gelijk achter te staan met de was en schoonmaken. Ik heb een man die bar weinig in het huishouden doet en momenteel zo veel werkt dat wanneer hij thuiskomt de kids ook al avondeten hebben gehad en eigenlijk weer op bed kunnen. Kortom alle zorg voor de kids en het huishouden komen op mijn schoudertjes terecht. Jugh!
Ik moet nog was vouwen en was draaien en weet ik veel wat nog meer en kan me er even niet toe zetten. Wat ik wel moet doen is iemand van een schone luier voorzien anders ziet de kamer straks blauw van de stank!!
dinsdag 9 februari 2010 om 16:04
Kip, we moeten echt een hoeria gaan regelen!
Al dat gepoets is gewoon zonde van je tijd!
Of we moeten naaktkatten overwegen?
De vis is al bijna weer op.
Was ook niet veel hoor, allebei een bakje kibbeling, ieder 2 haringen en een gestoomde makreel.
Paella en vriend gaan niet samen!
Op vakantie in Frankrijk heeft 'ie dat gegeten en hij is toen 's nachts flink ziek geweest!
Toen hij jaren geleden met vrienden in Portugal was is hij knock out gegaan van de Gamba's dus we vermoeden een schaal en schelpdieren allergie.
Morgen gaat het weer sneeuwen?
Bah! Ik wil lente!
Al dat gepoets is gewoon zonde van je tijd!
Of we moeten naaktkatten overwegen?
De vis is al bijna weer op.
Was ook niet veel hoor, allebei een bakje kibbeling, ieder 2 haringen en een gestoomde makreel.
Paella en vriend gaan niet samen!
Op vakantie in Frankrijk heeft 'ie dat gegeten en hij is toen 's nachts flink ziek geweest!
Toen hij jaren geleden met vrienden in Portugal was is hij knock out gegaan van de Gamba's dus we vermoeden een schaal en schelpdieren allergie.
Morgen gaat het weer sneeuwen?
Bah! Ik wil lente!