Koekje erbij?

28-01-2010 13:26 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die lekker wil kletsen onder het genot van een koekje.

*Denk hier maar even een koekje want plaatjes plakken met de aaifoon lukt niet*
Nee ze gaat toch niet echt huilen?
Ja echt!

Ik moet een smoes nu!!!!!
denk denk denk.........oh men.....ben ik niet zo goed in......
iets met de buren?
je krijgt iemand voor de financien voor de kleine? spaarrekening ofzo (wij hebben onlangs iemand ons mannetje langs gehad voor pensioen, spaarregelingen enzo)
Die zijn er niet!

Maar het is denk ik al te laat, hij belt haar nu terug!

Te laat...
Heb je al een smoes?
jugh......bah.........jakkie
Moeder van een exvriend deed dat ook met die zeepjes.......ik werd er altijd zo misselijk van...verschillende overheersende geurtjes....als ik er aan denk lopen de rillingen over mijn rug en gaat mijn neus spontaan dichtzitten!
Mèn, ik wil niet!

Ik zit op de bank en kan niet horen wattie zegt.
Waar woon je? Anders gil ik gewoon om hulp en dan moet je MIJ helpen!!!
Zo goeie morgen.

He Lin wat goed. Gefeliciteerd joh. Wat voor opdracht moet je doen dan voor je sollicitatie?

Aaaah schoonmamma is er weer als ik het goed begrijp? Wat een feestje. Komt ze zelfs als het zo sneeuwt ja. Goh wat lief van haar.

Nou ik lees vannacht wel weer wat er allemaal gebeurt is. Ga nu maar eens naar m'n werk. Zal wel glad zijn op de snelweg. En het sneeuwt nog steeds. Pffffffff
Haha, ik woon in Twente!

Ik heb al een back up plan gemaakt met m'n moeder!

Weet je wat me nou zo stoort? (d of t? door mijn pissigheid weet ik het even niet meer)

Dat van Vriend alles vanaf de komst van Toet op de weegschaal moest, kwam mijn moeder een keer dan moest zijn moeder ook.

Alleen heb ik zijn moeder hier nu elke week een of twee keer staan en mijn moeder ziet haar kleinkind amper.

Zijn moeder woont achter ons en de mijne een plaatsje verderop.

Zijn moeder werkt amper en de mijne full time + het oppassen op neefje en nichtje + een zware opleiding.

Wanneer vriend dan een keer in het weekend vrij is wil ik graag samen naar mijn moeder omdat ze door de week gewoon te druk is.

Maar blijkbaar heb ik dus weinig te willen hier.

En ik vertik het om zijn moeder hier Zaterdags te hebben en Zondags naar de mijne te gaan.

Dat vind ik gewoon te druk voor Toet.

Morgenvroeg ga ik ook al naar mijn vader.

Nu heb ik net met m'n moeder afgesproken dat ik Zaterdag wel met Toet bij haar kom als Vriend zijn plannen niet wijzigd.

Ook gemeen maar ik zou niet weten hoe ik het anders aan moet pakken?

Wat vinden jullie?

En hebben jullie de oplossing?
Ik begrijp je volkomen. Heb denk ik geen oplossing voor je maar ik zou gewoon voet bij stuk houden en als het gemeen is dan is het maar gemeen. Zo ben ik ook een beetje.

stoort met een t....
Hahaha, met een t dus!

Pfff, blij dat ik hier even kan zeiken!

En nu ga ik weer positief doen!
@Whis

haha, misschien komt ie ook wel met een verrassing thuis. Maar dan heeft ie écht moeite gedaan hoor. Hij is wat dat betreft gewoon niet zo'n doordenker. Ziet het feit maar bedenkt niet wat hij daarmee kan.

Je had trouwens gewoon moeten zeggen dat je het niet gehoord hebt. Dat je bezig was met iets anders.

@Kip

Ik heb net een artikel geschreven. Wacht nu op feedback van een paar mede-communicatie mensen. Dat was mijn opdracht

Pfftt wat een eisen van je schoonmams zeg. Stemt je vriend daarmee in?! Ik zou zeggen: bekijk het maar. Ik kies er voor om zaterdag naar míjn moeder te gaan. Je gaat mee, of niet. Einde verhaal.
Dat is kort maar krachtig Lin, hij staat nu de boodschappen uit te pakken dus ik ga maar even naar hem toe. :(
Linda wat een daadkracht in de woorden voor Whis....hmmm.....
Hmm ik ben wat dat betreft ook wel streng hoor. En dat wil niet zeggen dat jij hetzelfde moet doen als ik zou doen.

Denk dat bij mij daar een beetje felheid naar boven komt, omdat ik in het verleden te vaak over me heen heb laten lopen. Daar ben ik nu echt heel erg alert op.
Nou, nog steeds niet gepraat!

Ik weet zeker dat als ik nu wat zeg dat de bom barst!

Zullen we kijken of ik gelijk heb?
Nu volg ik je even niet... Waarom ga je nou nog iets zeggen? Hij heeft het zelf toch opgelost? Of heeft ie dingen afgesproken echt?
Hij heeft voor Zaterdag gewoon afgesproken, niet even overlegd ofzo.

Omdat hij 1 keer in de 3 weken in het weekend vrij is wilde ik Zaterdag of Zondag naar mijn moeder en zijn moeder volgende week laten komen omdat zij door de week meer tijd heeft.

Ik ga dus niet Zaterdag met zijn moeder zitten en Zondag weer weg naar mijn moeder, dan hebben we helemaal geen tijd met z'n tweeen.

Snap je het nog?
Ja, maar waarom gaat hij dan niet mee naar jouw moeder?
Omdat hij dingen afspreekt zonder eerst even te overleggen.

Toen hij haar terugbelde zei ik nog; doe maar Maandag.

Toen kreeg ik een geirriteerde; jahaaaa.

En hij deed dus Zaterdag.

Dus kreeg ik niet de kans om te vragen hoe of wat.
Ja maar je gaat toch zondag naar jouw moeder? Dan kan hij toch zaterdag naar zijn moeder en zondag mee naar jouw moeder?

Ik zal er wel helemaal naast lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven